Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, milloin on nainen liian väljä?

Vierailija
03.08.2016 |

Koska omalta mieheltä ei saa rehellistä ja totuudenmukaista vastausta kyselen nyt täältä. Eli milloin tavara on liian väljä? Mistä sen huomaa? Kuinka suuri ero synnyttämättömällä ja synnyttäneellä naisella?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni synnyttänyt on ollut tiukempi kuin synnyttämätön.

Vierailija
2/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua väljyys ole koskaan haitannut yhtään, joskus kauan sitten päin vastoin kun pelkäsin koko ajan satuttavani naista joka oli todella tiukka ja siinä meni sitten hieman fiilikset molemmilta.

Se mikä sen sijaan häiritsee on jos nainen ei kaikesta yrittämisestä huolimatta kostu ollenkaan, eihän siitä sitten kumpikaan nauti. Liukkarista toki on kuultu, mutta kyllä kaiken ylimääräisen kanssa touhuilu latistaa niin ettei sellaiseen viitsi ryhtyä jollei ole aivan pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistäs sinä sen tiedät, vai oletteko tyttöjen kesken vertaillut:D

Vierailija
4/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien juttuja, että se väljenisi.

Vierailija
5/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, vaikken kyllä ylipäätään mitään suurempaa eroa ole eri ikäisten, tai synnyttäneiden ja synnyttämättömien värkeissä havainnut.

Kokemusta on yli sadasta värkistä ja vain yksi oli ihan selkeästi väljä jopa minun keskivertoa hitusen paksummalle vehkeelle. Tuo kyseinen tapaus oli parikymppinen hoikka synnyttämätön neiti ja minä hänen kolmas seksikumppaninsa.

Vanhimmat ovat olleet yli viiskymppisiä monen lapsen äitejä ja heillä on ollut ihan normaalikireydellä varustettu värkkendaali.

Vierailija
6/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Ap

Vierailija
7/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Ja minä sain tänään aiemmin haukut kun sanoin ettei alapää löysty synnytyksen myötä.

Vierailija
8/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

M44

Vierailija
9/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se värkki löystyy synnytyksessä eikä se koskaan entisen kuntoiseksi palaudu jumpista huolimatta, se nyt on vaan totuus

Vierailija
10/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljä on silloin kun mies ei meinaa laueta millään. Kun kontaktia ei ole niin eipä se orgasmikaan herkästi tule.

Ja synnyttäneet on poikkeuksetta synnyttämättömiä väljempiä.

T: mies

Vierailija
11/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on silloin väljä, jos siellä tulee vastaan mies joka kysyy: "Oletko nähnyt traktoriani?"

Vierailija
12/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska omalta mieheltä ei saa rehellistä ja totuudenmukaista vastausta kyselen nyt täältä. Eli milloin tavara on liian väljä? Mistä sen huomaa? Kuinka suuri ero synnyttämättömällä ja synnyttäneellä naisella?

Jos 3 sormea menee kevyesti sisään.

On siinä eroa. Varsinkin jos lapsia enemmän kuin 1

Vierailija
13/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt taas muutama mies puhuu vastoin parempaa tietoa ja vailla laajempaa kokemusta.

Olen täysin ykkösen ja vitosen linjoilla ja erittäin laajalla vuosikymmenien kokemuksella olen liikkeellä minäkin.

Ikä, tai synnytys/lapsien määrä ei kyllä erittäin laajojen kenttätutkimuksieni perusteella korreloi alapään väljyyteen millään tavoin. On ollut tiukkaa monen lapsen äitiä, on ollut väljää nuorta synnyttämätöntä jne. Eli ihmisestä ei datan ja ulkonäön perusteella voi mitenkään päätellä onko tavara väljä vai ei.

Laajojen kokemusteni pohjalta sanoisin, ettei väljyydessä mitään suuria eroja olekaan, sen sijaan kosteudessa ja kostumisherkkyydessä on suuriakin eroja ja sanoisinkin, että sen vaikutus lopputuloksen kannalta onkin isompi, kuin kuviteltujen väljyyserojen, joita on paljon vähemmän kuin kuvitellaan.

Vierailija
14/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljä se on jos munatkin välil luiskahtaa sisäl!

Vierailija
15/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäneillä on väljemmät. Mitä sitä kiertelemään. Ei kaikilla, mutta yleensä se väljistyy. Paitsi synnytyksen, myös jo raskauden aikana. Raskaus on kova rasitus keholle

Vierailija
16/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väljä se on jos munatkin välil luiskahtaa sisäl!

Kai ne minimunat voi luiskahtaa mihin rakoon vaan.

Vierailija
17/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnän käden nyrkissä sisään eikä yhtään voihki , silloin on väljä

Vierailija
18/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on isoja ja pieniä ja keskikokoisia. Aivan samalla tavalla kuin miehilläkin. Siihen ei voi vaikuttaa itse. Normaalisti sujunut alatiesynnytys vaikuttaa jonkin verran väljentävästi, mutta ei niin dramaattisesti, että kannattaisi kovaan ääneen huudella äitejä messuhalleiksi.

Itse ole ollut teini-ikäisestä asti ns. kahden sormen väljyinen eli en yhtään tiukka vaan ainakin AV:n mukaan järkyttävä messuhalli. :D

3 lapsen jälkeen olen edelleen yhtä tiukka suulta, mutta syvemmältä olen väljempi tietyissä asennoissa. Olen kuitenkin jumpannut ahkerasti ja nykyään osaan puristaa lantionpohjalihasta kasaan, joka tekee otteesta hetkellisesti tiukan missä asennossa tahansa. Tietyissä asennoissa taas olen koko ajan kuten nuorenakin.  

Tuntuu kummalliselta, että mies ei laukeaisi. Meillä ei ole mieheni kanssa ollut tuollaista ongelmaa, vaikka jokaisesta synnytyksestä oli kulunut vain pari viikkoa ja olin se ns. "messuhalli" ennen paikkojen palautumista. Hänellä ei toisaalta ole henkisiä ongelmia tai madonnaesteitä, joita joillekin miehille tulee puolison äitiyden myötä. Kannattaa valita hiukan perverssi mies, koska he osaavat nauttia monenlaisesta seksistä. Eivät pelkästään siitä lähetyssaarnaajasta puhtoisen neitsyen kanssa. ;)

Vierailija
19/29 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tunnetta ja latausta mies tulee vaikka saappaan varteen ja nainen vaikka suorana pidettyyn etusormeen. Esteet ja avaimet ovat molemmat aivoissa. Syitä nyt aina haetaan muualta kuin itsestä. Tuntuma voi olla parempaa tai huonompaa mutta tulemiset ovat korvienväli juttuja ensi sijaisesti ja vasta toissijaisesti kiinni ukkovarpaiden välistä tai muista mitoista. Lantionpohjan jumpat ja liikunta parantavat alakerran verenkiertoa ja tuntumaa mutta lataus on saatava koholle aivoissa ja kun kiima voittaa järjen nii tuleminenkin onnistuu.

Vierailija
20/29 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan se emätin synnytyksessä venyy ja "löystyy", mutta omien kokemuksien perusteella ainoastaan hetkellisesti. Aktiivinen nainen kyllä jaksaa treenata paikat entiselleen. Hyvin hoidetun raskauden jälkihoidin jälkeen voi se emätin olla jopa "tiukempi", kuin ennen synnytystä. Pointti tässä se, että kyllä se treenaamaton värkki löystyy... Kuten myös treenaamaton penis. Yksinkertaista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi