Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Miksi miehen biseksuaalisuus ahdistaa?

Vierailija
02.08.2016 |

Minulla on parisuhdehistoriaa molempien sukupuolten osalta. Olen 28v mies eikä seksuaalinen suuntautuminen tietääkseni näy sen ihmeemmin ulospäin, päätellen siitä kuinka usein siitä ihmiset yllättyvät.

Yleensä kun tulee ilmi että olen seurustellut myös miesten kanssa, niin naisista tulee varautuneita ihan silmin nähden. Tiedostan että se voi ensin tuntua vieraalta. Ei se kuitenkaan eroa heterojen parisuhdehistoriasta muutoin, kuin että siellä on naisten lisäksi ollut miehiä. Kaikki suhteeni ovat olleet pidempiaikaisia sukupuolesta riippumatta, seksisuhteet ei inspaa.

Tämä kysymys on ensisijaisesti heteronaisille, binaiset sattuneesta syystä eivät asiaan kiinnitä huomiota. Haluaisin ihan vilpittömästi ymmärtää mikä siinä asiassa aiheuttaa tuskanhikeä? Voisin tietysti jättää kertomatta ne asiat kumppanille, tuntuisi kuitenkin väärältä valehdella ja salata asioita kun pidän parisuhteista joissa voi avoimesti jakaa ilot ja surut.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on parisuhdehistoriaa molempien sukupuolten osalta.

Miesten kanssa olitko top vai bottom?

Vierailija
62/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin asiaa ketjun vastauksia lukiessa ja ei minulle asiasta sen enempää ajatuksia tullut kuin etten haluaisi olla miehen kanssa, jolle en riitä. Siis mitä todennäköisemmin. Vaikka meillä menisi kuinka hyvin, niin mies kaipaisi erilaisia asioita suhteeltaan ja kaikelta. Naisena pystyisin heteromiehelle muuttumaan ainakin hetkellisesti erilaiseksi, mutta bi-miehelle en mieheksi pysty muuttumaan. Myös minun saattaisi alkaa tehdä mieli oikeaa miestä, ei mitään suuntautuneisuudestaan päättämätöntä tuuliviiriä.

Valitettavasti myös pelkäisin, että miehestä tulee esiin jotenkin se piilevä homous ja silloin pelkkä ystävyys riittäisi, suhteeseen en lähtisi. Myös lapsenteko tällaisen miehen kanssa olisi minulle ihan mahdoton ajatus.

Voitte ränkyttää sanomisilleni mitä haluatte, mutta nämä ovat omat ajatukseni. Teidän ei tarvitse yrittää käännyttää minua niistä. :)

"Oikeaa miestä???" Olet kyllä aika yksinkertainen tapaus.

Älä nyt suotta seinille hypi, jos en sinua oikeaksi mieheksi sano. Voit olla miehen näköinen ja miehen kalustolla varustettu, mutta olet mies vain pienellä m-kirjaimella, et Mies. Tuskinpa sinun kanssasi suhteeseen edes alkaisin. Yritä siis päättää kumpaa sukupuolta haluat ja keskity siihen täysillä, älä säntäile ympäriinsä kuin vauhko elukka.

Älä puhu asioista mistä et mitään ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö ihan tosissasi miksi? Olisiko vaikka siksi että miehet ovat muutenkin pettämisalttiita ja seksihulluja. Se että sinulla on vielä toinen sukupuoli jota katselet vie asian aivan uusiin sfääreihin. Todennäköisesti pettäisit naistasi sekä miesten että naisten kanssa, miehet eivät tunnetusti keskenään kainostele.

Mietipä omaa sukupuoltasi, sitä miten seksikäyttäytymisenne tulee ilmi ja kerro se kuudella. Tässä syy miksi naista epäilyttää.

Herätys, tervetuloa 2010-luvulle jossa naiset pettävät tasan yhtä paljon kuin miehet.

Vierailija
64/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin asiaa ketjun vastauksia lukiessa ja ei minulle asiasta sen enempää ajatuksia tullut kuin etten haluaisi olla miehen kanssa, jolle en riitä. Siis mitä todennäköisemmin. Vaikka meillä menisi kuinka hyvin, niin mies kaipaisi erilaisia asioita suhteeltaan ja kaikelta. Naisena pystyisin heteromiehelle muuttumaan ainakin hetkellisesti erilaiseksi, mutta bi-miehelle en mieheksi pysty muuttumaan. Myös minun saattaisi alkaa tehdä mieli oikeaa miestä, ei mitään suuntautuneisuudestaan päättämätöntä tuuliviiriä.

Valitettavasti myös pelkäisin, että miehestä tulee esiin jotenkin se piilevä homous ja silloin pelkkä ystävyys riittäisi, suhteeseen en lähtisi. Myös lapsenteko tällaisen miehen kanssa olisi minulle ihan mahdoton ajatus.

Voitte ränkyttää sanomisilleni mitä haluatte, mutta nämä ovat omat ajatukseni. Teidän ei tarvitse yrittää käännyttää minua niistä. :)

Älä nyt suotta seinille hypi, jos en sinua oikeaksi mieheksi sano. Voit olla miehen näköinen ja miehen kalustolla varustettu, mutta olet mies vain pienellä m-kirjaimella, et Mies. Tuskinpa sinun kanssasi suhteeseen edes alkaisin. Yritä siis päättää kumpaa sukupuolta haluat ja keskity siihen täysillä, älä säntäile ympäriinsä kuin vauhko elukka.

Ei se kuule kenenkään sukupuoli sinun mielipiteistäsi riipu, tai sanomisistasi ole kiinni,eivätkä kenenkään seksuaaliset halutkaan...Moni ei ehkä halua ollakaan 'mies isolla ämmällä' heh,heh..(pun intended)

Kieliopin oikeinkirjoitussääntöjen mukaan ainakin, sana 'mies' kuten myös sana 'nainen' voidaan sitäpaitsi  kirjoittaa isolla vain lauseen alussa.

Poikkeus tästä säännöstä on vain se, jos etunimi sattuu olemaan Mies. Tunnetaan myös nimi Ukko (molemmat niminä tosin hyvin harvinaisia nykyään)

Ainoa Mies jonka minä  tiedän,oli Mies Reenkola niminen,joku entinen julkisuuden henkilö.

Vierailija
65/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehenä vois tehdä erään ketjussa ilmenneen virheellisen väittämän selvemmäksi...

* Kaikki homot/bimiehet eivät ota tai anna sinne kuuluisaan kakkokseen. Esim itselläni ei mitään kokemusta niistä jutuista, muistakaa että seksiksi lasketaan muukin kuin yhtyminen johonkin reikään. Varmasti vaikea sisäistää varsinkin niiden joiden seksielämä koostuu pelkästä yhdynnästä ja kaikki muu onkin täyttä avaruusteknologiaa.

Mulla ei olis bimiestä vastaan mitään, naisten ajatuksista vaikea ottaa selvää miksei heitä bimiehet pääsääntöisesti kiinnosta. Haluaisin ajatella että asiasta voidaan puhua vain yksilötasolla, mut voihan tuo olla yleisempääkin (?)

Vierailija
66/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuule kenenkään sukupuoli sinun mielipiteistäsi riipu, tai sanomisistasi ole kiinni,eivätkä kenenkään seksuaaliset halutkaan...Moni ei ehkä halua ollakaan 'mies isolla ämmällä' heh,heh..(pun intended)

Kieliopin oikeinkirjoitussääntöjen mukaan ainakin, sana 'mies' kuten myös sana 'nainen' voidaan sitäpaitsi  kirjoittaa isolla vain lauseen alussa.

Poikkeus tästä säännöstä on vain se, jos etunimi sattuu olemaan Mies. Tunnetaan myös nimi Ukko (molemmat niminä tosin hyvin harvinaisia nykyään)

Ainoa Mies jonka minä  tiedän,oli Mies Reenkola niminen,joku entinen julkisuuden henkilö.

Hauukotuuus!!! En jaksanut edes lukea lörpöttelyäsi loppuun. Ole mikä olet, tuskin törmäämme.

Vierailija
67/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä vanhempasi sanovat tästä asiasta? Varsinkin isäsi? Onko hän pettynyt, kun miehen ikään ehtinyt poika hyppii miesten ja naisten välillä ja kitisee naama kirjavana itkusta kun ei löydä itselleen täydellistä miesnaista? Minkälainen sellainen edes olisi? Joku iso karski rekkalesbo, joka tarvittaessa osaa olla myös hyvin naisellinen kurveineen, mutta tarvittaessa mies jämerine kävelytapoineen ja isoine kourineen? :D

Vierailija
68/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kuinka palstamammat yököttelevät avoimesti rehelliselle bi-seksuaalin miehen aloitukselle.

