Mikä tappaa miehen kiinnostuksen?
Muutama upea viikko,kaikki hyvin, mies kertoi tykkäävänsä, seksi loistavaa. Sitten mies muuttuu valjuksi, yhteydet harvenee. Tällainen sattunut pari kertaa aiemminkin. Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa aiemmin, mutta niitten jälkeen ei suhteet ole enää luonnistuneet. Edellisen kerran samassa tilanteessa ei ollut seksiäkään mukana , tapailimme 1,5kk. Silloin mies sanoi, ettei tunne minua kohtaan mitään fyysistä. Oli tavallaan hyvä saada selitys lopulle. Pitäisikö nyt kysyä, mikä tän hetkiselle miehelle on tullut? Miten mieli muuttuu muutamassa päivässä, kun oli vielä niin hienot hetket yhdessä?
Näitten kokemusten jälkeen kyllä tulee ajateltua, että yksin on parempi olla kuin alkaa luottaa miehiin.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Ap mulle kävi tässä ihan samalla tavalla. Oli mielettömän ihanaa kun nähtiin ja paljon viestiteltiin kuukauden verran.. En tiedä mitä sitten tapahtui. Puhuttiin että nähdään mutta enää ei ole miehestä pahemmin kuulunut.. Helvetin masentavaa, ihastuin ihan täysillä! Mies piti kuin kukkaa kämmenellä.
Näinpä juuri meni mullakin. Minkä ikäisiä olette? Pyörittääköhän miehet yleisestikin monia naisia, paskasakkia, jos niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap mulle kävi tässä ihan samalla tavalla. Oli mielettömän ihanaa kun nähtiin ja paljon viestiteltiin kuukauden verran.. En tiedä mitä sitten tapahtui. Puhuttiin että nähdään mutta enää ei ole miehestä pahemmin kuulunut.. Helvetin masentavaa, ihastuin ihan täysillä! Mies piti kuin kukkaa kämmenellä.
Näinpä juuri meni mullakin. Minkä ikäisiä olette? Pyörittääköhän miehet yleisestikin monia naisia, paskasakkia, jos niin on.
Pieni osa miehistä pyörittää kaikkia naisista koska te naiset mahdollistatte heille sen.
Laajentakaa miesmakuanne muihinkin kuin vain pelimiehiin.
Nää miehet vaan osaa sääntönsä. Ovat mielettömän kiinnostuneita alussa ja saavat naisen tuntemaan olon kuningattareksi, puhuvat niitä, mitä nainen haluaa kuulla. Olet kaunis ja seksi parasta, mitä on koskaan saanut.Herrasmiehen tavat, muistaa toivottaa hyvätyöt ja huomenet. Muistaa, mistä puhuttiin ja pitää, mitä sovittiin. Helppohan se on ihastua, miksei?
Sitten vaan iskee kaikkinainen tyhjyys, vaikka edellinen ilta olisi ollut toiveittn täyttymys. Mies häviää johonkin. Se on hänen tapansa viedä peli loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Mies hakee jatkuvasti parempaa. Mukava olla jonkun kanssa varmuudeksi ja siinä ohessa olla monitorit auki.
Paskapuhetta. Jos olen jonkun naisen kanssa parisuhteessa, en todellakaan yritä iskeä muita naisia silloin, että "olisikohan tuo parempi kuin tämä nykyinen". Ja minä en ala parisuhteeseen vain sen takia, että "kunhan vain joku on" ja pelkkään seksisuhteeseen en ala myöskään, en pystyisi sellaiseen. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörittää useampaa/kyllästyi/tapasi paremman. Ihan normisettiä siis.
Niin, näillä omaa tasoanne korkeammilla miehillä ja Axlsmitheillä on valinnan varaa ja teitä kutosen seiskan naisia riittää säkkien tyhjennykseen aina jonoksi asti.
Tämä.
Minua kummastuttaa suuresti kun naiset niin usein tälläkin palstalla kertovat tällaisia tarinoita että mies jätti tai enää ota yhteyttä ym.
Samalla kun monet miehet tuskailee löytääkseen edes sen ensimmäisen naisensa jota varmasti kohtelisi hyvin.
Tästä voi tehdä vain yhden johtopäätöksen ja se on se että naiset kiinnostuu vain itseään tasokkaammista pelimiehistä joilla on varaa kohdella naisia noin. Jos mies olisi samantasoinen naisen kanssa niin ei hän luopuisi naisesta koskaan.
