Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tappaa miehen kiinnostuksen?

Vierailija
03.08.2016 |

Muutama upea viikko,kaikki hyvin, mies kertoi tykkäävänsä, seksi loistavaa. Sitten mies muuttuu valjuksi, yhteydet harvenee. Tällainen sattunut pari kertaa aiemminkin. Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa aiemmin, mutta niitten jälkeen ei suhteet ole enää luonnistuneet. Edellisen kerran samassa tilanteessa ei ollut seksiäkään mukana , tapailimme 1,5kk. Silloin mies sanoi, ettei tunne minua kohtaan mitään fyysistä. Oli tavallaan hyvä saada selitys lopulle. Pitäisikö nyt kysyä, mikä tän hetkiselle miehelle on tullut? Miten mieli muuttuu muutamassa päivässä, kun oli vielä niin hienot hetket yhdessä?
Näitten kokemusten jälkeen kyllä tulee ajateltua, että yksin on parempi olla kuin alkaa luottaa miehiin.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää miehet vaan osaa sääntönsä. Ovat mielettömän kiinnostuneita alussa ja saavat naisen tuntemaan olon kuningattareksi, puhuvat niitä, mitä nainen haluaa kuulla. Olet kaunis ja seksi parasta, mitä on koskaan saanut.Herrasmiehen tavat, muistaa toivottaa hyvätyöt ja huomenet. Muistaa, mistä puhuttiin ja pitää, mitä sovittiin. Helppohan se on ihastua, miksei?

Sitten vaan iskee kaikkinainen tyhjyys, vaikka edellinen ilta olisi ollut toiveittn täyttymys. Mies häviää johonkin. Se on hänen tapansa viedä peli loppuun.

Edellinen ilta oli sirkustemppuineen ja ilmaisine illallisineen SINUN toiveittesi täyttymys, mies näki sinussa vain helpon kaadon, tyhjäpään ja lompakkoloisen. Jatkoi onnellisena elämäänsä , säkit, mutta myös lompakko keventyneinä.

Tässä oli kiltin ja kunnollisen miehen näkemys sekä naisista että muista miehistä. Kuka onnekas tyttö tämänkin helmen saa omistaa!

Joku onnekas joka haluaa realistin. Vaikka eihän totuuksia yleensä voi ääneen sanoa. Anonyymina netissä vaan. Herkkähipiäiset suorastaaan vihaavat totuuksia.

-eri kun tuo kelle vastasit.

Bonuspisteet sinulle kun olet eri. Hieno asia. Otapa yksi sen kunniaksi.

Peukuista muuten voi laskea, että paikalla päivystää kaksi "kilttiä ja kunnollista miestä".

Ja jos noin on, niin varokaapa naiset kilttejä ja kunnollisia realisteja.

Vihaan tuollaisia totuuksia, kyllä. Voin jopa sanoa, että ne suorastaan iljettävät minua - kuten niiden laukojakin.

Mä vähän luulen, että sulla ei sitä miesseuraa hirvittävästi ole koskaan ollutkaan ja ne vähätkin on kaikonneet aika hätäisesti huomattuaan millainen ihminen olet.

Tuolla asenteella ansaitset juuri kaiken sen paskan niskaasi pelimiehiltä, mistä aloittaja ja sinä valitatte.

Vierailija
82/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää miehet vaan osaa sääntönsä. Ovat mielettömän kiinnostuneita alussa ja saavat naisen tuntemaan olon kuningattareksi, puhuvat niitä, mitä nainen haluaa kuulla. Olet kaunis ja seksi parasta, mitä on koskaan saanut.Herrasmiehen tavat, muistaa toivottaa hyvätyöt ja huomenet. Muistaa, mistä puhuttiin ja pitää, mitä sovittiin. Helppohan se on ihastua, miksei?

Sitten vaan iskee kaikkinainen tyhjyys, vaikka edellinen ilta olisi ollut toiveittn täyttymys. Mies häviää johonkin. Se on hänen tapansa viedä peli loppuun.

Edellinen ilta oli sirkustemppuineen ja ilmaisine illallisineen SINUN toiveittesi täyttymys, mies näki sinussa vain helpon kaadon, tyhjäpään ja lompakkoloisen. Jatkoi onnellisena elämäänsä , säkit, mutta myös lompakko keventyneinä.

Tässä oli kiltin ja kunnollisen miehen näkemys sekä naisista että muista miehistä. Kuka onnekas tyttö tämänkin helmen saa omistaa!

Joku onnekas joka haluaa realistin. Vaikka eihän totuuksia yleensä voi ääneen sanoa. Anonyymina netissä vaan. Herkkähipiäiset suorastaaan vihaavat totuuksia.

-eri kun tuo kelle vastasit.

Bonuspisteet sinulle kun olet eri. Hieno asia. Otapa yksi sen kunniaksi.

Peukuista muuten voi laskea, että paikalla päivystää kaksi "kilttiä ja kunnollista miestä".

Ja jos noin on, niin varokaapa naiset kilttejä ja kunnollisia realisteja.

Vihaan tuollaisia totuuksia, kyllä. Voin jopa sanoa, että ne suorastaan iljettävät minua - kuten niiden laukojakin.

En juo alkoholia, paitsi joskus juhlissa, mutta pisteet otan, kiitos vaan. Totuuden torjujat, vastuun pakoilijat, teeskentelijät ja valheelliset ihmiset iljettävät minua. Iljetämme siis toisiamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörittää useampaa/kyllästyi/tapasi paremman. Ihan normisettiä siis.

Niin, näillä omaa tasoanne korkeammilla miehillä ja Axlsmitheillä on valinnan varaa ja teitä kutosen seiskan naisia riittää säkkien tyhjennykseen aina jonoksi asti.

Tämä.

Minua kummastuttaa suuresti kun naiset niin usein tälläkin palstalla kertovat tällaisia tarinoita että mies jätti tai enää ota yhteyttä ym.

Samalla kun monet miehet tuskailee löytääkseen edes sen ensimmäisen naisensa jota varmasti kohtelisi hyvin.

Tästä voi tehdä vain yhden johtopäätöksen ja se on se että naiset kiinnostuu vain itseään tasokkaammista pelimiehistä joilla on varaa kohdella naisia noin. Jos mies olisi samantasoinen naisen kanssa niin ei hän luopuisi naisesta koskaan.

No ei luopuisi, vaan kiusaisi hengiltä. Joko henkisellä tai fyysisellä väkivallalla tai molemmilla. Sata kertaa mieluummin otan pelimiehen kuin ketään näistä naisettomuutta tuskailevista, vihaisista ja katkerista miehenkuvatuksista jotka sylkevät saastaa tämän palstan täyteen. Naiset, älkää ikinä ottako kokematonta miestä. Siellä on uskomaton määrä vihaa ja katkeruutta vain odottamassa typerystä johon sen voi purkaa.

No sitten otat sen pelimiehen, hetkeksi, mutta et tee aloituksia AV:lle kysyen miksi se pelimies sitten jatkoi matkaa. Etkä kommentoi nähin ketjuihin. Olet tyytyväinen että niin kävi.

Sinä et kerro minulle mitä minun pitää tehdä tai olla tekemättä.

Aha, eli otat "100 kertaa" mielummin pelimiehen, mutta et aio olla tyytyväinen valintaasi. Tai et ota ketään (todennäköisin vaihtoehto), et todellakaan ole tyytyväinen, vaan tulet AV:lle purkamaan huonoa oloasi haukkumalla miehiä.

Ok, tee sitten niin. :)

Ja nyt sinä pikku typerys vielä kuvittelet että tarvitsen lupaasi tehdä jotain :D

Kyllä sä olet helppo, oletko vielä teini? :D

Vierailija
84/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisit tuolle tutullesi palveluksen jos laittaisit välit poikki. Kun nyt siedät kiukuttelua, annat hänelle vaikutelman että tuo käytös on OK.

Jos et kerro miksi laitat välit poikki, ei hän opi yhtään mitään. Hän vaan pettyy vielä kerran elämään.

Parempi olisi siis kertoa tälle henkilölle, että minun mielestä käyttäydyt näin, ja se aiheuttaa muissa tämmöistä ja tämmöistä reaktiota.

Voihan sen kertoa, mutta on äärimmäisen epätodennäköistä että hän uskoo. Kyllä ainut mahdollisuus on se, että hän itse alkaa miettiä miksi ihmiset kaikkoavat hänen ympäriltään.

Facepalm

Vierailija
85/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessaharha=nainen kuvittelee, että on olemassa miehiä jotka kohtelevat häntä hyvin. Eivät käytä häntä pelkkänä patjana ja petä ja joiden paikalla oloon voi luottaa. Kuten tiedämme todellisuus on toinen ja tuo on täyttä harhaa ja kuvitelmaa. Prinssejä ei ole vaan todellisuudessa miehet ovat juuri ap:n kuvailemia sammakkoja.

Hienoa, että miehet itse kertovat kuinka harhaisia kaikki kuvitelmat hyvistä miehistä ovat.

