Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei ota minuun yhteyttä treffisivustolla.

Vierailija
02.08.2016 |

Ilmeisesti alle 30v, ruma, kiltti ja ystävällinen ei kelpaa. :/ Ei ole kuvaa, mutta profiilissani lukee että olen ruma. Kukaan ei ota yhteyttä. Juttelin jonkun miehen kanssa, sekään ei enää vastaa minulle. Itse ylläpidin keskustelua ja kysyin kysymyksiä.. huoh. Jospa sitä olisi yksin sitten...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan odotettua, jos ei ole kuvaa ja vielä mollaat itseäsi rumaksi niin uskoisin ihan suosiolla että olet ruma enkä ottaisi yhteyttä.

Vierailija
2/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kuvan laittaminen vain lisää niitä yhteydenottoja kaikille heti moninkertaisesti. Miksi sinulla ei ole sellaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit nimittää itseäsi rumaksi? Eikös se ole aika lailla kiinni katsojasta? Laita se kuvasi sinne ja anna muiden arvioida - ne ottaa sitten yhteyttä, ketkä kiinnostuu.

Vierailija
4/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mollaat itseäsi profiilissasi. Jos et kelpaa itsellesi niin miksi muillekaan.

Vierailija
5/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No  ei kai kukaan halua keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka sanoo itseään rumaksi :D

Vierailija
6/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ota yhteyttä kuvattomiin naisiin treffisivustolla. Täytyy nimittäin olla saatanan ruma jos ei kehtaa netissä pitää omaa kuvaa.

M26

Vierailija
7/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi en sanoisi, jos se on totta?

Vierailija
8/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ota yhteyttä kuvattomiin naisiin treffisivustolla. Täytyy nimittäin olla saatanan ruma jos ei kehtaa netissä pitää omaa kuvaa.

M26

Niinpä, valtaosa miehistäkin on kuvattomilla profiileilla, eikä ne kuvallisetkaan ole kovin hyvännäköisiä.

Vierailija
9/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tarvitse sanoa sitä noin jyrkästi, voi vaikka laittaa, että "ei mitään missiainesta, vaan tavallisemman näköinen." tai jotain muuta tuollaista. 

jos laittaa että on ruma, ei selkeästi tykkää itsestään,ja jotta joku voi pitää sinusta, pitää ensin pitää itsestään. ei se ulkonäkö, vaan miten itseensä suhtautuu.

Vierailija
10/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei tarvitse sanoa sitä noin jyrkästi, voi vaikka laittaa, että "ei mitään missiainesta, vaan tavallisemman näköinen." tai jotain muuta tuollaista. 

jos laittaa että on ruma, ei selkeästi tykkää itsestään,ja jotta joku voi pitää sinusta, pitää ensin pitää itsestään. ei se ulkonäkö, vaan miten itseensä suhtautuu.

En siis laittanut että "olen ruma", laitoin "ulkonäköni ei ole kovin hyvä", mutta joo... Tekisi kuitenkin mieli käydä treffeillä, ilmeisesti rumille naisille se ei ole mahdollista.

Vierailija
11/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis laittanut että "olen ruma", laitoin "ulkonäköni ei ole kovin hyvä", mutta joo... Tekisi kuitenkin mieli käydä treffeillä, ilmeisesti rumille naisille se ei ole mahdollista.

Yleensä naisilla on tapana kehua itseänsä liikaa. Kuvallisilla naisilla saattaa usein lukea kuvauksissaan että olen kaunis ja kun katsoo kuvaa niin en todellakaan ole samaa mieltä. Tuosta aiheutuu se että jos nainen kuvailee itseänsä "ulkonäköni ei ole kovin hyvä" niin mietin että ulkonäkö on varmasti todella huono :/

Vierailija
12/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt päättänyt että olet ruma ja otat katsojalta oikeuden omaan harkintakykyyn. Se on luotaantyöntävää, ei sinun ulkonäkösi. Kukaan ei osta sikaa säkissä, mutta sian ilman säkkiä monikin. Otapa itsestäsi hymyilevä ja reipas kuva ja liitä se ilmoitukseesi. Äläkä todellakaan sano olevasi ruma, katsoja saa itse päättää. 

Vierailija
13/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytän kuvissa paremmalta, niin en voi kuvia laittaa. En halua tuottaa pettymyksiä.

Vierailija
14/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26

Kuvattomuuteen löytyy usein muitakin syitä, kuin joku rumuus. Mutta ehkäpä se kuvattomuus on myös hyvä keino vältellä niitä pinnallisimpia miehiä, kuten sinua.

Vierailija
15/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näytän kuvissa paremmalta, niin en voi kuvia laittaa. En halua tuottaa pettymyksiä.

Nyt on kyllä liian vaikeeta. Ehkä ihan vaan parempi olla sit ilman miestä.

Vierailija
16/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hauku itseästi rumaksi. Ei kukaan halua ihmistä, joka puhuu itsestään tuolla tavoin ja itsetunto niin huono. Eikä se tee hyvää myöskään sinulle, että kutsut  haukut itseäsi sillä tavalla, vaikka ajattelisitkin sen olevan totta. Vaikka et olisikaan kaunein tyttö korttelissa, niin sano vain että olet vaikka vain tavallisen näköinen, jos se nyt pitää mainita. Muista kuitenkin, ettei se ulkonäkö loppupeleissä ole se tärkein asia oikeaa parisuhdetta haettassa, vaan luonne.

Vierailija
17/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin joltain naiselta jolla kaikki on elämässä  kaikki vaikeaa. Kuka haluaa elämäänsä lisäpainoa?

Vierailija
18/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma on tassa asenne itseensa. Jos nainen sanoo olevansa ruma niin todennakoisesti siella on todella kompleksinen tapaus. 

Vierailija
19/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26

Täyttä paskapuhetta. Minä en ole ollut KOSKAAN kuvan kanssa nettipalstoilla, mutta ihastuneita poikia ja sittemmin miehiä on riittänyt aivan perkeleesti. Eksiä on viisi, ja siinä on tosiaan vasta eksät.

Vierailija
20/30 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua aika hyvin, ap. Itse olen niin epävarma itsestäni, etten edes kehtaa laittaa minkäänlaista ilmoitusta nettiin. Mutta jos nyt mietin tuota ilmoitustasi miehen kantilta, niin en minäkään haluaisi ihmistä, joka haukkuu itseään heti kättelyssä. Olen myös hyvin varma, että olet ihan liian itsekriittinen etkä "oikeasti" ruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi