Seisooko miehillänne jatkuvasti lähellänne?
Miehelläni seisoo jatkuvasti lähelläni. Tänään Ikeassa halasi minua ja heti seisoi, välillä autoa ajaessa niin käy myös kun hän katselee minua vieressään. Kotona tämä vielä menee, mutta mies esim. kaupassa taputtelee peppuani ja saa seisokin. Teinipojalta tällaisen ymmärtäisi, mutta mies on jo nelikymppinen ja ollaan oltu yhdessäkin jo lähes kaksikymmentä vuotta. Lapsikin löytyy, ja jos kaupassa on vaikka lapsi mukana niin sehän voi vaikka huomata tilanteen.
Seisooko teidän miehillänne jatkuvasti milloin missäkin mies on lähellänne?
Kommentit (68)
Voi vitsi, meillä oli tuo tilanne vielä pari vuotta sitten, miehellä seisoi helposti lähelläni. Kerrankin järjestelin lattialla yksiä juttuja polvillani/konttausasennossa, niin hänellä oli sitä katsellessa alkanut seistä.
Nyt ei enää ole sellaista. Itseä haluttaisi, mutta ei kehtaa tehdä aloitetta, kun harmittaa oma ylipaino.
Kyllä aika paljolti niin. En saa vaatteita vaihtaa ilman että se käy kiinni.
Surullista mutta ei. Ennen kyllä riitti pienikin virittely ja nykyään ei millään. Kyllä se naisen itsetunnon päälle käy. Ja en ole lihonnut tai muutakaan. Seksiä saan kerran viikkoon ja mies sen lisäksi haluaa suihinoton viikolla. Minulle ei jaksa antaa mitään vastaavaa..
Valitettavasti viinapullo seisoo - ei muu. Se vienyt voiton.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä lääkitä liiallista kehopositiivisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä lääkitä liiallista kehopositiivisuutta?
Siis miehelle maistuu viina paremmin kuin seksi. Se vie voiton halukkaasta pimpistä.
Ei seiso ei, 130 kiloa on vaan liikaa naiselle.