Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään koko ajan petetyksi tulemista. Miten päästä siitä eroon?

Vierailija
02.08.2016 |

Edellinen avioliittoni päättyi siksi, että miehellä paljastui sivusuhde. Jätin miehen sen takia. Mutta koko asia tuli aika shokkina, ja sattui pahasti. Mies aneli minua jäämäön ja myöhemmin takaisin, mutta en voi olla petturin kanssa. Lähtemisestäni on jo kuusi vuotta aikaa, mutta asia kummittelee kai jotenkin yhä. Seuraavassa muutaman vuoden suhteessa mies jäi kiinni nettitreffiprofiilista, ei kylläkään ollut tavannut ketään. Nyt olen uudelleen naimisissa, mutta pelkään koko ajan että tämä nykyinen aviomies pettää. Hän ei ole tehnyt mitään sellaista miksi minulla olisi oikea syy epäillä. Mutta jos hänen työpäivä venyy alan kuvittelemaan että on jonkun toisen naisen kanssa tms. Jos saa viestejä alan pelkäämään että chattailee toisten naisten kanssa. Mitä tehdä? Miten pääsen pelostani eroon? Miten oppia luottamaan kun on tullut petetyksi aiemmin? En koskaan tutki kännykkää tms enkä soittele töihin tai kaveritapaamisiin perään. Mies ei tiedä pelostani, en ole siitä hänelle puhunut, luulen että ei ymmärtäisi tai loukkaantuisi. Hän ei myöskään sitä käytöksestäni kai arvaa koska en kyttää mitenkään. Mutta ahdistaa pahasti. Minulla on muuten hyvä itsetunto ja saan seuraa ja miesten huomiota helposti eli muuta epävarmuutta ei ole. Ainoastaan pelko siitä että tulee petetyksi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä irti menneisyydestä. Puhu miehen kanssa tuntemuksistasi, joko hän ymmärtää tai ei ymmärrä mutta sinulla on oikeus kertoa. Syy moniin eroihin on se, että asioista ei osata puhua. Jos ei tuosta pysty puhumaan niin vuoden jälkeen ette pysty puhumaan mitään.

Kenties miehesi pelkää sinusta samaa? Keskustele, se korkeintaan auttaa sinua sekä teidän suhdetta

Voi olla että mies pelkää minusta samaa, en tiedä. Hän tietää että herätän miehissä kiinnostuksen herkästi, joten vaikka en anna mitään aihetta epäillä että pettäisin niin voihan olla että jos mies on epävarma niin tuo saa hänet pelkäämään.

Mies tietää kyllä menneisyydestäni, siitä olen hänelle puhunut. Edellisessä pitkässä suhteessa puhuin avoimesti myös petetyksi tulemisen pelostani ja halusin sitä miehen kanssa käsitellä syyttämättä häntä mistään. No tuo mies palkitsi avoimuuteni pitämällä selkäni takana nettitreffiprofiilia ja chattailemalla vieraiden naisten kanssa. Joten usko puhumisen voimaan vähän hiipui :( . Ap.

Vierailija
22/22 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Kumpa tietäis miten tästä pääsis eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla