Seisooko miehillänne jatkuvasti lähellänne?
Miehelläni seisoo jatkuvasti lähelläni. Tänään Ikeassa halasi minua ja heti seisoi, välillä autoa ajaessa niin käy myös kun hän katselee minua vieressään. Kotona tämä vielä menee, mutta mies esim. kaupassa taputtelee peppuani ja saa seisokin. Teinipojalta tällaisen ymmärtäisi, mutta mies on jo nelikymppinen ja ollaan oltu yhdessäkin jo lähes kaksikymmentä vuotta. Lapsikin löytyy, ja jos kaupassa on vaikka lapsi mukana niin sehän voi vaikka huomata tilanteen.
Seisooko teidän miehillänne jatkuvasti milloin missäkin mies on lähellänne?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Te ette sitten varmaankaan käy lenkillä yhdessä. Verkkareissa tuollainen olisi aika noloa. Mitenkäs uimassa käyminen onnistuu?
Noloa? Sehän on pelkästään miehekästä, kun miehellä seisoo.
Jep 👍 Ja mitä vilkkaampaa makuuhuoneessa, sen useammin 😂 Ja kaikkien näiden vuosien ja seitsemän lapsen jälkeen on kyllä ihanaa kun toinen on edelleen aina intoa piukeena 👍
Ei. Koskettelee paljon joten tiedän että haluaa mutta ei samantien ala jöpöttämään.
Exällä seisoi AINA. Ei edes suihkussa voinut olla normaalisti kun täysi seisokki. Ja se koski vain kun halusi seksiä. .
Joten ei edes haittaa jos ei seiso.
Totta seisoo jos et ikinä anna!!!
No ei. Sinä olet vain poikkeuksellisen haluttava 😂
Luulenpa että toivoisit niin. Ehkä ei seiso koskaan?
Ei seiso. Olisihan se kiihottavaa. No, sängyssä ainakin toistaiseksi nousee, joten tähän on tyydyttävä.
Vastaan vaimoni puolesta: hänen miehellään (minulla/m45?) ei paljoa seiso itsekseen. Johtuu sairauksista/lääkkeistä ehkäpä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin ruma että mieheni ei helpolla mun kanssani seisokkia saa. Kyllä siihen töitä saa tehdä että sen seisomaan saa eikä se halua seksiäkään kuin kerran viikossa. Voin kulkea vapaasti alasti kotona eikä miehelläni seiso lainkaan.
Ei edes järki?
Vierailija kirjoitti:
Vastaan vaimoni puolesta: hänen miehellään (minulla/m45?) ei paljoa seiso itsekseen. Johtuu sairauksista/lääkkeistä ehkäpä.
No tuohan on win-win tilanne kaikille.
Tuo oli yksi syy siihen, miksi aikoinaan en jatkanut seurustelua. Piti ihan käydä lääkärillä selvittään asia. Ei ollut liskoaivojeni kanssa sopiva kumppani :(
Nyksän kanssa onkin seisonut jo yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli yksi syy siihen, miksi aikoinaan en jatkanut seurustelua. Piti ihan käydä lääkärillä selvittään asia. Ei ollut liskoaivojeni kanssa sopiva kumppani :(
Ai jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
No ei herranjumal
a! Eihän tuollainen ole normaalia!
Minulla seisoo todella usein enkä pidä itseäni epänormaalina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on win-win tilanne kaikille.
Joo, mitäpä tässä joutavia.
Mä ymmärrän kyllä täysin miestä jolle noin tapahtuu. Mä oon nainen, mutta olen kiihottunut melkein jatkuvasti mieheni seurassa ja mekin on oltu yhdessä yli 10 vuotta.
Nöpöttävät nännit välillä näkyy paidan läpi ja turvonnut klitoris joskus painuu ihanasti/ikävästi vasten housun saumaa. Onneksi en ole mies ettei näy niin selvästi. Välillä on tosi vaikeaa keskittyä kaupungilla tai jossain vieraisilla mihinkään jos mies vaikka pitää kättä selässä ja hivelee selkäkuoppaa tai jos pitää kättä pepun päällä ja välillä puristaa. Mies myös usein kiusaa autolla ajaessa ja hipoo reittäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jatkuvasti?
Nii. "Jatkuvasti". Pikkasen helpottaa jo, kun ikääkin alkaa olemaan.
Et ole ap normaali nainen, kun saat miehelläsi seisomaan. Normaali vaimo aiheuttaa impotenssia kärttyisyydellä, moittimisella ja haluttomuudella. Silti tutustuisin mieluummin sinuun kuin näihin ns. normaaleihin.
Vastaan miehenä, että ei se sentään seiso jos vaikka syödään perheen kanssa. Mutta kun näen hänet vaihtamassa vaikka yöpaitaa, alkaa seisomaan. Kahdestaan saunassa, niin vähintään puoli jäykkänä on kokoajan ja jos vaikka katselen, kun hän saippuoi itseään, seisoo jo täyttä häkää. Telkkaria katsellessa jos hän pitää vaikka kättä reidelläni alkaa seisomaan. Eli...kyllä se hyvin helposti seisoo. Ja tietysti halatessa alkaa seisomaan, puhumattakaan siitä, jos hän treenaa kotona askelkyykkyjä yms😅 Niin. Taitaa se sittenkin seistä.
Ei seiso.