Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tappaa miehen kiinnostuksen?

Vierailija
03.08.2016 |

Muutama upea viikko,kaikki hyvin, mies kertoi tykkäävänsä, seksi loistavaa. Sitten mies muuttuu valjuksi, yhteydet harvenee. Tällainen sattunut pari kertaa aiemminkin. Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa aiemmin, mutta niitten jälkeen ei suhteet ole enää luonnistuneet. Edellisen kerran samassa tilanteessa ei ollut seksiäkään mukana , tapailimme 1,5kk. Silloin mies sanoi, ettei tunne minua kohtaan mitään fyysistä. Oli tavallaan hyvä saada selitys lopulle. Pitäisikö nyt kysyä, mikä tän hetkiselle miehelle on tullut? Miten mieli muuttuu muutamassa päivässä, kun oli vielä niin hienot hetket yhdessä?
Näitten kokemusten jälkeen kyllä tulee ajateltua, että yksin on parempi olla kuin alkaa luottaa miehiin.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää miehet vaan osaa sääntönsä. Ovat mielettömän kiinnostuneita alussa ja saavat naisen tuntemaan olon kuningattareksi, puhuvat niitä, mitä nainen haluaa kuulla. Olet kaunis ja seksi parasta, mitä on koskaan saanut.Herrasmiehen tavat, muistaa toivottaa hyvätyöt ja huomenet. Muistaa, mistä puhuttiin ja pitää, mitä sovittiin. Helppohan se on ihastua, miksei?

Sitten vaan iskee kaikkinainen tyhjyys, vaikka edellinen ilta olisi ollut toiveittn täyttymys. Mies häviää johonkin. Se on hänen tapansa viedä peli loppuun.

Edellinen ilta oli sirkustemppuineen ja ilmaisine illallisineen SINUN toiveittesi täyttymys, mies näki sinussa vain helpon kaadon, tyhjäpään ja lompakkoloisen. Jatkoi onnellisena elämäänsä , säkit, mutta myös lompakko keventyneinä.

Vierailija
62/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessaharha=nainen kuvittelee, että on olemassa miehiä jotka kohtelevat häntä hyvin. Eivät käytä häntä pelkkänä patjana ja petä ja joiden paikalla oloon voi luottaa. Kuten tiedämme todellisuus on toinen ja tuo on täyttä harhaa ja kuvitelmaa. Prinssejä ei ole vaan todellisuudessa miehet ovat juuri ap:n kuvailemia sammakkoja.

Hienoa, että miehet itse kertovat kuinka harhaisia kaikki kuvitelmat hyvistä miehistä ovat.

Huomaatko edes itse miten leimaat kaikki miehet muutaman miehen takia? Juuri niitten miesten takia jotka kaikki naiset valitsee. Sitä ei voi odottaa että tajuaisit tekeväsi niin, jottet joutuisi itse vastaamaan omista valinnoistasi, mutta jos edes tajuaisit että parjaat hyvin erilaisia miehiä muutaman miehen takia. Sitä kutsutaan miesvihaksi, muutaman huonon miehen yleistystä kaikkiin miehiin. Jos olisi rodusta kyse olisi se rasismia. Jos naisista niin se olisi naisvihaa.

Syytät minua yleistämisestä? Koko palsta ei ole täynnä kun yleistämistä siitä kuinka naiset haluavat vain pelimiehen. Kuinka naisilla on prinsessaharha. Kuinka naisille ei kelpaa hyvä ja kunnollinen mies jne. Onko siis prinssejä olemassa vai onko naisilla vain prinsessaharhakuva, että jostain saapuu prinssi? Vai mitä se prinsessaharha oikein sitten on ja millainen se prinssi oikein on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo hengailusuhteet, ghostaaminen, kilpailuttaminen ja tinder-maailmaan uppoutuminen, sitä tekee sekä miehet että naiset. Ei kaikki kuitenkaan. Ja meille, joille se ei luonteen puolesta luonnistu, tämä nykyajan sinkkuelänä on hyvin hämmentävää.

Vierailija
64/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörittää useampaa/kyllästyi/tapasi paremman. Ihan normisettiä siis.

Niin, näillä omaa tasoanne korkeammilla miehillä ja Axlsmitheillä on valinnan varaa ja teitä kutosen seiskan naisia riittää säkkien tyhjennykseen aina jonoksi asti.

Tämä.

Minua kummastuttaa suuresti kun naiset niin usein tälläkin palstalla kertovat tällaisia tarinoita että mies jätti tai enää ota yhteyttä ym.

Samalla kun monet miehet tuskailee löytääkseen edes sen ensimmäisen naisensa jota varmasti kohtelisi hyvin.

Tästä voi tehdä vain yhden johtopäätöksen ja se on se että naiset kiinnostuu vain itseään tasokkaammista pelimiehistä joilla on varaa kohdella naisia noin. Jos mies olisi samantasoinen naisen kanssa niin ei hän luopuisi naisesta koskaan.

No ei luopuisi, vaan kiusaisi hengiltä. Joko henkisellä tai fyysisellä väkivallalla tai molemmilla. Sata kertaa mieluummin otan pelimiehen kuin ketään näistä naisettomuutta tuskailevista, vihaisista ja katkerista miehenkuvatuksista jotka sylkevät saastaa tämän palstan täyteen. Naiset, älkää ikinä ottako kokematonta miestä. Siellä on uskomaton määrä vihaa ja katkeruutta vain odottamassa typerystä johon sen voi purkaa.

Tämäkin naisten käytösmalli on tullut jo tutuksi. Koska sinä haluat sen sytyttävän pelimiehen niin yrität mielessäsi perustella miksi ei kannata ottaa sitä kunnollista kilttiä miestä ja yrität demonisoida kiltin miehen samalla kun pelimiehessä on varmasti jotain hyvää.. huoh, hakkaa vaan päätäsi seinään.

En ole tuo, jolle vastasit. Mutta kerron sinulle, että kiistakumppanisi ei ole aivan väärässäkään.

Tutustuin muutama vuosi sitten hiljaiseen ja ujoon nuoreen mieheen. Mitä paremmin häneen olen tutustunut, sitä viehättävämpänä hän näyttäytyy. Rehellinen ja luotettava. Hän kaipaisi kovasti naista rinnalleen, mutta ei tapaa ketään, koska viihtyy kotona ja ujous haittaa muutenkin naisten kanssa juttelua. Moni ei tunne hänen arvojaan ja persoonaansa, mutta todella upea mies on.

Mutta kolikolla on kuin onkin kääntöpuolensa. Mitä paremmin tutustutaan, sitä rehellisempi ja oma itsensä hän uskaltaa kanssani olla. Ja silloin kun hän vähän laskee suojamuurejaan, niin sieltä paljastuu passiivis-aggressiivista toimintaa. Hän kiukuttelee, pitää mykkäkouluja, häipyy kesken keskustelun, ei vastaa viestiin, jne. Minua nuo eivät haittaa, sillä emme ole niin paljon tekemisissä. Ajattelen vain, että hänellä on paha olla ja se purkautuu huonona käytöksenä. Mutta on se turhauttavaa. Ja kieltämättä tulee mieleen, että miten ihmeessä hän edes pystyisi olemaan parisuhteessa, vaikka sanoo parisuhdetta toivovansa.

Ne jotka kertovat täällä samanlaisista tyypeistä ovat kohdanneet näitä. Niin tämä minunkin tuttuni näyttäytyy muille tyynenä. Mutta minulle kiukuttelee, kun minä satun tuntemaan hänen maailmastaan sellaista aluetta mitä hän ei ole muille paljastanut. Todella rankkaa seuraa hän on. Mutta minulle tuo ei käy niin kovasti hermoon, koska emme ole parisuhteessa.

En ymmärrä oikein tämän pointtia. Kaikki ihmiset ovat juuri tuollaisia, eli näyttävät miellyttäviltä alkuun. Milloin olet viimeksi tavannut ihmisen joka ei ollut miellyttävä? No, joskus tilanne on sellainen että siitä johtuen toinen on tyly, vaikka kun tekee valitusta asiakaspalveluun tai jotain. Mutta normaalisti jokainen on perusmiellyttävä. Vasta kun toinen on tutumpi ja suhde on vakiintunut (kaverisuhde tai parisuhde) ihminen uskaltaa olla epämiellyttävä jos tuntee siihen tarvetta. Huono käytös ei johdu pahasta olosta. Monella on paha olo, mutta he eivät pura sitä muihin.

Tekisit tuolle tutullesi palveluksen jos laittaisit välit poikki. Kun nyt siedät kiukuttelua, annat hänelle vaikutelman että tuo käytös on OK.

Vierailija
65/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies hakee jatkuvasti parempaa. Mukava olla jonkun kanssa varmuudeksi ja siinä ohessa olla monitorit auki.

Paskapuhetta. Jos olen jonkun naisen kanssa parisuhteessa, en todellakaan yritä iskeä muita naisia silloin, että "olisikohan tuo parempi kuin tämä nykyinen". Ja minä en ala parisuhteeseen vain sen takia, että "kunhan vain joku on" ja pelkkään seksisuhteeseen en ala myöskään, en pystyisi sellaiseen. M34

Me miehet jotka kohdeltaisiin naista hyvin niin ollaan sattumoisin juuri niitä jotka ei päästä suhteeseen.

Naiset voisivat miettiä miesvalintojaan.

Ja koska parisuhde ei ole yhden kauppaa, niin naisten lisäksi myös miesten pitäisi katsoa peiliin.

Eli tämä, että kenen vika koko homma on, on loputon kiista. Me jokainen voidaan vaikuttaa vain omaan toimintaamme, joten kannattaa keskittyä siihen. Ja sitten pitää vain luottaa, että muut hoitavat omalta osaltaan sen peiliin katsomisen tahollaan.

Vierailija
66/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää miehet vaan osaa sääntönsä. Ovat mielettömän kiinnostuneita alussa ja saavat naisen tuntemaan olon kuningattareksi, puhuvat niitä, mitä nainen haluaa kuulla. Olet kaunis ja seksi parasta, mitä on koskaan saanut.Herrasmiehen tavat, muistaa toivottaa hyvätyöt ja huomenet. Muistaa, mistä puhuttiin ja pitää, mitä sovittiin. Helppohan se on ihastua, miksei?

Sitten vaan iskee kaikkinainen tyhjyys, vaikka edellinen ilta olisi ollut toiveittn täyttymys. Mies häviää johonkin. Se on hänen tapansa viedä peli loppuun.

Edellinen ilta oli sirkustemppuineen ja ilmaisine illallisineen SINUN toiveittesi täyttymys, mies näki sinussa vain helpon kaadon, tyhjäpään ja lompakkoloisen. Jatkoi onnellisena elämäänsä , säkit, mutta myös lompakko keventyneinä.

Tässä oli kiltin ja kunnollisen miehen näkemys sekä naisista että muista miehistä. Kuka onnekas tyttö tämänkin helmen saa omistaa!

Vierailija
67/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, näillä omaa tasoanne korkeammilla miehillä ja Axlsmitheillä on valinnan varaa ja teitä kutosen seiskan naisia riittää säkkien tyhjennykseen aina jonoksi asti.

Tämä.

Minua kummastuttaa suuresti kun naiset niin usein tälläkin palstalla kertovat tällaisia tarinoita että mies jätti tai enää ota yhteyttä ym.

Samalla kun monet miehet tuskailee löytääkseen edes sen ensimmäisen naisensa jota varmasti kohtelisi hyvin.

Tästä voi tehdä vain yhden johtopäätöksen ja se on se että naiset kiinnostuu vain itseään tasokkaammista pelimiehistä joilla on varaa kohdella naisia noin. Jos mies olisi samantasoinen naisen kanssa niin ei hän luopuisi naisesta koskaan.

No ei luopuisi, vaan kiusaisi hengiltä. Joko henkisellä tai fyysisellä väkivallalla tai molemmilla. Sata kertaa mieluummin otan pelimiehen kuin ketään näistä naisettomuutta tuskailevista, vihaisista ja katkerista miehenkuvatuksista jotka sylkevät saastaa tämän palstan täyteen. Naiset, älkää ikinä ottako kokematonta miestä. Siellä on uskomaton määrä vihaa ja katkeruutta vain odottamassa typerystä johon sen voi purkaa.

No sitten otat sen pelimiehen, hetkeksi, mutta et tee aloituksia AV:lle kysyen miksi se pelimies sitten jatkoi matkaa. Etkä kommentoi nähin ketjuihin. Olet tyytyväinen että niin kävi.

Sinä et kerro minulle mitä minun pitää tehdä tai olla tekemättä.

Vierailija
68/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies hakee jatkuvasti parempaa. Mukava olla jonkun kanssa varmuudeksi ja siinä ohessa olla monitorit auki.

Paskapuhetta. Jos olen jonkun naisen kanssa parisuhteessa, en todellakaan yritä iskeä muita naisia silloin, että "olisikohan tuo parempi kuin tämä nykyinen". Ja minä en ala parisuhteeseen vain sen takia, että "kunhan vain joku on" ja pelkkään seksisuhteeseen en ala myöskään, en pystyisi sellaiseen. M34

Me miehet jotka kohdeltaisiin naista hyvin niin ollaan sattumoisin juuri niitä jotka ei päästä suhteeseen.

Ettekö tosiaan ole ikinä miettineet, miksi ette "pääse" suhteeseen? Mikä hölmö ilmaus, sivumennen sanoen. Onko mieleenne juolahtanut, edes yhtä kertaa elämänne aikana, että vika ei ole koko maailman naisissa jotka ovat liian typeriä ymmärtääkseen omaa parastaan?

