Arvatkaa miksi en kuitenkaan kiinnosta ketään.
Nainen. Ei ylipainoa. Ei lihaksikas mutta lenkkeilee joka/joka toinen päivä, käy kuntosalilla 2-3krt viikko. Tekee vakituista hoitotyötä. Hiukset vähän yli olkapään, ei shokkivärjätyt, lähinnä omaa väriä korostettu. Ripsiväriä, huulipunaa, käyn suihkussa joka päivä. Ei tatuointeja, ei muuta lävistyksiä kuin korvissa. Vaatteet farkut ja t paita, joskus mekko. 162cm pitkä. Rinnat tavalliset.
Mutta kukaan ei kiinnostu ja tiedän syyn, mutta arvaatko sinä sen :(
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Lapset tai yksinhuoltajuus ei ole mikään miehet karkoittava tekijä, eli se ei syynä ainakaan voi olla.
Miksihän täällä muuten aina jotkut jaksaa kuvitella, että äitiys olisi jokin ominaisuus mikä jäädyttäisi seuraelämän?
Ei se totaalinen este ole, mutta varmasti yksittäisistä haitallisista tekijöistä merkittävimpiä
Sul on kyl aika huono itsetunto. Ei aloituksessa oo mtn vikaa. Päinvastoin kuvaus on hyvin lupaava.
Mä luin aloituksen moneen kertaan enkä keksi. Oisko sulla liian lyhyet hiukset, -siis omasta mielestäsi?
Hampaat on hyvät. Aloituksessa on pituus, joten tietty voin olla lyhyt jonkun mielestä, en pidä kuitenkaan sitä syynä. Lapset ei liity tähän. Olen suomalainen. Kaikki jäseneni on tallella.
AP, vitsi meni jo.
No arvaus, sulla ei ole tilannetajua?
Olet tavallinen nainen tai liian pienet tissit. (miettikääpä sanaa 'tavallinen'...eli hänellä on tapoja...?)
Typerä aloitus. Vastaus pitäisi löytyä "kuvasta".
Kuitenkin luettelet jotain hoitoalaa ja suihkussa käymisiä. Miten ne muka kuvasta näkyvät? Täysin irrelevanttia informaatiota koko jutussa.
Paistaako vähä-älyisyys kasvoistasi?
Vierailija kirjoitti:
Mä luin aloituksen moneen kertaan enkä keksi. Oisko sulla liian lyhyet hiukset, -siis omasta mielestäsi?
Tää ei oo mitä mieltä mä oon, vaan miksi muut minut mieltävät.
Et pysty keskustelemaan asioista suoraan, vaan kiertelet niin kauan, että miehen kiinnostus lopahtaa?
Kerro nyt, ei täällä koko iltaa jaksa päivystää :P
Peräsilmäsi falskaa ja päästelet ilmoille alituiseen kuvottavan käryisiä pieruja. Ulosteen haju on siis ominaishajusi.
Vierailija kirjoitti:
Lapset tai yksinhuoltajuus ei ole mikään miehet karkoittava tekijä, eli se ei syynä ainakaan voi olla.
Miksihän täällä muuten aina jotkut jaksaa kuvitella, että äitiys olisi jokin ominaisuus mikä jäädyttäisi seuraelämän?
Miten niin, en laita viestiä naiselle jos hänellä on lapsia joten kyllä se on este.
Olet "ruma"? Eli omasta mielestäsi oot muiden mielestä ruma?
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vanha!
Just niin. Olen liian vanha. Kerroin aloituksessa kaiken melkein, mutten ikää. Olen yli 55v ja millään ei ole väliä muulla kuin iällä.
Avanne? Jalkaproteesi?