Arvatkaa miksi en kuitenkaan kiinnosta ketään.
Nainen. Ei ylipainoa. Ei lihaksikas mutta lenkkeilee joka/joka toinen päivä, käy kuntosalilla 2-3krt viikko. Tekee vakituista hoitotyötä. Hiukset vähän yli olkapään, ei shokkivärjätyt, lähinnä omaa väriä korostettu. Ripsiväriä, huulipunaa, käyn suihkussa joka päivä. Ei tatuointeja, ei muuta lävistyksiä kuin korvissa. Vaatteet farkut ja t paita, joskus mekko. 162cm pitkä. Rinnat tavalliset.
Mutta kukaan ei kiinnostu ja tiedän syyn, mutta arvaatko sinä sen :(
Kommentit (77)
Et ole vanha muiden mielestä, itselläsi voi olla ikäkriisi mutta järkevien miesten mielestä ei mitään parasta ennen -päivämääriä ole naisille olemassakaan. 😊
Hm. Oisko sun sitten kannattanut etsiä parisuhde vähän nuorempana. Mä olen itsekin yli 55 ja hain kumppanin noin 30 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vanha!
Just niin. Olen liian vanha. Kerroin aloituksessa kaiken melkein, mutten ikää. Olen yli 55v ja millään ei ole väliä muulla kuin iällä.
Voi helvetti. Hanki elämä
Voi helvetti itellenne. oisko pitänny olla epänormaali naama tms jotta ois täällä sit päivitelty ja säälitelty. Kyllä totuus vaan on että ikä on tärkeä asia parisuhde markkinoilla, jos ulkoisia asioita arvioidaan.
Olet "vanhuuden" lisäksi myös säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vanha!
Just niin. Olen liian vanha. Kerroin aloituksessa kaiken melkein, mutten ikää. Olen yli 55v ja millään ei ole väliä muulla kuin iällä.
Kaukainen sukulaiseni jäi leskeksi ja meni toissa kesänä uusiin naimisiin.
Hän on nyt 78v.
Työkaverini jäi eläkkeelle joku vuosi sitten ja nyt alkoi tänä vuonna seurustella. Hän on 66v.
Molemmat siis naisia.
Kylläpäs wanhukset nyt jaksaa surkutella. Jos ei törmää "ikärasismiin" työelämässä niin deittipalstoilla sitten. Hmm.
Olet "niin" tavallisen näköinen, ettei kukaan vilkaise sua toista kertaa. Lähes kaikki meistä ovat massasta erottumattomia, mutta silti meillä on kumppani.
Sain näin 54-vuotiaana kymmeniä vastauksia. Tosin osa oli liki seitsemänkymppisiltä, mutta oli ikäisiäni ja nuorempiakin paljon.
Eli ei pidä väitteesi paikkaansa.
No sehän riippuu ihan siitä minkä ikäistä seuraa haet. Toki 55+ ikäisiä valtaosa jo löytäneet puolison mutta myös eronnut... 30v varmaan oletkin liian vanha. Muista että asenne ratkaisee! Jos surkuttelet omaa osaasi niin muutkin näkevät sinut niin. Tsemiä!
Vierailija kirjoitti:
Sain näin 54-vuotiaana kymmeniä vastauksia. Tosin osa oli liki seitsemänkymppisiltä, mutta oli ikäisiäni ja nuorempiakin paljon.
Eli ei pidä väitteesi paikkaansa.
Mä en ole deittipalstoilla. Ihan livenä koettanu katella. kapakoin harvoin ja kännittely ei juttuni. Tanssipaikoilla joskus joku ehdottaa jotain, mutta kaikki vain haluaa seksiä, ja mä en oo mikään seksikkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vanha!
Höpö höpö! Tietysti, jos etit nelikymppistä miestä, niin toki ikä voi olla "este"/merkittävä hidaste, mutta siis jos etsit miestä ikähaarukasta 50-65, niin kyllä luonteellasi on sata kertaa enemmän merkitystä kuin iälläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset tai yksinhuoltajuus ei ole mikään miehet karkoittava tekijä, eli se ei syynä ainakaan voi olla.
Miksihän täällä muuten aina jotkut jaksaa kuvitella, että äitiys olisi jokin ominaisuus mikä jäädyttäisi seuraelämän?Ei se totaalinen este ole, mutta varmasti yksittäisistä haitallisista tekijöistä merkittävimpiä
Ilmeisesti riippuu sitten todella paljon tapauksesta, koska mulla ei ole ollut mitään eroa lapsen syntymän jälkeen kiinnostuneiden miesten määrässä vrt. aikaan ennen lasta.
Olisin takertunut tuohon suihkussa käymiseen. että haiset pahalta tai jotain. Mutta kolahti sen verran, että ajattelin kirjoittajan olevan 20-35 -vuotias jotenkin automaattisesti. Outoo
Mielenkiintoinen testi. Itsekään en tajunnut ja olen myös jo lähellä tuota ikäluokkaa.
En juuri ajattele ikää, mutta kiinnostun "automaattisesti" vain ikäisistäni tai vähän vanhemmista.
Sulla on yläkerrassa jotain vikaa kuten kaikilla av:lla pyörivillä? Tai sitten tuo sun uliuli-asenne saa potentiaaliset kumppanit juoksemaan karkuun.
Voi helvetti. Hanki elämä