Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Miksi miehen biseksuaalisuus ahdistaa?

Vierailija
02.08.2016 |

Minulla on parisuhdehistoriaa molempien sukupuolten osalta. Olen 28v mies eikä seksuaalinen suuntautuminen tietääkseni näy sen ihmeemmin ulospäin, päätellen siitä kuinka usein siitä ihmiset yllättyvät.

Yleensä kun tulee ilmi että olen seurustellut myös miesten kanssa, niin naisista tulee varautuneita ihan silmin nähden. Tiedostan että se voi ensin tuntua vieraalta. Ei se kuitenkaan eroa heterojen parisuhdehistoriasta muutoin, kuin että siellä on naisten lisäksi ollut miehiä. Kaikki suhteeni ovat olleet pidempiaikaisia sukupuolesta riippumatta, seksisuhteet ei inspaa.

Tämä kysymys on ensisijaisesti heteronaisille, binaiset sattuneesta syystä eivät asiaan kiinnitä huomiota. Haluaisin ihan vilpittömästi ymmärtää mikä siinä asiassa aiheuttaa tuskanhikeä? Voisin tietysti jättää kertomatta ne asiat kumppanille, tuntuisi kuitenkin väärältä valehdella ja salata asioita kun pidän parisuhteista joissa voi avoimesti jakaa ilot ja surut.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä voi olla se, että bi-mies ei olekkaan samalla lailla "naiseuden vietävissä" kuin heteromies. Tulee epävarma olo.

Vierailija
42/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä voi olla se, että bi-mies ei olekkaan samalla lailla "naiseuden vietävissä" kuin heteromies. Tulee epävarma olo.

...olekaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en haluaisi pilluuni kullia, joka on uinut paljaana jonkun peräsuolessa, miehen tai naisen. Pelkkä ajatus ällöttää. Toki näin voi olla heterokumppanienkin osalta, mutta bi-miehen kohdalla todennäköisempää.

Et ole kondomista kuullut?

Vierailija
44/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ajatuksen tasolla epämiellyttävää, jos tietäisin, että mies on juuri äsken jyystänyt toisen miehen peräsuolta ja nyt haluaisi tunkeutua minuun paljaaltaan eikä todellakaan peräsuoleen. Ei kiitos!

Vierailija
45/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kuinka palstamammat yököttelevät avoimesti rehelliselle bi-seksuaalin miehen aloitukselle.

Tietäisittepä vain, kuinka paljon ukkomiehet hakevat miesten kanssa seksiä. Voitte katsella vaikka iskurin ja muiden saittien ilmoituksia, enemmän siellä on naiselle varattuja miehiä hakemassa salaista seksiä miesten kanssa kuin homoja. Ja sitten on vielä erikseen ne jotka juoksee stadissa homosaunassa, käy levähdysalueilla ja rohkeimmat homobaarissa ja keltaisessa ruusussa hakemassa panoja. Ja näitä miehiä on paljon.

Vierailija
46/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy homoja ja oksettaa miehet jotka ottaa kakkoseen.mä oon naisellinen ja miehen pitää olla miehekäs!

Et vissiin sitten kovin montaa homoa tunne? Kaikki homot kun ei ole neitejä ja jokainen homo ei ota kakkoseen. Voi luoja miten typeriä naisia tällä palstalla oikein onkaan.

Vierailija
47/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy homoja ja oksettaa miehet jotka ottaa kakkoseen.mä oon naisellinen ja miehen pitää olla miehekäs!

Et vissiin sitten kovin montaa homoa tunne? Kaikki homot kun ei ole neitejä ja jokainen homo ei ota kakkoseen. Voi luoja miten typeriä naisia tällä palstalla oikein onkaan.

Ei naista typeräksi tee se, että hän ei tunne homoseksiä.

Vierailija
48/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole enenevässä määrin heteromiestenkään. MGTOW-liike on hieno ilmiö ja tervetullut ajatus miesten elämään, ei kannata antaa hiivaisen kolon viedä omaa päätä tässä elämässä.

Vierailija
49/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kuinka palstamammat yököttelevät avoimesti rehelliselle bi-seksuaalin miehen aloitukselle.

Tietäisittepä vain, kuinka paljon ukkomiehet hakevat miesten kanssa seksiä. Voitte katsella vaikka iskurin ja muiden saittien ilmoituksia, enemmän siellä on naiselle varattuja miehiä hakemassa salaista seksiä miesten kanssa kuin homoja. Ja sitten on vielä erikseen ne jotka juoksee stadissa homosaunassa, käy levähdysalueilla ja rohkeimmat homobaarissa ja keltaisessa ruusussa hakemassa panoja. Ja näitä miehiä on paljon.

Siinähän alapeukutatte. Käykää vaikka itse katsomassa ne iskurin sivut. Itse homona tiedän mistä puhun, ja sitä ei teidän denialisminne muuksi muuta.

