Jouko Turkka on kuollut
Miksi näitä vanhoja tähtiä on kuollut viime kuukausina niin paljon?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Ensin Loiri ja nyt tämä ketäs miuita on mennyt.
Moikka. Ylilauta näkyy sun viestistäs, kantsisko poistaa?
Sen jälkeen, kun luin Turkan Häpeän, aina Merja Larivaaran nähdessäni tulee mieleen Turkka ja se, kuinka Larivaarasta kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Missä Taisto Reimaluoman kommentit? Turkan ykkösmies.
Rita Tainolalla ei ehkä ole numeroa.
Tässä ilmenee, että on muuttanut hoivakotiin 2013-2014 vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun luin Turkan Häpeän, aina Merja Larivaaran nähdessäni tulee mieleen Turkka ja se, kuinka Larivaarasta kirjoitti.
Mitä se kirjoitti? Eipä ole Larivaarakaan kommentoinut. Lie bestiksensä Paula Koivniemen kanssa phtimassa aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Ylen oiliskin aika tehdä kulttuuriteko ja näyttää "kiimaiset poliisit"
Yhden kohtauksen huumorin Kiimaisita poliiseista minäkin ymmärsin. Sen missä Larivaara toteaa "Meidän Maija".
Tuossa turkka/reimaluoto/salminen -draamaa ☺.
Olin joskus 90-luvun alussa Q-teatterissa katsomassa jotain Antti Raivion näytelmää, olisiko ollut Pirun kaunis tyttö ja Jouko Turkka oli katsomossa myös, eturivissä, tiukassa etukenossa molemmat näytökset. Karisma huokui sen verran, että näytelmän seuraamisen lisäksi oli pakko seurata samalla myös Turkkaa.
Vähän sama, kun joskus 80-luvun alussa istuin samassa katsomossa Tauno Palon ja Kirsti Ortolan kanssa.
Joo, olen jo 50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kirjoitti? Eipä ole Larivaarakaan kommentoinut. Lie bestiksensä Paula Koivniemen kanssa phtimassa aihetta.
No aika paljon. Koko kirjahan käsitteli Turkan ja Larivaaran suhdetta. Ei pysty tiivistämään yhteen kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika paljon. Koko kirjahan käsitteli Turkan ja Larivaaran suhdetta. Ei pysty tiivistämään yhteen kommenttiin.
Sävy oli siis aika katkera, sen verran voi tässä avata.
Harmi, ainoa kulttuuriradikaali maassamme.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ainoa kulttuuriradikaali maassamme.
Leea Kleemola haastaa turkkaa ihan kiitettävästi.
Larivaarasta tässä melkoisen kitkerästi: http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/200604284445567_ko.shtml
Olen kolmekymppinen enkä kyllä tiedä Turkasta muuta kuin että jotkut näyttelijät eivät siitä pitäneet.
Tässä ketjussa jotain todella outoa ihailua häntä kohtaa, miksi?
Enpä paljon muista hänen nimeään edes mainitun vuosiin mediassa/elokuvauutisissa ym.
Onko tämä joku 80-luvun kohuhenkilö, jonka vain vanhemmat ihmiset muistavat?
Turkka on juuri semmoinen pikku-Hitler, jonka kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä. Voi olla että semmoiset kovaksi keitetyt ihmiset ymmärtävät häntä paremmin. Hänen esityksensäkin olivat liian aggressiivisia minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus 90-luvun alussa Q-teatterissa katsomassa jotain Antti Raivion näytelmää, olisiko ollut Pirun kaunis tyttö ja Jouko Turkka oli katsomossa myös, eturivissä, tiukassa etukenossa molemmat näytökset. Karisma huokui sen verran, että näytelmän seuraamisen lisäksi oli pakko seurata samalla myös Turkkaa.
Vähän sama, kun joskus 80-luvun alussa istuin samassa katsomossa Tauno Palon ja Kirsti Ortolan kanssa.
Joo, olen jo 50+
Karisma huokui penkkiriviisi?
Silvo ja Havukainen Turkasta: http://www.aamulehti.fi/kulttuuri/jouko-turkan-oppilaat-silvo-ja-havuka…
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen enkä kyllä tiedä Turkasta muuta kuin että jotkut näyttelijät eivät siitä pitäneet.
Tässä ketjussa jotain todella outoa ihailua häntä kohtaa, miksi?
Enpä paljon muista hänen nimeään edes mainitun vuosiin mediassa/elokuvauutisissa ym.
Onko tämä joku 80-luvun kohuhenkilö, jonka vain vanhemmat ihmiset muistavat?
Perustietoa suomalaisesta kulttuurihistoriasta. Mäkään en tiedä urheilusta mitään, enkä mene urheilukeskusteluihin ihmettelemään että kuka kumma on seppo joku keihäänheittäjä kun MINÄ en ole koskaan kuullut.
Missä Taisto Reimaluoman kommentit? Turkan ykkösmies.