Toisella keskustelupalstalla joku mies naureskeli eronneelle naiselle, kun tämä ei ymmärtänyt että parisuhde on juuri sitä arkea, vaan haaveili naistenlehtien hössötyksistä eli - kynttiläillallisista. Voitteko uskoa? Nainen haaveilee syömisestä kynttilänvalossa! Ei ihme että miehet eivät pysty täyttämään naisten järjettömiä vaatimuksia. Ruokaa, kynttilöitä ja keskustelua! Mitähän seraavaksi, kuu taivaalta?

Jos nainen kaipaa kynttilöitä ja illallisia, niin nainen on hyvä ja tekee sen itselleen ja miehelleen. Mikä helvetin oletus se on, että mies tekisi sen naiselle jos nainen sitä vaatii ja haluaa? Perustuu ihan normielämään ja selviytymiseen, että hankitaan se mitä halutaan.

Vierailija
86/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisit tuolle tutullesi palveluksen jos laittaisit välit poikki. Kun nyt siedät kiukuttelua, annat hänelle vaikutelman että tuo käytös on OK.

Jos et kerro miksi laitat välit poikki, ei hän opi yhtään mitään. Hän vaan pettyy vielä kerran elämään.

Parempi olisi siis kertoa tälle henkilölle, että minun mielestä käyttäydyt näin, ja se aiheuttaa muissa tämmöistä ja tämmöistä reaktiota.

Kiitos kannustuksesta! Itse ajattelen aivan samalla tavalla.

T. Se, jonka tuttavaan vastauksessa viitataan

Vierailija
87/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mulle kävi tässä ihan samalla tavalla. Oli mielettömän ihanaa kun nähtiin ja paljon viestiteltiin kuukauden verran.. En tiedä mitä sitten tapahtui. Puhuttiin että nähdään mutta enää ei ole miehestä pahemmin kuulunut.. Helvetin masentavaa, ihastuin ihan täysillä! Mies piti kuin kukkaa kämmenellä.

Näinpä juuri meni mullakin. Minkä ikäisiä olette? Pyörittääköhän miehet yleisestikin monia naisia, paskasakkia, jos niin on.

Pieni osa miehistä pyörittää kaikkia naisista koska te naiset mahdollistatte heille sen.

Laajentakaa miesmakuanne muihinkin kuin vain pelimiehiin.

Hienoa uhrien syyllistämistä. Uhrin vika jos joutuu huijatuksi? Mikä siinä on ettei nuo kunnolliset miehet opi noita ihan vaan hyviä tapoja, kuten muistamista, kuuntelemista, kiinnostusta jne.? Ne löytyy niinkuin ainoastaan pelimiehistä. Vai onko se niin, että kun mies oppii kohtelemaan naista tavalla, joka viehättää naista, hänestä tulee pelimies, koska silloin useat naiset kiinnostuvat, eikä mies kykene olemaan muuta kun tilaisuuksia tulee? Todellisuudessa kaikki miehet haluaisivat olla pelimiehiä, mutta taidot eivät vain riitä. Ja kun taidot alkavat riittää heistä tulee sellaisia.

Eli kunnollinen naista viehättävää miestä ei ole. Joko hän on viehättävä tai kunnollinen.

Kaikki naiset haluaisivat olla onnellisia mutta kun eivät taidot riitä. Yksin ei onnistu koska miehen statuksen kautta oloa yritetään parantaa ja sitten kun saa haaviin vain tavallisen miehen niin ollaan pettyneitä. Petytään siihen kun mies ei nuolekaan varpaita joka päivä vaan elää arkea naisen rinnalla. Hetken nuori ollut kukkanen kuihtuu pois tajutessaan todellisuuden jossa hän on yksi muiden joukossa, ei sittenkään prinsessa. Naisen taidot ei näköjään riitä ilman miestä siihen, että olisi onnellinen.

Vierailija
88/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mulle kävi tässä ihan samalla tavalla. Oli mielettömän ihanaa kun nähtiin ja paljon viestiteltiin kuukauden verran.. En tiedä mitä sitten tapahtui. Puhuttiin että nähdään mutta enää ei ole miehestä pahemmin kuulunut.. Helvetin masentavaa, ihastuin ihan täysillä! Mies piti kuin kukkaa kämmenellä.

Näinpä juuri meni mullakin. Minkä ikäisiä olette? Pyörittääköhän miehet yleisestikin monia naisia, paskasakkia, jos niin on.

Pieni osa miehistä pyörittää kaikkia naisista koska te naiset mahdollistatte heille sen.

Laajentakaa miesmakuanne muihinkin kuin vain pelimiehiin.