Vierailija
50/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin asiaa ketjun vastauksia lukiessa ja ei minulle asiasta sen enempää ajatuksia tullut kuin etten haluaisi olla miehen kanssa, jolle en riitä. Siis mitä todennäköisemmin. Vaikka meillä menisi kuinka hyvin, niin mies kaipaisi erilaisia asioita suhteeltaan ja kaikelta. Naisena pystyisin heteromiehelle muuttumaan ainakin hetkellisesti erilaiseksi, mutta bi-miehelle en mieheksi pysty muuttumaan. Myös minun saattaisi alkaa tehdä mieli oikeaa miestä, ei mitään suuntautuneisuudestaan päättämätöntä tuuliviiriä.

Valitettavasti myös pelkäisin, että miehestä tulee esiin jotenkin se piilevä homous ja silloin pelkkä ystävyys riittäisi, suhteeseen en lähtisi. Myös lapsenteko tällaisen miehen kanssa olisi minulle ihan mahdoton ajatus.

Voitte ränkyttää sanomisilleni mitä haluatte, mutta nämä ovat omat ajatukseni. Teidän ei tarvitse yrittää käännyttää minua niistä. :)

Vierailija
51/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että asiat joita ei ymmärrä pelottavat ihmisiä. Lisäksi miesten biseksuaalisuudesta puhutaan vähemmän positiiviseen sävyyn kuin naisten. Toisaalta, tyypillinen heteronainen haluaa usein perheidyllin ja vakautta. Ennakkoluulot biseksuaalista miestä kohtaan horjuttavat tätä idylliä. ("Mitä jos en riitä miehelle? Mitä jos perheemme hajoaa?").

Ihastuin nettideittisivulla yhteen bi-mieheen, aluksi en toki tiennyt hänen olevan bi. Hän tuli juttelemaan minulle. Vaikutti kohteliaalta, mukavalta, ja vielä akateemisesti koulutetulta naapurinpojalta. Hän oli söpö ja treenattu. Aika pian mies kuitenkin kertoi olevansa biseksuaali. Hätkähdin miehen avoimuutta ja meni ehkä hetki tuota seksuaalista suuntautumista sulatellessa. Päätin kuitenkin jutella miehen kanssa lisää, sillä hän vaikutti mielenkiintoiselta ja aidolta tyypiltä. Ja erittäin samanhenkiseltä, sellaiselta jota hain.

Ajan kuluessa juttumme menivät enemmän ja enemmän flirttaileviksi ja seksuaalisemmiksi. Mies kehui ulkonäköäni ja kroppaani, vaikutti arvostavan samoja juttuja. Oli yhteisiä kiinnostuksenkohteitakin jonkun verran. Juttelin miehelle aina innokkaasti ja ihailin suuresti hänen avoimuuttaan. Aloin jo pikkaisen ihastuakin häneen koska hänen kanssaan oli helppo olla oma itsensä. Huomasin kuitenkin, että mies jossain vaiheessa muuttui poissaolevaksi, tuli juttelemaan mutta juttu jotenkin töksähteli hänen osaltaan. Ajattelin että ei sitä enää kiinnostakaan. Turhauduin, mutta päätin antaa hänen viedä tilannetta. Hän tuli aina säännöllisesti kanssani juttelemaan mutta kuitenkin juttu katkesi :(. Yritin parhaani ja vastasin hänelle aina innokkaasti kun hän palasi jutuille.

Huoh. Mutta en saanut miestä lopulta "haaviin", tai edes tapaamaan... En uskaltanut ehdottaa kun en saanut hänestä varmuudella irti mitä hän minusta halusi. Olisin niin halunnut tavata hänet. Vaikka hän olisi halunnut vain seksiäkin. Olisin tehnyt hänen kohdallaan elämäni ainoan poikkeuksen, koska hän oli niin tavattoman kiehtova :) (muuten olen tylsä pihtaajanunna). Ei siksi, että hän oli biseksuaali tai erityisen komea (enemmänkin naapurinpoikamaisen söpö), hän oli vain niin ihanalta vaikuttava, samanhenkinen ihminen. Olen vieläkin ärsyttävän ihastunut häneen, vaikka yritän unohtaa. Ja välillä unohdankin. Sitten hän aina välillä ilmestyy netissä jostain ja taas häipyy juuri kun sisälläni läikähtää toivon kipinä.

Olisinpa saanut nähdä hänet livenä edes kerran. Se olisi riittänyt minulle :). Biseksuaalisuus ei olisi minua haitannut...

Vierailija
52/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei  ,vaan se jos hän puhuu siitä niinkuin siitä sitten kuitenkin  muka jotain tietäisi...

(Tämä ihan täsmälleen sama kriteeri  pätee muuten miehenkin ollessa kyseessä.)

Jos esim. ei ole ikinä patikoinut tai purjehtinut,mutta silti alkaa neuvomaan Lapin eräretkeilijöitä tai pursiseuran jäseniä on yksinkertaisesti ja yksiselitteisesti vain: typerä ja tyhmä.

Vierailija
53/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö ihan tosissasi miksi? Olisiko vaikka siksi että miehet ovat muutenkin pettämisalttiita ja seksihulluja. Se että sinulla on vielä toinen sukupuoli jota katselet vie asian aivan uusiin sfääreihin. Todennäköisesti pettäisit naistasi sekä miesten että naisten kanssa, miehet eivät tunnetusti keskenään kainostele.

Mietipä omaa sukupuoltasi, sitä miten seksikäyttäytymisenne tulee ilmi ja kerro se kuudella. Tässä syy miksi naista epäilyttää.

Vierailija
54/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei pidä esittää että tietäisi siitä jotain.

Vierailija
55/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä ihmetyttää, kun naisista se 95% tuntee seksuaalista halua omaa sukupuoltaan kohtaan. Luulisi ymmärrystä siis riittävän

Vierailija
56/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin asiaa ketjun vastauksia lukiessa ja ei minulle asiasta sen enempää ajatuksia tullut kuin etten haluaisi olla miehen kanssa, jolle en riitä. Siis mitä todennäköisemmin. Vaikka meillä menisi kuinka hyvin, niin mies kaipaisi erilaisia asioita suhteeltaan ja kaikelta. Naisena pystyisin heteromiehelle muuttumaan ainakin hetkellisesti erilaiseksi, mutta bi-miehelle en mieheksi pysty muuttumaan. Myös minun saattaisi alkaa tehdä mieli oikeaa miestä, ei mitään suuntautuneisuudestaan päättämätöntä tuuliviiriä.

Valitettavasti myös pelkäisin, että miehestä tulee esiin jotenkin se piilevä homous ja silloin pelkkä ystävyys riittäisi, suhteeseen en lähtisi. Myös lapsenteko tällaisen miehen kanssa olisi minulle ihan mahdoton ajatus.

Voitte ränkyttää sanomisilleni mitä haluatte, mutta nämä ovat omat ajatukseni. Teidän ei tarvitse yrittää käännyttää minua niistä. :)

"Oikeaa miestä???" Olet kyllä aika yksinkertainen tapaus.

Vierailija
57/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta bi-miehistä, mutta kyllä mun eka ajatus on se riittämättömyys ja sitä kautta mustasukkaisuuskin ehkä. Tosin todettakoon, että ihan sama pätisi bi-naisen kanssa seurusteluun. Vaikka itsekin olen vähän milloin minnekin päin kallellaan, niin siltikin mun olisi vaikeaa luottaa että olen tarpeeksi vaikken voi tarjota seksuaalisesti "kaikkea". Tulee väkisin mieleen, että toinen kaipaa koko ajan jotain mitä minulla ei ole.

Mutta nämähän on sellaisia ajatuksia, joita pitää vaan työstää ja itsessään tunnistaa, eli ei ne minulle ainakaan mikään este parisuhteelle olisi. Ainahan uuteen parisuhteeseen liittyy epävarmuutta ja pelkoa siitä että saakin siipeensä.

Vierailija
58/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oikeaa miestä???" Olet kyllä aika yksinkertainen tapaus.

Älä nyt suotta seinille hypi, jos en sinua oikeaksi mieheksi sano. Voit olla miehen näköinen ja miehen kalustolla varustettu, mutta olet mies vain pienellä m-kirjaimella, et Mies. Tuskinpa sinun kanssasi suhteeseen edes alkaisin. Yritä siis päättää kumpaa sukupuolta haluat ja keskity siihen täysillä, älä säntäile ympäriinsä kuin vauhko elukka.

Vierailija
59/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö ihan tosissasi miksi? Olisiko vaikka siksi että miehet ovat muutenkin pettämisalttiita ja seksihulluja. Se että sinulla on vielä toinen sukupuoli jota katselet vie asian aivan uusiin sfääreihin. Todennäköisesti pettäisit naistasi sekä miesten että naisten kanssa, miehet eivät tunnetusti keskenään kainostele.

Mietipä omaa sukupuoltasi, sitä miten seksikäyttäytymisenne tulee ilmi ja kerro se kuudella. Tässä syy miksi naista epäilyttää.

Naiset pettävät siinä missä miehetkin, mutta miesvihapalstalla on omat totuutensa.

Vierailija
60/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap hyvä yleistä. Ei kaikkia naisia ahdistaisi. Oma mieheni on bi (seksin suhteen, ei ole seurustellut miesten kanssa), ja minulle se on vain plussaa.

Jos joku haluaa pettää, niin ei se siitä ole kiinni, tykkääkö miehistä vai naisista vai molemmista. En siis ymmärrä näitä "bi pettää helpommin" -pelkoja joita moni tuossa aiemmin listasi. Aika naiivia kuvitella, että yksi nainen olisi edes heteromiehelle kaikki mitä mies voisi ikinä kaivata! Jos oma vaimo on laiha blondi, voi mies silti välillä himoita rehevää punapäätä, ja vaimo ei tätä "tarvetta" voi täyttää mitenkään. Ei se eroa siitä, että mies välillä himoitsisi karvaista Jaskaa. Joka tapauksessa maailma on siis pullollaan naisia/miehiä jotka saattavat kumppania houkutella, oli hän bi/homo/hetero. Pettämisen realisoituminen on kiinni ihan eri seikoista kuin siitä, montako potentiaalista kumppania sitä päivän aikana eteen tulee.