Mies ei anna mun olla kipeä!
Oon ihan hiton kipeä. Kuumetta, kurkunpääntulehdus... Mies kehtaa valittaa kun vien lapset tarhaan ja nukun. Laittaa viestiä "vietkö taas lapset tarhaan?? Pese edes ikkunat ja tee ruokaa kun tullaan" valittaa että saan potkut kohta yms. No, en ole saamassa! Eka kerta vuoteen kun olen sieltä pois.
Suuttui eilen kun huomasi, että olin katsonut netflixiä. Munhan piti olla niiiin kipeä. Käski eilen käyttää koiran..
Joo älkää kysykö miksi olen sen kanssa. Tän pikkulapsiajan jälkeen heitän paskapäään ulos.
Kommentit (39)
Sanoi vielä lähtiessään, että mitä vittuilit. Nyt tekis oikeasti mieli pakata lapset ja lähteä vanhemmille... 😭😓 Mutta ne pitää tätä unelmaliittona ja niillä on muutenkin liikaa tekemistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Te naiset ette arvosta mitään. Mies tekee kodin, tuo rahaa, kuskaa lapsia järjestää vapaata.... Vaan kun sun pitäis ihan ikkunat pestä!! Voi vattu! Ja ihanko et voi huutaa rajat kiinni-politiikkaa jossain pippaloissa? Voi kyy-nel! Oikeesti en ymmärrä!!! Ja näitä aloituksia täällä taas tuhatsataviiskyt.
Molemmat töissä, hassujako puhut? Ei kannata tehdä töitä sairaana, ajatteles kaikkea kiipeilyä mikä liittyy ikkunoiden pesuun!
Tahtoisin kysyä kun mies pääsee aiemmin töistä, keittääkö hän kahvit?
Muista tämä kun mies seuraavan kerran sairastaa...käske pestä ikkunat, vittuile kaikesta ja lähde harrastamaan ja jätä kotihommat/lapset miehelle. Mies näyttää nyt mallia kuinka teillä toimitaan kun toinen sairastaa...
Tilaa mll:ltä hoitaja lapsille ja sairasta rauhassa. Eropapereiden kanssa en jäisi odottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset ette arvosta mitään. Mies tekee kodin, tuo rahaa, kuskaa lapsia järjestää vapaata.... Vaan kun sun pitäis ihan ikkunat pestä!! Voi vattu! Ja ihanko et voi huutaa rajat kiinni-politiikkaa jossain pippaloissa? Voi kyy-nel! Oikeesti en ymmärrä!!! Ja näitä aloituksia täällä taas tuhatsataviiskyt.
Molemmat töissä, hassujako puhut? Ei kannata tehdä töitä sairaana, ajatteles kaikkea kiipeilyä mikä liittyy ikkunoiden pesuun!
Tahtoisin kysyä kun mies pääsee aiemmin töistä, keittääkö hän kahvit?
Juu keittää, itselleen, kun tulee kotiin. Joskus tekee ruokaa mitä jättää myös mulle. Välillä on hankkinut ainekset, syöttänyt lapsille banaania ja leipää ja odottaa, että minä teen ruuan.
Ap
Hyvä kun suunnittelet eron ja siihen liittyvät yksityiskohdat nyt etukäteen, se kannattaa. Mies ei muutu kuin huonompaan suuntaan. Keskustelusta ei ole mitään hyötyä, joten parempi tehdä omat suunnitelmat.
Tilaa lapsille pitsaa ja anna heidän melskata ja katsoa telkkaria mielensä mukaan. Mies siivoaa sotkut jos häntä häiritsee. Näin mä tekisin jos mun mies tekis mulle niin ilkeästi. Paitsi että hän ei tekisi.. ja jos tekisi niin olisi kyllä aikamoinen maailmansodan julistus meillä! Toisesta välittävä ja kunnioittava puoliso ei vaan käyttäydy noin. Olisin tyrmistynyt!
Haha! Joo sillä unelmalla erosta jaksan tätä. Pikkusisko vie noi uimaan ja pesen ne ikkunat niin saan huomisen oikeasti nukkua. En haluaisi tehdä näin, mutta pakko. Muuten mies keksii vastaavaa loppuviikoksi. Ei halua, että meille tulee ulkopuolisia hoitajia. Tietää, että siskoni tietää hänen olevan kusipää.. Myös siskon mies on itse saatana, mutta heillä ei onneksi ole lapsia.
Ap
Sano lääkärille että et pärjää olosi kanssa kotona, jotta pääsisit osastolle. Vois ehkä herätellä miestä havahtumaan?