Hienoa uhrien syyllistämistä. Uhrin vika jos joutuu huijatuksi? Mikä siinä on ettei nuo kunnolliset miehet opi noita ihan vaan hyviä tapoja, kuten muistamista, kuuntelemista, kiinnostusta jne.? Ne löytyy niinkuin ainoastaan pelimiehistä. Vai onko se niin, että kun mies oppii kohtelemaan naista tavalla, joka viehättää naista, hänestä tulee pelimies, koska silloin useat naiset kiinnostuvat, eikä mies kykene olemaan muuta kun tilaisuuksia tulee? Todellisuudessa kaikki miehet haluaisivat olla pelimiehiä, mutta taidot eivät vain riitä. Ja kun taidot alkavat riittää heistä tulee sellaisia.

Eli kunnollinen naista viehättävää miestä ei ole. Joko hän on viehättävä tai kunnollinen.

Mikä helvetin uhri?

Vastaavasti kun mies inisisi niin kysyttäisiin, että mikä uhri olet kun sait pilluakin! Vastaava nainen, sai munaa ja hyvää seksiä, ehkä elämänkokemusta lisää. ---> "Uhri"

LOL

Vierailija
89/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hakee jatkuvasti parempaa. Mukava olla jonkun kanssa varmuudeksi ja siinä ohessa olla monitorit auki.

tää pitää niin paikkansa nykypäivänä.

Vierailija
90/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessaharha=nainen kuvittelee, että on olemassa miehiä jotka kohtelevat häntä hyvin. Eivät käytä häntä pelkkänä patjana ja petä ja joiden paikalla oloon voi luottaa. Kuten tiedämme todellisuus on toinen ja tuo on täyttä harhaa ja kuvitelmaa. Prinssejä ei ole vaan todellisuudessa miehet ovat juuri ap:n kuvailemia sammakkoja.

Hienoa, että miehet itse kertovat kuinka harhaisia kaikki kuvitelmat hyvistä miehistä ovat.

Toisella keskustelupalstalla joku mies naureskeli eronneelle naiselle, kun tämä ei ymmärtänyt että parisuhde on juuri sitä arkea, vaan haaveili naistenlehtien hössötyksistä eli - kynttiläillallisista. Voitteko uskoa? Nainen haaveilee syömisestä kynttilänvalossa! Ei ihme että miehet eivät pysty täyttämään naisten järjettömiä vaatimuksia. Ruokaa, kynttilöitä ja keskustelua! Mitähän seraavaksi, kuu taivaalta?

Jos nainen kaipaa kynttilöitä ja illallisia, niin nainen on hyvä ja tekee sen itselleen ja miehelleen. Mikä helvetin oletus se on, että mies tekisi sen naiselle jos nainen sitä vaatii ja haluaa? Perustuu ihan normielämään ja selviytymiseen, että hankitaan se mitä halutaan.

Höpsis. Minä järkkään kynttiläillallista, nainen antaa b-rappua minulle. Molemmat antaa toisille mitä toinen haluaa, molemmat on tyytyväisiä. Eikö?

Vierailija
91/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Minä järkkään kynttiläillallista, nainen antaa b-rappua minulle. Molemmat antaa toisille mitä toinen haluaa, molemmat on tyytyväisiä. Eikö?

No ei. Jos nainen ei halua antaa tuhkaluukkua niin sitten ei anna, en minä halutonta pane.

Vierailija
92/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Jos nainen ei halua antaa tuhkaluukkua niin sitten ei anna, en minä halutonta pane.

No ei tietenkään halutonta. Mutta hän, ainakin mun, haluaa antaa sitä juuri yhtä paljon kun minä haluan kynttiläillallista antaa. Ja minähän haluan sitä antaa, koska hän ilahtuu siitä. Kuten minä b-rapusta.

Olen joskus ihmetellyt millaista elämä olisi henkilönä, joka ei ilahtuisi toisen ilahduttamisesta, joka ei nauttisi tuottamastaan nautinnosta toiselle, joka ei olisi valmis tekemään myös asioita josta ei pidä, koska toinen niin tykkää siitä. Pakkohan semmoinen elämä on heille sovittava kun kerran puhuvat ja puolustelevat sitä, mutta minulle semmoinen elämä vaikuttaa jotenkin niin....emotionaalisesti köyhältä.

Vierailija
93/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indeed.

Vierailija
94/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka ei ole seksuaalisesti yhteensopiva, ei myöskään ansaitse kynttiläillallisia, tai mitään muutakaan.

Vierailija
95/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30n tienoilla. Vetää sanattomaksi..