Naiset: miten saan sinut vastaamaan deittiviesteihin?
Nyt olen vähän aikaa harrastanut nettideittailua. Mulla on melko kattava profiili, mutta omaa kuvaa ei ole eikä tule (ymmärrän että se vähentää mahdollisuuksia . Käyttämässäni palvelussa on viestirajoitukset, joten jos vaikuttaa kivalta kirjoitan aika pitkän saatelman ja laitan vielä esimerkiksi sähköpostiosoitteen sen varalta, että haluaa ottaa yhteyttä muuten kuin siellä, koska viestirajoitukset. Toisaalta, luin että yhteytietojen tyrkyttäminen on väärin.
Myös mun ilmoituksessa lukee että kannattaa laittaa sähköposti tai joku miten tavoittaa.
Otan yhteyttä niin kuvattomiinkin kuin kuvallisiin jos vaikuttaa kiinnostavalta. Vain yksi on viikon aikana vastannut että ei kiitos, lopuista ei mitään tietoa.
Miten saan enemmän vastauksia, edes niitä kieltäviä? Kuva varmaan vaikuttaisi, mutta en anna kuin pyydettäessä erikseen. Millä muilla keinoin voin vaikuttaa? Ja ei, en ole ruma, en vain halua että kuvani on kaikkialla. Normaalin näköinen.
Kommentit (42)
Nyt on kyllä niin paljon jo vastauksia että otan vain neuvoja ylös enkä juurikaan kommentoi, toki seuraan.
Ja viestiketjun aloittajalla on ikää 19.
AP
realiteetit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan yleensä asioita, mitä mainitaan henkilön profiilissa ja kerron että tykkään samoista asioista tai että myös minä olen jotain ym. Jokainen viesti, jonka olen naisille kirjoittanut on yksilöllinen. Ainakin mun mielestä. Koska jokaisella on eri kuvaus niin en voi lähettää yleispätevää. Suhtaudun tähän nettideittailuun kuin työnhakemiseen. Ja kysyn myös yleensä jotain, siis jotain muutakin kuin moi mitä kuulu.
Sähköposti oli vaan heitto, vaikka esim kik.
Kiitokset ekalle kommentoijalle, mietin tuota imgur juttua.
AP
Tuo selittääkin sitten kaiken. Työnantajat ymmärtävät kyllä, että työnhakija hakee kaikkia mahdollisia sopivia työpaikkoja, mutta naiset toivoisivat, ettet lähesty heitä siksi että saisit parisuhteen jonkun kanssa vaan siksi, että juuri kyseinen nainen on sitä, mitä haet.
Mies ei saisi ketään ikinä milloinkaan jos viestittäisi vain naisille jotka vaikuttavat täydellisen ihannetyttöystävämateriaalilta.
Ja aloittajan menetelmälläkö saa? Minä kun ehdin kuvitella, että hänen menetelmänsä nimenomaan ei toimi ja hän siksi kysyy täältä neuvoja.
Huh kun piti nauraa vedet silmissä tuolle naiselle joka väänsi rautalangasta about kikkelikuva. Kiitos😁
Laita se kuva sinne tai ainakin maininta että sen saa mikäli vastaa. Kuvattomat profiilit on vähän epäilyttäviä, mutta eniten ratkaisee se sisältö. Eli jos on huono profiili/epäkiinnostava tyyppi niin se ratkaisee oli pärstä minkänäköinen vain. Eli kokonaisuus ratkaisee. Joillakin voi olla sitä tietoa liian vähän (iso miinus!) tai selitystä ihan mistä vaan (antaa sekopäisen kuvan). Eli oennaista on tiivistämsien taito ja kertoa olennainen sun persoonasta. Älä sorru latteuksiin jota jo miljoona tyyppiä ennen sinua on käyttänyt vaan mieti kuka aidosti olet ja mitä etsit. Mieti myös millainen ihminen sinulle vastaisi. Jos etsit kaunokaista joka on itsenäinen ja itselläsi ei ole kuvaa, voi olla aika laiha vastauksien määrä
Kirjoitin eilen tämän viestin toiseen ketjuun, mutta kopioin sen tähän:
Olen 24-vuotias nuori mies ja lähettänyt monia kymmeniä viestejä nuorille naisille. Viestit eivät ole copy-paste-kirjoituksia, vaan niihin on aina otettu jotakin asiaa naisen kiinnostuksen kohteista. Harva on edes käynyt vilkaisemassa profiiliani ja yhtään vastausta en ole saanut.
Eilen tein kaksi noin 50-vuotiasta kuvatonta miesprofiilia ja laittelin 18-20-vuotialle nuorille naisille erittäin härskejä ja pervoja viestejä ja arvatkaa mitä? Olen saanut kaksi vastausta! Lähetin siis kuudelle nuorelle naiselle noita viestejä, eli 33% on käyttänyt vuorokauden kolmen keskustelun rajasta yhden vastatakseen pervolle sedälle :D Olen jatkanut härskiä linjaa ja välillä vähän asiallisempaa keskustellessa noiden tyttöjen kanssa ja he jatkavat vastailua. Yllättävää on se, että vaikka oma viesti ei sisältäisi edes kysymystä, niin silti tulee vastaus.
Eli täällä kun aina valitetaan noista viesteistä, niin ehkä ne miehet lähettelevät sellaisia nuorille naisille, kun sellaisiin saa paljon paremmin vastauksia kuin vaivalla kyhättyihin asiallisiin seuranhakuviesteihin.
Nyt noista kuudelle lähetetyistä on vastannut jo 3/6. Eli yksi nuori nainen ilmeisesti odotti, että viestiraja poistuu jotta pääsee vastaamaan sedälle :D
Maksa siitä nettideittipalstasta, niin viestirajat poistuu ja ei tarvitse yrittää jotain sähköposteja virittää varakanavaksi. En todellakaan ala kuvattoman profiilin perässä antamaan oikeaa sähköpostiosoitettani ja näkemään vaivaa, että joku sniidu mies muka saisi vastauksia. En vastaisi, koska säästäminen elämän tärkeimmässä yrityksessä kuten puolison löytämisessä antaa todella haljun kuvan ja aiheuttaa minulle lisätyötä.
m24 kirjoitti:
Olen 24-vuotias nuori mies ja lähettänyt monia kymmeniä viestejä nuorille naisille. Viestit eivät ole copy-paste-kirjoituksia, vaan niihin on aina otettu jotakin asiaa naisen kiinnostuksen kohteista. Harva on edes käynyt vilkaisemassa profiiliani ja yhtään vastausta en ole saanut.
Eilen tein kaksi noin 50-vuotiasta kuvatonta miesprofiilia ja laittelin 18-20-vuotialle nuorille naisille erittäin härskejä ja pervoja viestejä ja arvatkaa mitä? Olen saanut kaksi vastausta! Lähetin siis kuudelle nuorelle naiselle noita viestejä, eli 33% on käyttänyt vuorokauden kolmen keskustelun rajasta yhden vastatakseen pervolle sedälle :D Olen jatkanut härskiä linjaa ja välillä vähän asiallisempaa keskustellessa noiden tyttöjen kanssa ja he jatkavat vastailua. Yllättävää on se, että vaikka oma viesti ei sisältäisi edes kysymystä, niin silti tulee vastaus.
Eli täällä kun aina valitetaan noista viesteistä, niin ehkä ne miehet lähettelevät sellaisia nuorille naisille, kun sellaisiin saa paljon paremmin vastauksia kuin vaivalla kyhättyihin asiallisiin seuranhakuviesteihin.
Nyt noista kuudelle lähetetyistä on vastannut jo 3/6. Eli yksi nuori nainen ilmeisesti odotti, että viestiraja poistuu jotta pääsee vastaamaan sedälle :D
Ja kuinka moni mies täällä on kertonut tehneensä testimielessä profiilin naisena... eivätkä ole koskaan saaneet mitään härskejä viestejä :) Toisaalta, mistäs sinä sitten voit tietää kenen kanssa viesteilet, entä jos se 24-vuotias hemaiseva blondi onkin oikeasti Jorma 54v joka haaveilee kiihkeästä sessiosta toisen kaltaisensa kanssa ;) vaikka edes virtuaalisesti.
m24 kirjoitti:
noinhan se menee. naiset aina vastaa tollasiin vanhempien miesten seksiehdotteluihin, vaikkakin kieltävästi mutta silti vastaavat. tavallisiin asiallisiin ei reagoida millään lailla tai ei vastata sitä "ei kiitosta", mitä noihin seksiehdotteluihin vastaillaan. perusteluina on se, että haluaa olla kohtelias. miksei sitten asiallisiin voi vastata ja kieltäytyä? ja sitten mukamas naiivina "valitetaan" foorumeilla, kuinka ne äijät vaan jatkaa niitä viestien lähettelyä - no totta hemmetissä jatkaa kun kerta vastailet. estät tai et vastaa, niin loppuu niiden tuleminen. totuus on kuitenkin se, että jokainen nuori nainen haluaa alkukantaista seksuaalista huomiota vanhemmilta miehiltä, ja sen takia niihin vastataan, jotta se jatkuisi
Turha näitä vinkkejä on lukea. Moni neuvo menee ristiin, joten yhtä tyhjän kanssa. Jos et ole saanut viestejä naisilta niin syy on ulkonäössä tai muuten vaan kirjotat tylsästi / olet tylsä. Tai sitten koulutus / työ ym. jutut ei kohtaa.