Siis sä aiot oikeesti 38 asteen kuumeessa ja keuhkokuumeessa pestä ikkunat??? Tajuatko että voit kuolla siihen?
Vierailija kirjoitti:
Sanoi vielä lähtiessään, että mitä vittuilit. Nyt tekis oikeasti mieli pakata lapset ja lähteä vanhemmille... 😭😓 Mutta ne pitää tätä unelmaliittona ja niillä on muutenkin liikaa tekemistä.
Ap
Sun kannattais kertoa sun vanhemmille totuus jotta saisit niiltä tukea sitten kun alkaa olla vielä pahemmat paikat. Sun miehes on täys sika. Pakkaa lapset ja mene. Kerro vanhemmille kaikki.
Se pakkaaminen on pahempi kuin ikkunat. Joo tiedän että voin kuolla tai ainakin tippua tuolta, mutta voi että se olisi miehelle oikein... En oikeasti halua kuolla.
Omat vanhemmat on ihan kamalia. Tai siis äiti. Puhuu vaan, kuinka hän raatoi meidän eteen vaikka 40 asteen kuumeessa.. Ei ollut tukiverkostoa... On tosi katkera, kun ei luonut omaa uraa. Isä on sellainen hiljainen hiiri. Meillä on sitten taas ihan päinvastaiset miehet. En tiedä... Vanhemmilla on yksi asunto tyhjillään, mutta en voi erota vielä. Miehellä on liikaa valtaa pilata sekin ilo (vielä).
Ap
Siis siinä suhteessa ovat kamalia, että tivaavat.. Ja äiti saattaa puolustella miestä yms. Muuten siellä on ihan mukavaa viettää aikaa. Äiti on niin vanhanaikainen, että pitäisi mua "karkurivaimona" ja pakottaisi soittamaan miehelle, tai pahimmassa tapauksessa soittaisi itse. Isä taas niin nössö ettei tekisi elettäkään mihinkään suuntaan. Ehkä antaisi salaa sen asunnon avaimen. Mutta koko show saisi miehen kostamaan jollain tavalla.. Oon miettinyt kaikki vaihtoehdot.
Ap
Eikö se ole jo heitteillejättö ja pahoinpitelyä kun pakottaa ihmisen siivoamaan ja kaitsemaan lapsia keuhkokuumeessa?
Ööh, mies ei halua että teille tulee ulkopuolisia hoitajia? Mitä hittoa sillä on väliä? Kasvata nyt hyvä nainen selkäranka, minkä ihmeen takia hypit täysin tunnekylmän miehen pillin mukaan?
Kai ymmärrät, että yhdellekään normaalijärkiselle miehelle ei tulisi mieleenkään vaatia korkeassa kuumeessa olevalta vaimolta ikkunoiden pesua tms huhkintaa. Sairaana levätään. Eipä sen koommin, ei yksikään täyspäinen nainen suostuisi tuollaiseen pomputteluun. Ja mitä ihmeen väliä sillä on jos äitisi _pakottaa_ soittamaan miehelle? Oletko 15-vuotias? Missä sun oma tahto on, äidin esiliinan taskussa vai miehen?
Jos sulla on hyvä työ ja rahaa käytettävissä, niin mll:stä lapsenvahti ja siivousfirmasta ikkunanpesijä.
Annapa niiden ikkunoiden nyt olla. Keuhkokuume ei ole mikään pikkunuha. Sitäpaitsi, jos nyt peset ne, olet miehen mielestä ok kunnossa ja keksii sulle huomiseksi uuden homman.
Nyt pidät pääsi nainen!!
Ikkunat pesty! Hengissä! Mies tuli kotiin, sisko huusi miehelle, mies lähti hakemaan meille pitsaa, sisko lähti kotiinsa 😂 Ristus mä vihaan tätä elämää!! Kiitos kaikille tsempeistä, en tosiaan tätä hautaan asti katsele.
Ap
Mieshän rakastaa sitä, että itken. Tai siis ei ole ikinä ilkeä jos itken. En kuitenkaan halua antaa hänelle sitä iloa, joten olen päättänyt etten enää paru vaikka mieli tekisi. Jos kehtaa huomiseksi edes yrittää ehdottaa mitään tehtävää,niin lähden ilman lapsia lepäämään jonnekin.
Ap
Kiitos tsempeistä! Ihanasti jätti mies hoitamaan lapsia ja lähti harrastamaan 👏 Huoh. Ymmärtäisin jos olisin usein sairas tai "sairas".
Ap