Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: miten saan sinut vastaamaan deittiviesteihin?

Vierailija
02.08.2016 |

Nyt olen vähän aikaa harrastanut nettideittailua. Mulla on melko kattava profiili, mutta omaa kuvaa ei ole eikä tule (ymmärrän että se vähentää mahdollisuuksia . Käyttämässäni palvelussa on viestirajoitukset, joten jos vaikuttaa kivalta kirjoitan aika pitkän saatelman ja laitan vielä esimerkiksi sähköpostiosoitteen sen varalta, että haluaa ottaa yhteyttä muuten kuin siellä, koska viestirajoitukset. Toisaalta, luin että yhteytietojen tyrkyttäminen on väärin.
Myös mun ilmoituksessa lukee että kannattaa laittaa sähköposti tai joku miten tavoittaa.
Otan yhteyttä niin kuvattomiinkin kuin kuvallisiin jos vaikuttaa kiinnostavalta. Vain yksi on viikon aikana vastannut että ei kiitos, lopuista ei mitään tietoa.

Miten saan enemmän vastauksia, edes niitä kieltäviä? Kuva varmaan vaikuttaisi, mutta en anna kuin pyydettäessä erikseen. Millä muilla keinoin voin vaikuttaa? Ja ei, en ole ruma, en vain halua että kuvani on kaikkialla. Normaalin näköinen.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kikkelikuvat ovat niin suuri turn off, etten sanoin voi kuvata.

Pari kikkelinkuvan lähettelijä oli alapeukuttanut tätä. :,D

Vierailija
42/42 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m24 kirjoitti:

Kirjoitin eilen tämän viestin toiseen ketjuun, mutta kopioin sen tähän: 

Olen 24-vuotias nuori mies ja lähettänyt monia kymmeniä viestejä nuorille naisille. Viestit eivät ole copy-paste-kirjoituksia, vaan niihin on aina otettu jotakin asiaa naisen kiinnostuksen kohteista. Harva on edes käynyt vilkaisemassa profiiliani ja yhtään vastausta en ole saanut.

Eilen tein kaksi noin 50-vuotiasta kuvatonta miesprofiilia ja laittelin 18-20-vuotialle nuorille naisille erittäin härskejä ja pervoja viestejä ja arvatkaa mitä? Olen saanut kaksi vastausta! Lähetin siis kuudelle nuorelle naiselle noita viestejä, eli 33% on käyttänyt vuorokauden kolmen keskustelun rajasta yhden vastatakseen pervolle sedälle :D Olen jatkanut härskiä linjaa ja välillä vähän asiallisempaa keskustellessa noiden tyttöjen kanssa ja he jatkavat vastailua. Yllättävää on se, että vaikka oma viesti ei sisältäisi edes kysymystä, niin silti tulee vastaus. 

Eli täällä kun aina valitetaan noista viesteistä, niin ehkä ne miehet lähettelevät sellaisia nuorille naisille, kun sellaisiin saa paljon paremmin vastauksia kuin vaivalla kyhättyihin asiallisiin seuranhakuviesteihin.

Nyt noista kuudelle lähetetyistä on vastannut jo 3/6. Eli yksi nuori nainen ilmeisesti odotti, että viestiraja poistuu jotta pääsee vastaamaan sedälle :D

noinhan se menee. naiset aina vastaa tollasiin vanhempien miesten seksiehdotteluihin, vaikkakin kieltävästi mutta silti vastaavat. tavallisiin asiallisiin ei reagoida millään lailla tai ei vastata sitä "ei kiitosta", mitä noihin seksiehdotteluihin vastaillaan. perusteluina on se, että haluaa olla kohtelias. miksei sitten asiallisiin voi vastata ja kieltäytyä? ja sitten mukamas naiivina "valitetaan" foorumeilla, kuinka ne äijät vaan jatkaa niitä viestien lähettelyä - no totta hemmetissä jatkaa kun kerta vastailet. estät tai et vastaa, niin loppuu niiden tuleminen. totuus on kuitenkin se, että jokainen nuori nainen haluaa alkukantaista seksuaalista huomiota vanhemmilta miehiltä, ja sen takia niihin vastataan, jotta se jatkuisi

Jos yksikin nainen vastaa, se on yhtä kuin kaikki naiset. Tietysti. Ja mistä edes tiedät, onko kyseessä nainen? Mitä enemmän olen aihepiiriin liittyvää keskustelua seurannut, sitä enemmän uskon, että suuri osa nuorista hemaisevista naisista on miehiä rölläämässä. Toisilleen. :,D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi