Miksi minulle nauretaan kuntosalilla?
Olen ihan normaali ihminen, ei mitään poikkeavaa ulkonäköäkään. Ja entä jos olisikin?
Kuitenkin, kun kävin viime viikolla kuntosalilla niin näin siellä usein entisiä tuttuja. Ei siis mitään kavereita vaan yläasteaikojen tuttuja naamoja. (olen siis lapsuuskodissani nyt käymässä, olen muuttanut jo muuhun kaupunkiin opiskelemaan amk)
Miksi näillä ihmisillä tuntui olevan tarve arvostella suoritustani? Mitään ei ääneen sanonut mutta huomasin ku aina välillä katsoivat arvostelevasti ja naureskelevasti. Hitto haluaisin treenata rauhassa. Mitä pahaa on kuntosalilla käymisessä? Onneks muutin pois täältä, oon vielä pari viikkoa nyt käymässä.
Kommentit (9)
Jokaisen pitäisi olla kuntosalilla rauhassa milloin tahansa. Mutta jos haluat olla rauhassa, voisitko mennä ilta-aikaan tai muuten?
No, mulle tuli mieleen että jos he eivät olleet nähneet sinua aikoihin, ehkäpä se arvosteluksi kokemasi käyttäytyminen ei mitenkään liittynyt suoritukseesi kuntosalilla. Ei sillä että se siitä tekisi yhtään hyväksyttävämpää.
Ehkä ne oli kuullu, että jouduit amk? Emmä oikein muutakaan keksi, hieman outoa
No kannattaisko käyttää niitä laitteita oikein? xD
Vemputit laitteissa väärinpäin ja peräaukkosi lauloi hoosiannaa huohotuksesi tahtiin?
Etköhän kuuke nyt vaan kuvittelet itse päässäsi mokomat naureskelut! Itsekin toteat: "mitään eivät ääneen sanoneet". Luulen, että katsoivat sua ihan vaan vilpittömän kiinnostuneina, kun eivät pitkiin aikoihin olleet nähneet. Eivätkö mitenkään pahansuovasti naureskelleet! Te ootte vauva-palstalaiset välillä niin hupsuja! Vähän sitä itsetuntoa ja -luottamusta ylös nyt!
Mulle kävi kerran vinopenkissä niin, että eräs äijä tuli kysymään voiko hän treenata siinä samaan aikaan. Sanoin, että totta kai voi, ja hän jatkoi, että millä painoilla nostelen lämmittelyn jälkeen (tangossa oli 45 kg). Sanoin sitten posket punaisena, että tangossa on minun sarjapainoni. Näytän ilmeisesti paljon vahvemmalta kuin olen. Ei se heebo mulle tosin nauranut, oli pikemminkin itsekin hieman nolona, kun tavallaan vahingossa asetti minut noloon asemaan. Mutta selvittiin siitäkin tilanteesta. :)
Syy ei oo sussa vaan nuissa törpöissä! >:/ Onpa perseestä, kun toisen suoritukselle naureskellaan.