En tule enää koskaan saamaan seksiä.
Viim.6-10v, en enää muista, olen elänyt puutteessa, kiitos mieheni haluttomuuden, viimeksi sitä oli maaliskuussa. Avioeroa en saa aikaiseksi ottaa ja murrosikäisten lasteni maailmaa järkyttää.
Missään en mylskään miehiä tapaa, elämäni on töitä ja kotielämää. Pystyyn kuollut akka.
N40
Kommentit (15)
Olet kuitenkin joskus saanut seksiä, toisin kuin me kiltit miehet.
Tälläkin palstalla on monia miehiä samassa elämäntilanteessa. Vaihtakaa kumppaneitanne toistenne kanssa.
t. ei-puutteessa elävä mies
Toivoisin vain, että kroppanikin olisi pystyyn kuollut. Etten tuntisi haluamista enkä mitään. Enkä voisi kuvitella enkä haaveilla mitään. Onnellisia he jotka saavat osaksensa intohimoa ja joita halutaan, jotka "otetaan".
ap
Vierailija kirjoitti:
Viim.6-10v, en enää muista, olen elänyt puutteessa, kiitos mieheni haluttomuuden, viimeksi sitä oli maaliskuussa. Avioeroa en saa aikaiseksi ottaa ja murrosikäisten lasteni maailmaa järkyttää.
Missään en mylskään miehiä tapaa, elämäni on töitä ja kotielämää. Pystyyn kuollut akka.
N40
Minulla viimeksi seksiä tammikuussa, kohtahan alkaa olla vuosipäivän paikka.
Jos ei ala tahti muuttumaan on aivan pakko ottaa ero, ei tämä olen ihmisenarvoista elämää
Onnellisia ne, jotka ylipäätään ovat saaneet seksiä ja päässeet tuntemaan itsensä halutuksi.
Niiiin..virstanpylväitä alkaa kertymään ihan kiitettävästi. Viimevuonna seksiä oli 1 käden sormilla laskettava määrä, jos sitäkään. Kuinka roskaksi sitä voikaan nainen itsensä tuntea:´(
No, sauna lienee jo lämmin, sinne kunnon löylyihin niin jaksaa ehkä taas hengittää yhden illan. Lobotomia vain olisi paikallaan, en jaksaisi enää näitä päässäni pyöriviä ajatuksia ja haaveita, vittumaista, jos sallitaan kielenkäyttöni.
ap
Ota se vitun avioero! Ja mikäs siinä murrosikästen maailmassa järkyttää ja miten se liittyy mihinkin?
Sä nyt selvästi tykkäät vähän kieriskellä itsesäälissä. Onko kivaa onko?
Vierailija kirjoitti:
Niiiin..virstanpylväitä alkaa kertymään ihan kiitettävästi. Viimevuonna seksiä oli 1 käden sormilla laskettava määrä, jos sitäkään. Kuinka roskaksi sitä voikaan nainen itsensä tuntea:´(
No, sauna lienee jo lämmin, sinne kunnon löylyihin niin jaksaa ehkä taas hengittää yhden illan. Lobotomia vain olisi paikallaan, en jaksaisi enää näitä päässäni pyöriviä ajatuksia ja haaveita, vittumaista, jos sallitaan kielenkäyttöni.
ap
Ei tarviis kun baariin mennä niin pääsisit paineista, mutta ei.
Voi älä vielä luovuta :) Noin minäkin joskus ajattelin... ja miten väärässä olinkaan!
MUN PIERU HAISEE PASKALL... SIIS KAKKALLE.
Kuulemma oikein lemuaa.
Minulla on sama tunne, vaikka olen vasta 26-vuotias. Mies ei halua enää minua, minä en halua pettää, mutta tuntuisi liian pahalta ja raskaalta erotakaan. En varmaan edes saisi enää ketään miestä. Elämä tuntuu turhalta ja mekaaniselta suorittamiselta.
Mulla ihan sama tilanne.
M40v