Naiset! Miksi miehen biseksuaalisuus ahdistaa?
Minulla on parisuhdehistoriaa molempien sukupuolten osalta. Olen 28v mies eikä seksuaalinen suuntautuminen tietääkseni näy sen ihmeemmin ulospäin, päätellen siitä kuinka usein siitä ihmiset yllättyvät.
Yleensä kun tulee ilmi että olen seurustellut myös miesten kanssa, niin naisista tulee varautuneita ihan silmin nähden. Tiedostan että se voi ensin tuntua vieraalta. Ei se kuitenkaan eroa heterojen parisuhdehistoriasta muutoin, kuin että siellä on naisten lisäksi ollut miehiä. Kaikki suhteeni ovat olleet pidempiaikaisia sukupuolesta riippumatta, seksisuhteet ei inspaa.
Tämä kysymys on ensisijaisesti heteronaisille, binaiset sattuneesta syystä eivät asiaan kiinnitä huomiota. Haluaisin ihan vilpittömästi ymmärtää mikä siinä asiassa aiheuttaa tuskanhikeä? Voisin tietysti jättää kertomatta ne asiat kumppanille, tuntuisi kuitenkin väärältä valehdella ja salata asioita kun pidän parisuhteista joissa voi avoimesti jakaa ilot ja surut.
Kommentit (99)
Meillä on molemmat bi ja yleensä ollaan kimpassa mutta ravintola illan jälkeen toiselle soitto riittää.
Mikset sitten seurustele binaisten kanssa? En jaksa ymmärtää, miksi joka saatanan seksuaalisen suuntautumisen pitää saada juuri heteronaisten hyväksyntä.
Onko nää naiset sellaisia kenen kanssa oot seurustellu jo vähän aikaa ja sitten menevät vaikeaksi kun kerrot menneistä suhteistasi? Vai kuoleeko suhteen alkaminen jo siihen kun kerrot?
Yritän omalle kohdalle kuvitella, että en kyllä ketään jättäisi tuollaisen syyn takia. Miten sitten jos kertoisit vaikka 5v seurustelun jälkeen? Suhde loppuisi siihen?
Jep liikaa kysymyksiä liian vähän vastauksia tässä viestissäni.. :D
Ei mua haittais jos mun mies paljastuis bi:ksi. Mutta neitimäisiä miehiä en kestä (se puhetapa esim.)
Heteronaisena en voi sietää ajatusta, että mieheni kalu olisi porautunut toisen miehen anukseen. Naisen anus ei haittaa, mutta miehen... YÖK! Sellaista en ikinä laskisi pilluuni.
Näin se vaan kohdallani on. Samoin en voisi kuvitella ottavani suihin bi/homo-mieheltä. Samasta syystä.
n-35
Ei haittaisi :) ex on bi. Ero ei kyllä liittyny hänen seksuaalisuuteensa vaan ihan muihin juttuihin..
Lisää potentiaalisia seksikumppaneita kavereiksi pettämään :D No ei vaan. Anteeksi kaikki biseksuaalit, mutta miellän bisset jollain alitajunnan tasolla kevytkenkäisemmiksi. Vaikka kuinka tiedostan ettei se näin mene, niin kuitenkin tämä estää parisuhteen muodostusta bi:n kanssa.
Liittyy varmaan osittain tuohon pettämismyyttiin ja se yhdistettynä yleistykseen, että miehet panee kaikkea mikä liikkuu. Kyllähän monet sanoo että "biseksuaaleillehan kelpaa kaikki". Samalla logiikalla jokaiselle heteronaiselle kelpaa siis jokainen vastaantuleva mies ja jokaiselle heteromiehelle vastaantuleva nainen. Sen kautta biseksuaali on kiinnostunut jokaisesta ihmisestä maapallolla. Kyllä jotkut on tän ajatuksen omaksunu niin vahvasti aivokuoppaansa myöten ettei sitä muuteta enää millään. Ei edes sinun vilpittömällä kysymyksellä ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurempi valinnavara ja MSM (eli men who have sex with men) valtavasti yleisemmät sukupuolitaudit.
Eikö noi sukupuolitaudit oo enemmän yhden illan juttujen tulos? Vai olenko ainoa joka parisuhteeseen ryhtyessään selvittää ne mahdolliset taudit jo ennen mitään hommailua.
On ne ja niitäkin on homoilla (MSM) valtavasti enemmän. Jos tykkää kikkelistä niin epäilevät varmaan, että tuleeko niille joskus sellainen olo, ettei koskaan enää kikkeliä. Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin saattaa olla käsitys, että bi automaattisesti panee kaikkea, mikä liikkuu, vaikka olis parisuhteessakin.
Tämä käsitys on erittäin yleinen puhtaiden homoseksuaalien parissa ja ehkä ihan syystä.
En kokisi riittäväni, tuntisin että miehellä jää kokematta jotain, miehen kosketus ja voimakkuus tai jotain. Mutta en nyt suoraan sanoisi ei bi-miehelle, joskin olisin valitettavasti enemmän varuillani.