Tietäisittepä vain, kuinka paljon ukkomiehet hakevat miesten kanssa seksiä. Voitte katsella vaikka iskurin ja muiden saittien ilmoituksia, enemmän siellä on naiselle varattuja miehiä hakemassa salaista seksiä miesten kanssa kuin homoja. Ja sitten on vielä erikseen ne jotka juoksee stadissa homosaunassa, käy levähdysalueilla ja rohkeimmat homobaarissa ja keltaisessa ruusussa hakemassa panoja. Ja näitä miehiä on paljon.

Tajuatko viestin epäloogisuuden? Miehet ovat pettäjiä ja pettävät huomattavasti röyhkeämmin ja suunnitelmallisemmin kuin naiset, kerrot itsekin viestissäsi ukkomiesten taipumuksista. Silti huvitut naisten kuvotuksesta? Miksi huvitut kun itsekin olet tietoinen siitä miten miehen seksitaipumukset ovat kelpaamattomia parisuhteeseen?

Vierailija
69/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kuinka palstamammat yököttelevät avoimesti rehelliselle bi-seksuaalin miehen aloitukselle.

Tietäisittepä vain, kuinka paljon ukkomiehet hakevat miesten kanssa seksiä. Voitte katsella vaikka iskurin ja muiden saittien ilmoituksia, enemmän siellä on naiselle varattuja miehiä hakemassa salaista seksiä miesten kanssa kuin homoja. Ja sitten on vielä erikseen ne jotka juoksee stadissa homosaunassa, käy levähdysalueilla ja rohkeimmat homobaarissa ja keltaisessa ruusussa hakemassa panoja. Ja näitä miehiä on paljon.

Tajuatko viestin epäloogisuuden? Miehet ovat pettäjiä ja pettävät huomattavasti röyhkeämmin ja suunnitelmallisemmin kuin naiset, kerrot itsekin viestissäsi ukkomiesten taipumuksista. Silti huvitut naisten kuvotuksesta? Miksi huvitut kun itsekin olet tietoinen siitä miten miehen seksitaipumukset ovat kelpaamattomia parisuhteeseen?

Aloittaja on rehellinen ja suoraselkäinen oman seksuaalisuutensa suhteen kumppaneilleen,

aloittajan sijasta löytyy tuhansia ja taas tuhansia pettäviä kaappiukkomiehiä joka lähtöön.

Onko miehelläsi työmatkansa varrella kenties moottoriteiden levähdysalueita, vai miksi sait raivokohtauksen?

Ymmärrätkö nyt?

Ja naiset pettää siinä missä miehetkin, edelleenkin.

Vierailija
70/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä vanhempasi sanovat tästä asiasta? Varsinkin isäsi? Onko hän pettynyt, kun miehen ikään ehtinyt poika hyppii miesten ja naisten välillä ja kitisee naama kirjavana itkusta kun ei löydä itselleen täydellistä miesnaista? Minkälainen sellainen edes olisi? Joku iso karski rekkalesbo, joka tarvittaessa osaa olla myös hyvin naisellinen kurveineen, mutta tarvittaessa mies jämerine kävelytapoineen ja isoine kourineen? :D

Mikä ihmeen miesnainen? Eihän biseksuaalisuus ole sitä että etsii miehekästä naista ja naisellista miestä. Ikään kuin joku ihminen miehen ja naisen risteyskohdasta? Ei hyvää päivää sinnekin. Koita nyt ihminen ymmärtää että aivan hyvin voi bi tykätä todella femiinisistä naisista ja maskuliinisista miehistä. Monien lesbojen ajatellaan tykkäävän niistä ns. rekkalesboista, mutta ihan saman verran löytyy niitä lesbonaisia jotka haluaisivat nimenomaan femiinisen naisen.

Vierailija
71/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta minua henkilökohtaisesti. Koska itse olen hetero niin odotan samaa kumppaniltani. Jotenkin kun mies paljastuu bi:ksi niin välittömästi tulee olo että en voi hänen kaikkia toiveitaan täyttää ja itseäni myös häiritsisi jos mies katselee miehiä sillä silmällä. Jotenkin epämaskuliinista ja iso turn-off :/

Vierailija
72/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta minua henkilökohtaisesti. Koska itse olen hetero niin odotan samaa kumppaniltani. Jotenkin kun mies paljastuu bi:ksi niin välittömästi tulee olo että en voi hänen kaikkia toiveitaan täyttää ja itseäni myös häiritsisi jos mies katselee miehiä sillä silmällä. Jotenkin epämaskuliinista ja iso turn-off :/

No, näitä "heteroita" riittää ukkomiehissäkin. Olen harrastanut seksiä lukemattomien ukkomiesten kanssa.

Ovat olleet kaukana epämaskuliinisista, ja vaimot ovat autuaan tietämättömiä miestensä puuhista.

Homomies

Vierailija
73/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen bi-mies. Minulle se tarkoittaa sitä, että voin ihastua/rakastua ihmiseen, riippumatta tämän sukupuolesta. Silloin kiinnostun aivan eri asioista, kuin siitä millaista seksiä tämän kyseisen ihmisen kanssa voi harrastaa.

Omalla kohdalla tapa harrastaa seksiä ei siis ole motivaatio bi-seksuaalisuuteen, vaan se, että toisen ihmisen sukupuoli ei ole rajoittava tekijä.

Vaikka keskittyisi vain naisiin ja heteroseksiin, olisi sekin erilaista eri naisten kanssa. En siksi ole myöskään jäänyt kaipaamaan jotain muuta seksiä seurustelusuhteissani. Bi-seksuaalisuus ei myöskään ole mitenkään rajoittanut kykyä sitoutua yhteen seurustelukumppaniin kerrallaan.

Vierailija
74/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin asiaa. Rehellisen pohdinnan tulos:

1. Jotenkin tuntuisi etovalta, että mies, jonka kanssa harrastaisin seksiä, olisi harrastanut seksiä toisen miehen kanssa. Onhan se syrjivää, että tuollainen ajatus etoo, mutta en voi sille mitään, viettien varassa ollaan.

2. Miehen mieltymykset ovat liian laajat. Vähän kuin miehellä olisi voimakas viehätys sekä pitkiä että lyhyitä naisia kohtaan. Sitten olisi minun, lyhyen, kanssa. En voisi olla ajattelematta, että kaipaisi niitä pitkiä kanssani ollessaan.

Vierailija
75/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ahdista mutta se on mahdotonta koska oot homo. Ei kukaan jaksa sellasta. Toinen mahdoton on sitten transsut mikä on kans yhtä sairasta ja muut pervot. En mä sellastakaan kattois joka panis autoja ja sellasia. 

Vierailija
76/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ajattelisin, että mahdanko naisena riittää sulle, että kaipaisitko sitten kuitenkin jossain kohtaa miehisiä juttuja, joita en voisi sulle tarjota. :)

Vierailija
77/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä! Hyvin kiteytetty.

Vierailija
78/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ex oli piilohomo joka yritti olla bi. Aisemmin hän yritti olla hetero. Hän tarvitsi naisen julkisivukseen vaikka kuitenkin oikeasti oli vahvasti homo. Häntä ennen minulla ei ollut epäluuloja bi-seksuaaleja kohtaan. Näin sitä tulee yleistettyä helposti.

Vierailija
79/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen bi-mies. Minulle se tarkoittaa sitä, että voin ihastua/rakastua ihmiseen, riippumatta tämän sukupuolesta. Silloin kiinnostun aivan eri asioista, kuin siitä millaista seksiä tämän kyseisen ihmisen kanssa voi harrastaa.

Omalla kohdalla tapa harrastaa seksiä ei siis ole motivaatio bi-seksuaalisuuteen, vaan se, että toisen ihmisen sukupuoli ei ole rajoittava tekijä.

Vaikka keskittyisi vain naisiin ja heteroseksiin, olisi sekin erilaista eri naisten kanssa. En siksi ole myöskään jäänyt kaipaamaan jotain muuta seksiä seurustelusuhteissani. Bi-seksuaalisuus ei myöskään ole mitenkään rajoittanut kykyä sitoutua yhteen seurustelukumppaniin kerrallaan.

Hei sinä sielunkumppanini! Tai siis kirjoitit lähes kirjaimellisesti omat ajatukseni. En voisi itse ilmaista tuon paremmin. :) Kiva tietää että joku muukin ajattelee tällä tavoin. T: bi itsekin

Vierailija
80/99 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ahdista mutta se on mahdotonta koska oot homo. Ei kukaan jaksa sellasta. Toinen mahdoton on sitten transsut mikä on kans yhtä sairasta ja muut pervot. En mä sellastakaan kattois joka panis autoja ja sellasia. 

Sori mut miten autojen paneminen liittyy tähän tai mihinkään? =D "transut ja muut pervot" ... just just! Mikähän transsukupuolisesta tekee pervon? Kovin on kapea tuo katsomuksesi. Mut ehkä sulla on vielä aikaa kasvaa ihmisenä. Avarakatseisuus on sitä että näkee omaa perspektiiviään pidemmälle ja se on tärkeä ominaisuus ihan maapallon säilyvyydenkin kannalta.