En muutenkaan suosittele miehille netin treffipalstoja. Saat olla keskivertoa parempi tyyppi, että sieltä parisuhteen saat.
Kannattaisi kuulu niihin hyvännäköisiin 5% miehistä ja laittaa se kuva.
Tuollasia vuodatuksia ei kukaan viitsi lukea.
m24 kirjoitti:
No jatka toki valitsemallasi linjalla, jos se kerran on osoittautunut toimivaksi ja sinusta mielekkääksi tavaksi toimia. Toki et taida tositarkoituksella liikkeellä ollakaan, jos sinulle on sama millaisia vastauksia ja millaisilta naisilta saat, kunhan vain saat jotain vastauksia.
Itse olen liikkeellä tosimielessä, ja siksi en tietoisesti esitä jotain muuta kuin olen, enkä tuhlaa aikaani pelleilemällä ihmisten kanssa, jotka eivät selvästi hae minunkaltaistani ihmistä. Jos en saa vastauksia, sitten en saa. Arvostan enemmän vastaamatta jättämistä kuin jotain testimielessä trollailevaa tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Turha näitä vinkkejä on lukea. Moni neuvo menee ristiin, joten yhtä tyhjän kanssa. Jos et ole saanut viestejä naisilta niin syy on ulkonäössä tai muuten vaan kirjotat tylsästi / olet tylsä. Tai sitten koulutus / työ ym. jutut ei kohtaa.
En muutenkaan suosittele miehille netin treffipalstoja. Saat olla keskivertoa parempi tyyppi, että sieltä parisuhteen saat.
Tottakai moni neuvo menee ristiin, koska neuvojat ovat eri ihmisiä! Eri naiset hakevat ja toivovat eri asioita, joten hyvin kummallista olisi, jos näistä deittijutuista kaikki olisivat harmonisen yksimielisiä.
Ihan samalla tavalla miestenkin jutut menevät ristiin, kun heidän näkemyksiään kysyy. Ei siinä mitään vikaa ole, se on vain merkki siitä, että vastaajina on monenlaisia miehiä.
m24 kirjoitti:
Sedät ne juttelee keskenään netissä...
Olin ollut tasan kerran nettitreffeillä. Mies puhuin koko ajan entisestä muijastaan, hyvä että itte sain ees ruokaa tilattua. Halusi kuitenkin tavata uudelleen, pyysi puhelinnumeroniani ja halusi heittää mut kotiin. En todellakaan suostunut kumpaankaan, vaan häippäsin vessasta tullessani toisesta ovesta ulos. Onneksi olin jo maksanut laskuni.
Mä luulen että aloittaja on vähän liian nuori nettideittailuun. Tuon ikäiset tytöt (no, pojatkin) löytävät yleensä seuraa ihan elävästä elämästä. Aloittajana panostaisin enemmän reaalimaailman sosiaaliseen elämään.
m24 kirjoitti:
Mielenkiintoista...
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että aloittaja on vähän liian nuori nettideittailuun. Tuon ikäiset tytöt (no, pojatkin) löytävät yleensä seuraa ihan elävästä elämästä. Aloittajana panostaisin enemmän reaalimaailman sosiaaliseen elämään.
Tämä ja ihan oikeasti. Ap sun täytyy hankkia kavereita ja sosiaalinen elämä koska on vaikea kuvitella että 19-vuotiaat vielä etsii deittipalveluista yhtään mitään. Panosta tähän jos haluat normaalin elämän.
Juu ei 19-vuotiaat vielä missään varsinaisissa deittipalveluissa pyöri, mutta Tinderissä kyllä.
Tinder on oikein sopiva nuorille, ihan sosiaalisen pyörimisen (kaupungilla hengailu, kavereiden tapailu, peli-illat, kotibileet, pubit, clubit jne.) lisäksi.
E-kontaktit, suomi24:set tai mitä näitä nyt onkaan on enempi "aikuisemmalle" väestönosalle.
En itsekään (vielä) käytä noita, koska haluan seuraa itseni ikäisistä ja nuoremmista miehistä, kun taas varsinaiset deittipalvelut on lähinnä +30v ihmisten hallussa.
N24
Asutko jossain pienessä pitäjässä jossa ei ole muita ja kaupunki kaukana. Ihmiset eivät tahdo onnistua jos toinen on kaukana.