Miehet nyt tunnetusti panevat muutenkin kaikkea mitä liikkuu. Että jos mies vielä 95% naisista lisäksi haluaa panna 95% miehistä niin...No, mä arvostan luotettavuutta ja uskollisuutta parisuhteessa enkä halua altistaa itseäni taudeille. Ja vielä se, että homot voivat nusaista missä vaan - iltalenkki ja vastaan tulee kivan näköinen mies -> kohta ollaan puskassa, baarien vessat jne. Ja ei se jotenkin vaan ole puoleensavetävää ajatella, etät oma miesystävä on imenyt munaa ja ottanut parrua perseeseen. Jotenkiin vaan vie fiilikset, mielenkiinnon.
Muistan kuulleeni jostain amerikkalaisesta tutkimuksesta, jonka mukaan suurin osa itseään biseksuaaleina pitävistä miehistä olikin oikeasti homoja.
Luulen, että naisille tulee riittämättömyyden tunne ja pelko tulevasta. Että "nyt sillä on perheenperustus/normalisoitumisvaihe meneillään ja nyt se haluaa vaan biologisen lapsen." Ja "sit kun se on kaiken saanut sen alkaa taas tehdä mieli munaa."
Itse tiedän paljon miehiä, jotka ovat perheellisiä, mutta käyvät panetuttamassa itseään salaa.
Ja todellakaan, näistä miehistä ei kuuna päivänä uskoisi tätä. Ovat niin raksa-lande-juntteja tyyliin Seppp Räty.
Mä en haluaisi pilluuni kullia, joka on uinut paljaana jonkun peräsuolessa, miehen tai naisen. Pelkkä ajatus ällöttää. Toki näin voi olla heterokumppanienkin osalta, mutta bi-miehen kohdalla todennäköisempää.
En hyväksy homoja ja oksettaa miehet jotka ottaa kakkoseen.mä oon naisellinen ja miehen pitää olla miehekäs!
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluaisi pilluuni kullia, joka on uinut paljaana jonkun peräsuolessa, miehen tai naisen. Pelkkä ajatus ällöttää. Toki näin voi olla heterokumppanienkin osalta, mutta bi-miehen kohdalla todennäköisempää.
Omistatko itse saippuaa ja käytkö saunassa tai suihkussa koskaan,vai mistä ihmeestä noin epähygieenisiä ajatuksia muista ihmisistä olet saanut päähäsi ?
'Vesi on p.....n lääke' kuuluu vanha ja edelleenkin paikkansapitävä sanonta. Miten ihmeessä voit käydä lapsiperheissä kahvillakaan-perheen emäntähän on saattanut ennen kahvinkeittopuuhiin ryhtymistään vaihtaa vaikka pienokaisensa vaipan.
Vanhusten hoitolaitosten henkilökuntaan kuuluvien ja lähihoitajien tuttavuutta sinun onkin sitten syytä välttää kokonaan (...tiedäthän mitä he siellä työkseen tekevät ja mitä siihen työhön muunmuassa kuuluu)Samoin vapaa-ajan tuttavuuta sairaanhoitajien ja jopa kätilöidenkin kanssa sinun on syytä välttää niin paljon kuin suinkin mahdollista. Puhtaanapitoyritysten säiliöautonkuljettajat ovat ammattikunta johon myöskään en neuvoisi sinua tutustumaan. Enkä tietenkään maatalousalan yrittäjiin ja lomittajiin ( sikalat yäk..puhdistus työt siellä, shittiä,kauheaa..)
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy homoja ja oksettaa miehet jotka ottaa kakkoseen.mä oon naisellinen ja miehen pitää olla miehekäs!
Ajattelet varmaan ,että muiden elämä riippuu sinun mielipiteistäsi ja hyväksynnästäsi ?
*ps.( Kuinkahan moni itse asiassa on niiden tarpeessa, tai niistä yhtään 448edes kiinnostunut ? )
Edelliseen: toi 448 oli ihan turha,
(...se tuli vaan itsestään jotakin vahingossa kai painaessani)
Mulla ei ole mitään ketään seksuaalivähemmistöjen edustajia vastaan, mutta en silti ehkä veisi tapailua pidemmälle jos kuulisin miehen olevan bi. Syyksi en osaa oikein sanoa muuta kuin että miehissä minuun vetoaa juurikin se heterous. Eli se että mies haluaa juuri naista halutessaan minua eikä niin että haluaa seksiä ihmisen kanssa sukupuolesta viis. Kuulostaa typerältä mutta minkäs mahtaa.
Sen sijaan se ei minua haittaisi jos mies sanoisi että on seurustellut aiemmin miesten kanssa, mutta sittemmin seksuaalisuus on muuttunut ja kokee nykyään olevansa hetero. En tiedä minkä verran tällaista tapahtuu mutta eihän seksuaalisuus mikään staattinen tila ole. Mitkään homo-juorut tai anaali-menneisyys eivät minua siis pelottaisi.
Eikö noi sukupuolitaudit oo enemmän yhden illan juttujen tulos? Vai olenko ainoa joka parisuhteeseen ryhtyessään selvittää ne mahdolliset taudit jo ennen mitään hommailua.