No ei luopuisi, vaan kiusaisi hengiltä. Joko henkisellä tai fyysisellä väkivallalla tai molemmilla. Sata kertaa mieluummin otan pelimiehen kuin ketään näistä naisettomuutta tuskailevista, vihaisista ja katkerista miehenkuvatuksista jotka sylkevät saastaa tämän palstan täyteen. Naiset, älkää ikinä ottako kokematonta miestä. Siellä on uskomaton määrä vihaa ja katkeruutta vain odottamassa typerystä johon sen voi purkaa.
No sitten otat sen pelimiehen, hetkeksi, mutta et tee aloituksia AV:lle kysyen miksi se pelimies sitten jatkoi matkaa. Etkä kommentoi nähin ketjuihin. Olet tyytyväinen että niin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Nää miehet vaan osaa sääntönsä. Ovat mielettömän kiinnostuneita alussa ja saavat naisen tuntemaan olon kuningattareksi, puhuvat niitä, mitä nainen haluaa kuulla. Olet kaunis ja seksi parasta, mitä on koskaan saanut.Herrasmiehen tavat, muistaa toivottaa hyvätyöt ja huomenet. Muistaa, mistä puhuttiin ja pitää, mitä sovittiin. Helppohan se on ihastua, miksei?
Sitten vaan iskee kaikkinainen tyhjyys, vaikka edellinen ilta olisi ollut toiveittn täyttymys. Mies häviää johonkin. Se on hänen tapansa viedä peli loppuun.
Olen tullut siihen tulokseen, että näillä miehillä on jotain salattua 'naisvihaa' :( Huono /outo äitisuhde. Kaikki ne miehet jotka ovat olleet niitä oikeasti hyviä miehiä, on taustallaan yleensä hyvä perhe ja suhde äitiin on kunnioittava. T. Nainen vuosimallia - 69
Vierailija kirjoitti:
Prinsessaharha=nainen kuvittelee, että on olemassa miehiä jotka kohtelevat häntä hyvin. Eivät käytä häntä pelkkänä patjana ja petä ja joiden paikalla oloon voi luottaa. Kuten tiedämme todellisuus on toinen ja tuo on täyttä harhaa ja kuvitelmaa. Prinssejä ei ole vaan todellisuudessa miehet ovat juuri ap:n kuvailemia sammakkoja.
Hienoa, että miehet itse kertovat kuinka harhaisia kaikki kuvitelmat hyvistä miehistä ovat.
Toisella keskustelupalstalla joku mies naureskeli eronneelle naiselle, kun tämä ei ymmärtänyt että parisuhde on juuri sitä arkea, vaan haaveili naistenlehtien hössötyksistä eli - kynttiläillallisista. Voitteko uskoa? Nainen haaveilee syömisestä kynttilänvalossa! Ei ihme että miehet eivät pysty täyttämään naisten järjettömiä vaatimuksia. Ruokaa, kynttilöitä ja keskustelua! Mitähän seraavaksi, kuu taivaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörittää useampaa/kyllästyi/tapasi paremman. Ihan normisettiä siis.
Niin, näillä omaa tasoanne korkeammilla miehillä ja Axlsmitheillä on valinnan varaa ja teitä kutosen seiskan naisia riittää säkkien tyhjennykseen aina jonoksi asti.
Tämä.
Minua kummastuttaa suuresti kun naiset niin usein tälläkin palstalla kertovat tällaisia tarinoita että mies jätti tai enää ota yhteyttä ym.
Samalla kun monet miehet tuskailee löytääkseen edes sen ensimmäisen naisensa jota varmasti kohtelisi hyvin.
Tästä voi tehdä vain yhden johtopäätöksen ja se on se että naiset kiinnostuu vain itseään tasokkaammista pelimiehistä joilla on varaa kohdella naisia noin. Jos mies olisi samantasoinen naisen kanssa niin ei hän luopuisi naisesta koskaan.
No ei luopuisi, vaan kiusaisi hengiltä. Joko henkisellä tai fyysisellä väkivallalla tai molemmilla. Sata kertaa mieluummin otan pelimiehen kuin ketään näistä naisettomuutta tuskailevista, vihaisista ja katkerista miehenkuvatuksista jotka sylkevät saastaa tämän palstan täyteen. Naiset, älkää ikinä ottako kokematonta miestä. Siellä on uskomaton määrä vihaa ja katkeruutta vain odottamassa typerystä johon sen voi purkaa.
Tämäkin naisten käytösmalli on tullut jo tutuksi. Koska sinä haluat sen sytyttävän pelimiehen niin yrität mielessäsi perustella miksi ei kannata ottaa sitä kunnollista kilttiä miestä ja yrität demonisoida kiltin miehen samalla kun pelimiehessä on varmasti jotain hyvää.. huoh, hakkaa vaan päätäsi seinään.
En ole tuo, jolle vastasit. Mutta kerron sinulle, että kiistakumppanisi ei ole aivan väärässäkään.
Tutustuin muutama vuosi sitten hiljaiseen ja ujoon nuoreen mieheen. Mitä paremmin häneen olen tutustunut, sitä viehättävämpänä hän näyttäytyy. Rehellinen ja luotettava. Hän kaipaisi kovasti naista rinnalleen, mutta ei tapaa ketään, koska viihtyy kotona ja ujous haittaa muutenkin naisten kanssa juttelua. Moni ei tunne hänen arvojaan ja persoonaansa, mutta todella upea mies on.
Mutta kolikolla on kuin onkin kääntöpuolensa. Mitä paremmin tutustutaan, sitä rehellisempi ja oma itsensä hän uskaltaa kanssani olla. Ja silloin kun hän vähän laskee suojamuurejaan, niin sieltä paljastuu passiivis-aggressiivista toimintaa. Hän kiukuttelee, pitää mykkäkouluja, häipyy kesken keskustelun, ei vastaa viestiin, jne. Minua nuo eivät haittaa, sillä emme ole niin paljon tekemisissä. Ajattelen vain, että hänellä on paha olla ja se purkautuu huonona käytöksenä. Mutta on se turhauttavaa. Ja kieltämättä tulee mieleen, että miten ihmeessä hän edes pystyisi olemaan parisuhteessa, vaikka sanoo parisuhdetta toivovansa.
Ne jotka kertovat täällä samanlaisista tyypeistä ovat kohdanneet näitä. Niin tämä minunkin tuttuni näyttäytyy muille tyynenä. Mutta minulle kiukuttelee, kun minä satun tuntemaan hänen maailmastaan sellaista aluetta mitä hän ei ole muille paljastanut. Todella rankkaa seuraa hän on. Mutta minulle tuo ei käy niin kovasti hermoon, koska emme ole parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni osa miehistä pyörittää kaikkia naisista koska te naiset mahdollistatte heille sen.
Hienoa uhrien syyllistämistä. Uhrin vika jos joutuu huijatuksi? Mikä siinä on ettei nuo kunnolliset miehet opi noita ihan vaan hyviä tapoja, kuten muistamista, kuuntelemista, kiinnostusta jne.? Ne löytyy niinkuin ainoastaan pelimiehistä. Vai onko se niin, että kun mies oppii kohtelemaan naista tavalla, joka viehättää naista, hänestä tulee pelimies, koska silloin useat naiset kiinnostuvat, eikä mies kykene olemaan muuta kun tilaisuuksia tulee? Todellisuudessa kaikki miehet haluaisivat olla pelimiehiä, mutta taidot eivät vain riitä. Ja kun taidot alkavat riittää heistä tulee sellaisia.
Eli kunnollinen naista viehättävää miestä ei ole. Joko hän on viehättävä tai kunnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Prinsessaharha=nainen kuvittelee, että on olemassa miehiä jotka kohtelevat häntä hyvin. Eivät käytä häntä pelkkänä patjana ja petä ja joiden paikalla oloon voi luottaa. Kuten tiedämme todellisuus on toinen ja tuo on täyttä harhaa ja kuvitelmaa. Prinssejä ei ole vaan todellisuudessa miehet ovat juuri ap:n kuvailemia sammakkoja.
Hienoa, että miehet itse kertovat kuinka harhaisia kaikki kuvitelmat hyvistä miehistä ovat.
Huomaatko edes itse miten leimaat kaikki miehet muutaman miehen takia? Juuri niitten miesten takia jotka kaikki naiset valitsee. Sitä ei voi odottaa että tajuaisit tekeväsi niin, jottet joutuisi itse vastaamaan omista valinnoistasi, mutta jos edes tajuaisit että parjaat hyvin erilaisia miehiä muutaman miehen takia. Sitä kutsutaan miesvihaksi, muutaman huonon miehen yleistystä kaikkiin miehiin. Jos olisi rodusta kyse olisi se rasismia. Jos naisista niin se olisi naisvihaa.
Te naiset joille käy näin. Millaisia itse olette (ulkonäkö, koulutus, työ) ja millaisia nämä miehet ovat?
Monikin asia. Voin listata muutamia juttuja, jos joku haluaa kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies hakee jatkuvasti parempaa. Mukava olla jonkun kanssa varmuudeksi ja siinä ohessa olla monitorit auki.
Paskapuhetta. Jos olen jonkun naisen kanssa parisuhteessa, en todellakaan yritä iskeä muita naisia silloin, että "olisikohan tuo parempi kuin tämä nykyinen". Ja minä en ala parisuhteeseen vain sen takia, että "kunhan vain joku on" ja pelkkään seksisuhteeseen en ala myöskään, en pystyisi sellaiseen. M34
Me miehet jotka kohdeltaisiin naista hyvin niin ollaan sattumoisin juuri niitä jotka ei päästä suhteeseen.
Naiset voisivat miettiä miesvalintojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutosen naiset on tosiaankin kympin miehille pyöritettävää paskasakkia, kuten itsekin kirjoitit.
Suomi on promiskuiteettinen maa. Ei täällä ole arvoja, jotka sitoisivat ketään pitkiin parisuhteisiin. Ihmiset ovat vain tarpeiden tyydyttämistä varten. Tällä lähtökohdalla kun lähdet hakemaan petiseuraa, et pety. Tarjokkaita riittää pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa uhrien syyllistämistä. Uhrin vika jos joutuu huijatuksi? Mikä siinä on ettei nuo kunnolliset miehet opi noita ihan vaan hyviä tapoja, kuten muistamista, kuuntelemista, kiinnostusta jne.? Ne löytyy niinkuin ainoastaan pelimiehistä. Vai onko se niin, että kun mies oppii kohtelemaan naista tavalla, joka viehättää naista, hänestä tulee pelimies, koska silloin useat naiset kiinnostuvat, eikä mies kykene olemaan muuta kun tilaisuuksia tulee? Todellisuudessa kaikki miehet haluaisivat olla pelimiehiä, mutta taidot eivät vain riitä. Ja kun taidot alkavat riittää heistä tulee sellaisia.
Eli kunnollinen naista viehättävää miestä ei ole. Joko hän on viehättävä tai kunnollinen.
Hienosti hamsteroit kaikkia miehiä syyllistäväksi. Jatka vaan samalla linjalla niin et koskaan joudu ottamaan vastuuta päätöksistäsi. Tai no, ehkä työpaikalla joku joskus pakottaa siihen, harmi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mitään peliä ole eikä nainen ole huijattava hölmö. Tai ehkä jotkut teistä ovat, minä en ainakaan. Titenkin kyseenalaisten kehut ja tiedostan sen, että mies saattaa katsella muitakin. Asennoidun niin, että se on kivaa niin kauan kuin se kestää. Loppuu jos loppuu. Tietysti tilannettani helpottaa se, että viihdyn yksinkin enkä ole tulenpalavalla kiirellä perustamassa perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me miehet jotka kohdeltaisiin naista hyvin niin ollaan sattumoisin juuri niitä jotka ei päästä suhteeseen.
Ettekö tosiaan ole ikinä miettineet, miksi ette "pääse" suhteeseen? Mikä hölmö ilmaus, sivumennen sanoen. Onko mieleenne juolahtanut, edes yhtä kertaa elämänne aikana, että vika ei ole koko maailman naisissa jotka ovat liian typeriä ymmärtääkseen omaa parastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan riippuu sitten missä piireissä liikkuu. Kaikki tietämäni vakisuhteessa olevat miehet ovat mukavia ja kohtelevat puolisoaan kunnioittavasti. Okei, yksi huono tapaus joukossa kyllä. Mutta vapaana olevissa löytyy sitten enemmän niitä ongelmatapauksia.
Mulla on tapana kysyä suoraan, jos mies alkaa vaikuttaa etäiseltä. Luotan naisen vaistoon, jos jotain on vialla. Mieluummin tiedän totuuden kuin vellon jossain itsesyytöksissä tai -säälissä. Nainen kyllä aina sinnittelee eteen päin.