Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Youtubesta kappaleita, kun sydän särkynyt eikä ulospääsyä/valoa näy missään?

Vierailija
02.08.2016 |

Meidän 24v yhteinen taival on loppu, pakko tämän on loppua, en vain tiedä miten. Mutta eihän mikään sellainen voi jatkua missä tuntuu olevan vain tai ainakin enimmäkseen myrkkyä, myrkkyä ja katkeruutta joistain 15-20v vanhoistakin asioista. Anteeksi etten ollut tämän parempi tyttöystävä ja vaimo, parhaani tein. Miten pystyn siihen ja miten pärjään, selviän, osaan edes mitään. Olin alaikäinen teini, kakara, kun löin hynttyyt yhteen mieheni kanssa.

Penskat läksi jonnekin ulos, voisin siis nyt huudattaa musiikkia ja rypeä olossani ennenkuin tulevat takaisin ja jatkettava kuin ei mitään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

REM - Everybody hurts

Vierailija
2/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saa minut näköjään yhä itkemään. Vaikka äidin kuolemasta on jo 10v. Mutta hän läksi niin nuorena pois..

Vierailija
4/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan sut pois

Vierailija
5/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'?

6. Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako." --Matt. 19

2. Niinpä sitoo laki naidun vaimon hänen elossa olevaan mieheensä; mutta jos mies kuolee, on vaimo irti tästä miehen laista.

3. Sentähden hän saa avionrikkojan nimen, jos miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle; mutta jos mies kuolee, on hän vapaa siitä laista, niin ettei hän ole avionrikkoja, jos menee toiselle miehelle. - Room. 7

10. Mutta naimisissa oleville minä julistan, en kuitenkaan minä, vaan Herra, ettei vaimo saa erota miehestään;

11. mutta jos hän eroaa, niin pysyköön naimatonna tai sopikoon miehensä kanssa; eikä mies saa hyljätä vaimoansa.  -1 Kor. 7

Vierailija
7/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen kappale

Vierailija
8/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christina Aguileran Beautiful ja The voice within

Vierailija
10/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hailee Steinfeld: Love Myself

Vierailija
11/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi kuunnella sydänsuruihini musiikkia. Se vain pahentaisi oloa. Hiljaisuus parantaa, ja käsillä tekeminen. Musiikki sattuu.

Vierailija
12/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 6!

Kohteesi on hieman väärä, en ole uskontuputtaja, hihhuli, enkä tuomaan torvi (toisinkuin te uskovaiset yleensä). Uskon ja uskonnon nimissä tapahtuu (ja on tapahtunut) suuri osa maailman pahuudesta, vääryydestä jne.

ap

Vierailija
13/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei 6!

Kohteesi on hieman väärä, en ole uskontuputtaja, hihhuli, enkä tuomaan torvi (toisinkuin te uskovaiset yleensä). Uskon ja uskonnon nimissä tapahtuu (ja on tapahtunut) suuri osa maailman pahuudesta, vääryydestä jne.

ap

Moni sanoo olevansa Jumalan asialla vaikka ei ole, hedelmistään puu tunnetaan.

Jumalan Sana on se mikä tuomitsee meidät kaikki.

Syntinen ihminen on erossa Jumalasta ja täten hukassa. Syvämmällä sisimmässä huutaa kaipuu Jumalan yhteyteen, kotiin. Jeesus on välimies ihmisen ja Jumalan välillä, antaa synnit katuvalle anteeksi ja vapahtaa ikuiseen elämään. Jeesuksen kun ottaa vastaan saa rauhan. :)

Vierailija
14/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällä sisimmässä*

Vierailija
15/16 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek - Jos mä oisin sä

Vierailija