Ei vika ole koko maailman naisissa, totta! Vain niissä naisissa, jotka sitten ihmettelevät miksi pelimies lähti muualle. Ne jotka ovat tyytyväisiä pelimies-tilanteeseen, ja ne jotka ovat tyytyväisiä omaan vakaaseen suhteeseensa, nehän ovat ymmärtäneet omaa parastaan, ja toteuttaa sitä.

Vierailija
69/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

No sitten otat sen pelimiehen, hetkeksi, mutta et tee aloituksia AV:lle kysyen miksi se pelimies sitten jatkoi matkaa. Etkä kommentoi nähin ketjuihin. Olet tyytyväinen että niin kävi.

Aha, eli otat "100 kertaa" mielummin pelimiehen, mutta et aio olla tyytyväinen valintaasi. Tai et ota ketään (todennäköisin vaihtoehto), et todellakaan ole tyytyväinen, vaan tulet AV:lle purkamaan huonoa oloasi haukkumalla miehiä.

Ok, tee sitten niin. :)

Vierailija
70/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessaharha=nainen kuvittelee, että on olemassa miehiä jotka kohtelevat häntä hyvin. Eivät käytä häntä pelkkänä patjana ja petä ja joiden paikalla oloon voi luottaa. Kuten tiedämme todellisuus on toinen ja tuo on täyttä harhaa ja kuvitelmaa. Prinssejä ei ole vaan todellisuudessa miehet ovat juuri ap:n kuvailemia sammakkoja.

Hienoa, että miehet itse kertovat kuinka harhaisia kaikki kuvitelmat hyvistä miehistä ovat.

Huomaatko edes itse miten leimaat kaikki miehet muutaman miehen takia? Juuri niitten miesten takia jotka kaikki naiset valitsee. Sitä ei voi odottaa että tajuaisit tekeväsi niin, jottet joutuisi itse vastaamaan omista valinnoistasi, mutta jos edes tajuaisit että parjaat hyvin erilaisia miehiä muutaman miehen takia. Sitä kutsutaan miesvihaksi, muutaman huonon miehen yleistystä kaikkiin miehiin. Jos olisi rodusta kyse olisi se rasismia. Jos naisista niin se olisi naisvihaa.

Syytät minua yleistämisestä? Koko palsta ei ole täynnä kun yleistämistä siitä kuinka naiset haluavat vain pelimiehen. Kuinka naisilla on prinsessaharha. Kuinka naisille ei kelpaa hyvä ja kunnollinen mies jne. Onko siis prinssejä olemassa vai onko naisilla vain prinsessaharhakuva, että jostain saapuu prinssi? Vai mitä se prinsessaharha oikein sitten on ja millainen se prinssi oikein on?

Niin syytän, koska sitä teet. Ja sinun puolustuksesi on näköjään, että jotkut muutkin sitä tekee.

Vierailija
71/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisit tuolle tutullesi palveluksen jos laittaisit välit poikki. Kun nyt siedät kiukuttelua, annat hänelle vaikutelman että tuo käytös on OK.

Jos et kerro miksi laitat välit poikki, ei hän opi yhtään mitään. Hän vaan pettyy vielä kerran elämään.

Parempi olisi siis kertoa tälle henkilölle, että minun mielestä käyttäydyt näin, ja se aiheuttaa muissa tämmöistä ja tämmöistä reaktiota.

Vierailija
72/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli kiltin ja kunnollisen miehen näkemys sekä naisista että muista miehistä. Kuka onnekas tyttö tämänkin helmen saa omistaa!

Joku onnekas joka haluaa realistin. Vaikka eihän totuuksia yleensä voi ääneen sanoa. Anonyymina netissä vaan. Herkkähipiäiset suorastaaan vihaavat totuuksia.

-eri kun tuo kelle vastasit.

Vierailija
73/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tosiaan ole ikinä miettineet, miksi ette "pääse" suhteeseen? Mikä hölmö ilmaus, sivumennen sanoen. Onko mieleenne juolahtanut, edes yhtä kertaa elämänne aikana, että vika ei ole koko maailman naisissa jotka ovat liian typeriä ymmärtääkseen omaa parastaan?

Ei vika ole koko maailman naisissa, totta! Vain niissä naisissa, jotka sitten ihmettelevät miksi pelimies lähti muualle. Ne jotka ovat tyytyväisiä pelimies-tilanteeseen, ja ne jotka ovat tyytyväisiä omaan vakaaseen suhteeseensa, nehän ovat ymmärtäneet omaa parastaan, ja toteuttaa sitä.

Tuo pelimieshölinä on typerysten keksintö. Rakkaudessa tulee aina pettymyksiä. Tietyn tyyppiset naiset eivät sitä tajua vaan syyttelevät heidät jättäneitä joko pelimiehiksi tai narsisteiksi, vaikka selvä suomenkielinen sana "kusipää" kuvaisi heidän tuntojaan paremmin. Ja "kiltit ja kunnolliset miehet" aka naisvihaajat pelottelevat: "Jos et ota kilttiä, kunnollista, epävarmaa ja katkeroitunutta kokematonta miestä, karmea Pelimies tulee yöllä ja vie sinut! Ja sitten jättää! Huu! Huu-uu! *oksa naputtaa ikkunaan aavemaisesti* Huu!"

Naurettavaa touhua.

Vierailija
74/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sinkku- enkä muillakaan markkinoilla, kiitos palstan avaamien silmieni ja MGTOW:n.

Mihin tarvitsen raivopäistä, lompakolla loisivaa, prinsessaharhailevaa hiivansäilytysastiaa?

Vierailija
75/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku onnekas joka haluaa realistin. Vaikka eihän totuuksia yleensä voi ääneen sanoa. Anonyymina netissä vaan. Herkkähipiäiset suorastaaan vihaavat totuuksia.

-eri kun tuo kelle vastasit.

Bonuspisteet sinulle kun olet eri. Hieno asia. Otapa yksi sen kunniaksi.

Peukuista muuten voi laskea, että paikalla päivystää kaksi "kilttiä ja kunnollista miestä".

Ja jos noin on, niin varokaapa naiset kilttejä ja kunnollisia realisteja.

Vihaan tuollaisia totuuksia, kyllä. Voin jopa sanoa, että ne suorastaan iljettävät minua - kuten niiden laukojakin.

Vierailija
76/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sinkku- enkä muillakaan markkinoilla, kiitos palstan avaamien silmieni ja MGTOW:n.

Mihin tarvitsen raivopäistä, lompakolla loisivaa, prinsessaharhailevaa hiivansäilytysastiaa?

Eipä paljon tarvitse provota, niin palstamulkku paljastaa oikean luonteensa.

Vierailija
77/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Aha, eli otat "100 kertaa" mielummin pelimiehen, mutta et aio olla tyytyväinen valintaasi. Tai et ota ketään (todennäköisin vaihtoehto), et todellakaan ole tyytyväinen, vaan tulet AV:lle purkamaan huonoa oloasi haukkumalla miehiä.

Ok, tee sitten niin. :)

Ja nyt sinä pikku typerys vielä kuvittelet että tarvitsen lupaasi tehdä jotain :D

Vierailija
78/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on läheisyysongelmaisten kulta-aikaa, epämääräisistä hengailusuhteista on tullut normi

Ja naisilla on normi pidempien vakavien suhteiden lopettaminen ja avioerojen hakeminen.

Ilmeisesti koette että vain nainen saisi lopettaa suhteen?

Vierailija
79/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et kerro miksi laitat välit poikki, ei hän opi yhtään mitään. Hän vaan pettyy vielä kerran elämään.

Parempi olisi siis kertoa tälle henkilölle, että minun mielestä käyttäydyt näin, ja se aiheuttaa muissa tämmöistä ja tämmöistä reaktiota.

Voihan sen kertoa, mutta on äärimmäisen epätodennäköistä että hän uskoo. Kyllä ainut mahdollisuus on se, että hän itse alkaa miettiä miksi ihmiset kaikkoavat hänen ympäriltään.

Vierailija
80/95 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Hahaha. Montako palstamiestä olet tavannut?

Eli sinäkin vitosen naisena tavoittelet mieluummin kympin miehiä, ja itket itsesi kissojen valtaamassa yksiössäsi iltaisin uneen yksinäsi.

Oletko järjiltäsi? Miksi helvetissä tapaisin ketään tämän palstan miehistä? En ole itsetuhoinen. Johan minä sanoin: sata kertaa mieluummin pelimies kuin sinä tai kukaan kaltaisistasi. Samaa suosittelen kaikille naisille. Älkää ikinä ottako epävarmaa, ujoa ja kokematonta miestä. Lukekaa mitä ne kirjoittelevat tälle palstalle, niin näette mitä siellä odottaa.

Palstamammoille totuuksia ja faktoja kertovat miehet ovat toki epävarmoja naisvihaajia. Ihan vain siksi, että palstamammoja kiukuttaa kun lasipalatsin prinsessa ei olekaan virheetön ja sen joku julkeaa sanoa :)