Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei ota minuun yhteyttä treffisivustolla.

Vierailija
02.08.2016 |

Ilmeisesti alle 30v, ruma, kiltti ja ystävällinen ei kelpaa. :/ Ei ole kuvaa, mutta profiilissani lukee että olen ruma. Kukaan ei ota yhteyttä. Juttelin jonkun miehen kanssa, sekään ei enää vastaa minulle. Itse ylläpidin keskustelua ja kysyin kysymyksiä.. huoh. Jospa sitä olisi yksin sitten...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Don't give them reasons not to date you."

Vierailija
22/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi en sanoisi, jos se on totta?

ei tarvitse sanoa sitä noin jyrkästi, voi vaikka laittaa, että "ei mitään missiainesta, vaan tavallisemman näköinen." tai jotain muuta tuollaista. 

jos laittaa että on ruma, ei selkeästi tykkää itsestään,ja jotta joku voi pitää sinusta, pitää ensin pitää itsestään. ei se ulkonäkö, vaan miten itseensä suhtautuu.

En siis laittanut että "olen ruma", laitoin "ulkonäköni ei ole kovin hyvä", mutta joo... Tekisi kuitenkin mieli käydä treffeillä, ilmeisesti rumille naisille se ei ole mahdollista.

Lukisitko aloituksesi uudestaan. Valehtelitko heti vai vasta nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lienee witch27 (suomi24) joka on ennenkin tänne tehnyt aloituksia.

Vierailija
24/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ota yhteyttä kuvattomiin naisiin treffisivustolla. Täytyy nimittäin olla saatanan ruma jos ei kehtaa netissä pitää omaa kuvaa.

M26

Too bad, moni seksiseuraa hakeva nainen nimittäin on ilman kuvaa ettei maine mene :D

Eikä mun saanti ainakaan koskaan ole jäänyt naamasta kiinni, eli en ole saatanan ruma jos nyt en mikään missikään.

Vierailija
25/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nettitreffeillä on tarkoitus markkinoida itseään,ja kuvaton profiili,jossa lukee "olen ruma" ei anna ihmisestä kovin kiinnostavaa käsitystä.

Kirjoitatko työpaikkahakemukseenkin huonoja ominaisuuksia ja ihmettelet,kun et pääse haastatteluun?

Tietenkin deittiprofiiliin laitetaan kuva,se joka profiilin näkee,arvioi vastaako kuva hänen kauneusihannettaan.Tekstikohtaan kirjoitetaan itsestään positiivisia asioita,jos ei pidä ulkonäöstään,kirjoitetaan jostain luonteenpiirteistä,joihin on tyytyväinen.

Vierailija
26/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei tarvitse sanoa sitä noin jyrkästi, voi vaikka laittaa, että "ei mitään missiainesta, vaan tavallisemman näköinen." tai jotain muuta tuollaista. 

jos laittaa että on ruma, ei selkeästi tykkää itsestään,ja jotta joku voi pitää sinusta, pitää ensin pitää itsestään. ei se ulkonäkö, vaan miten itseensä suhtautuu.

En siis laittanut että "olen ruma", laitoin "ulkonäköni ei ole kovin hyvä", mutta joo... Tekisi kuitenkin mieli käydä treffeillä, ilmeisesti rumille naisille se ei ole mahdollista.

Lukisitko aloituksesi uudestaan. Valehtelitko heti vai vasta nyt?

No se on pointtini, ei suoranaisesti lue, että on ruma. Mutta kai nyt rivienkin välistä voi lukea.

Vierailija
27/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, jos löytyisi joku kenellä on samanlaisia fiiliksiä kuin minulla. Olisi mahtavaa, kaksi rumaa, together forever.

Vierailija
28/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näytän kuvissa paremmalta, niin en voi kuvia laittaa. En halua tuottaa pettymyksiä.

Otat tarkoituksella mahdollisimman hirveän kuvan itsestäsi ja laitat sen profiiliin?

Oikeasti,jos itsetunto on tuota luokkaa,ei kannata ihmetellä,miksi kukaan ei kiinnostu.Opettele ensin itse tykkäämään itsestäsi,niin ehkä joku muukin voi tykätä.

Vierailija
29/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmin puolisten pettymisten jälkeen laitoin kerran sellaisen ilmoituksen, jossa sanoin että sen sijaan että kehuisin itseäni tässä kerron suoraan huonot puoleni ja puutteeni, ja että toinen voi jos kiinnostaa vielä sen jälkeen ottaa yhteyttä ja selvittää ne hyvät. Listasin sitte kaikkea tyhmää, omasta mielestäni huonoja puoliani ja niitä mitä joku on joskus ehkä sanonutkin, ja yllättäen niitä vastauksia tulikin paljon. Ehkä niin erilainen ilmoitus sitten kiinni huomion, mene ja tiedä. Mitään pidempi aikaista suhdetta ei syntynyt, mutta  yhden kanssa ystävystyin ja ollaan vieläkin tekemisissä.

Vierailija
30/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta jos kuvittelen itseni naista etsiväksi mieheksi, niin tuollaiset omaa ulkonäköään vähättelevät valitettavasti kuulostavat korvaani sellaisilta rasittavalla tavalla epävarmoilta ihmisiltä, jotka vaatisivat koko ajan kehuja ja hyväksyntää. Ei kukaan halua sellaista kumppania, oli toinen sitten kaunis tai ruma. Uskon ap että olet oikeasti ihan mukava tyyppi, mutta tuollainen teksti ei anna hyvää kuvaa sinusta. Ei-niin-missi ihminenkin muuttuu viehättävämmäksi, jos hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Kliseistä mutta totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi