Ihme vouhottaja tää Maria näiden kemikaalien kanssa.
Miksi pitää joka asiasta valittaa. Ovat meidän vanhemmatkin suihkutelleet DDT:tä ja vielä ovat hengissä.
http://blogit.kaksplus.fi/kotitalouskriisi/haitallisia-kemikaaleja-mahd…
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://blogit.kaksplus.fi/kotitalouskriisi/vilja-kallis-myrkky/
Kuinkahan moni nyt sitten tekee ruokavaliostaan hengenvaarallisen jättämällä vehnän pois. Vastuutonta kirjoitella tällaista.
Kerrotko samalla myös MIKSI juurikin vehnä on täysin välttämätöntä ihmisille?
Mikä hengenvaarallinen puutostila syntyy jos vain vehnän jättää pois?
Kuukkeli ei löytänyt vehnänpuutostautia.
Kerrotko sinä, miksi mun pitäis jättää vehnä pois? Ei aiheuta mulle mitään oireita. Paraneeko Maria Nordin ihmeellisesti jos minä ja kaikki muut jätetään vehnä pois?
Onko kukaan pakottanut sinua jättämään vehnää pois? Huvitti vain tuo ylempänä oleva kommentti, että "tekee ruokavaliostaan hengenvaarallisen jättämällä vehnän pois". LOL.
Tuota olen silti huomannut aika paljon, moni ihan järkeväkin ihminen toistaa papukaijana jostain kuulemaansa kaistapäistä hokemaa, että "vehnää ei pitäisi jättää pois ruokavaliosta ilman lääkärin suostumusta".
Muovien pehmittimet ja kosmetiikka ovat vaan pisara meressä... Ruuasta saadaan niin valtavat määrät torjunta-aineita, että sitä ei kukaan halua edes tutkia. Monet torjunta-aineet hämäävät elimistöä toimimalla vähän samaan tapaan kuin hormonit ja onhan siellä yhdisteillä monenlaista muutakin haittavaikutusta. Monessa tuontielintarvikkeessa on jopa yli kymmenen aineen jäämiä. Osa toki vähemmän haitallisia, mutta osa taas...
Meitä kyllästetään kemikaaleilla niin sisältä- kuin ulkoapäin. Teollisuus on viranomaisia aina askeleen edellä ja koska money talks, ei niillä terveyshaitoilla ole niin väliä kunhan saadaan vaan tuotettua tavaraa markkinoille.
Alalla minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni nyt sitten tekee ruokavaliostaan hengenvaarallisen jättämällä vehnän pois. Vastuutonta kirjoitella tällaista.
Kerrotko sinä, miksi mun pitäis jättää vehnä pois? Ei aiheuta mulle mitään oireita. Paraneeko Maria Nordin ihmeellisesti jos minä ja kaikki muut jätetään vehnä pois?
En minä mitään sellaista sanonut, että kenenkään pitäisi jättää vehnää pois vain sanoinko? Laitatko lainauksen kun en itse tunnista niin väittäneeni? Vaan mielenkiinnosta kysyin:
miksi juuri vehnän poisjättäminen tekee ruokavaliosta hengenvaarallisen?
Jos nyt joku sattuu tekemään noin niin mitä pahaa siitä seuraa.. Pahaahan siitä seuraa koska ruokavaliosta tulee hengenvaarallinen, haluaisin tietää että millä tavalla hengenvaarallinen
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkosmetiikka ei aina tarkoita vaarattomampaa, se voi olla jopa pahempaa kuin nämä vaaralliset "kemikaalit". Luonnollisuus ei takaa vaarattomuutta. Luonnossa on paljon myrkkyjä ja aineita jotka ei ihmisille sovi.
No eiköhän nuo kaupoissa myytävät tunnetut luonnonkosmetiikkamerkit Frantsilasta Weledaan ja Madarasta Dr Hauschkaan ole ihan turvallisia ja tutkittuja. Ainakin saksalaisilla on luonnonkosmetiikasta todella pitkä kokemus. Weleda ja Hauschka ovat kumpikin lähemmäs sata vuotta vanhoja firmoja.
En minäkään miltään naapurin hippi-Maijalta lähtisi itsetehtyjä yrttisotkuja ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään sellaista sanonut, että kenenkään pitäisi jättää vehnää pois vain sanoinko? Laitatko lainauksen kun en itse tunnista niin väittäneeni? Vaan mielenkiinnosta kysyin:
miksi juuri vehnän poisjättäminen tekee ruokavaliosta hengenvaarallisen?
Jos nyt joku sattuu tekemään noin niin mitä pahaa siitä seuraa.. Pahaahan siitä seuraa koska ruokavaliosta tulee hengenvaarallinen, haluaisin tietää että millä tavalla hengenvaarallinen
Tämän minäkin haluaisin saada tietää..
Mutta eikö hän asu kuitenkin kaupungissa? Muuttamalla maalle, puhtaaseen ilmaan eliminoisi jo paljon kemikaaleja ja voisi hieman rauhoittua. Ymmärrän kyllä että nykymaailma on ikävä paikka neuroottiselle ihmiselle, kuten itselleni.