Arvaa ikäni!
Kysymys on kaksiosainen, vastaa ainakin toiseen:
A. Arvaa ikäni
B. Millaisia mielikuvia sinulle herää kuvan perusteella luonteestani/persoonastani?
Ja tutut ei sitten paljasta. :)
Kommentit (47)
Oot about 15-20 vaikee sanoo ku oot noi vahvasti meikattu. Semmoselta hillityltä hissukalta näytät, hiljaselta ja vähän ujolta mut mukavalta :)
Vierailija kirjoitti:
Huomionkipeä 16-vuotias, joka yrittää näyttää ikäistään vanhemmalta.
Kiitos!
Arvelen että olet noin 19-vuotias. Hirmu vaikeaa sanoa, kun olen 31wee mies. Kuvan perusteella näytät siltä että voisit harrastaa taitoluistelua ja kenties musiikkia/olla lahjakas soittamaan tai laulamaan.
N17 135 kg kirjoitti:
http://aijaa.com/qko4eR
Ap vastaa must samoihi kyssäreihi?
Miksi poseeraat suu auki? Näyttää typerältä. Veikkaan, että olet 42.
23v. Oot kiltti ja hieman ujo. Kavereiden keskuudessa persoonallisuutesi loistaa positiivisesti.
Sulla on btw ihana iho.
Vierailija kirjoitti:
A. Arvaa ikäni
B. Millaisia mielikuvia sinulle herää kuvan perusteella luonteestani/persoonastani?Ja tutut ei sitten paljasta. :)
Näytät 35 vuotiaalta venäläiseltä. Luonteesta kertoo kaiken tarvittavan tällainen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
23v. Oot kiltti ja hieman ujo. Kavereiden keskuudessa persoonallisuutesi loistaa positiivisesti.
Sulla on btw ihana iho.
Kännykässä taitaa olla joku filtteri päällä...
N17 135 kg kirjoitti:
No arvataanpa sitten. :) Näytät mielestäni n. 18-vuotiaalta. Poikkeuksellisen kauniit huulet ja ihanan valkoiset hampaat. Muutenkin näytät oikein mukavalta ja edustavalta. Hirmu vaikeaa sanoa muuta.
t. Mies 31wee
Vierailija kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Ap vastaa must samoihi kyssäreihi?No arvataanpa sitten. :) Näytät mielestäni n. 18-vuotiaalta. Poikkeuksellisen kauniit huulet ja ihanan valkoiset hampaat. Muutenkin näytät oikein mukavalta ja edustavalta. Hirmu vaikeaa sanoa muuta.
t. Mies 31wee
Olin nois ylemmis kuvis 15, täyttämäs 16 ja alimmas 14, täyttämäs 15 :D
Kiitti 😊
N17 135 kg kirjoitti:
Tämähän onkin vaikeaa. Kahdessa ekassa kuvassa sanoisin 17-19. Kolmannessa kuvassa jo 20-21 menisi (nuttura ja lasit tekee vanhemman näköiseksi).
Vaikutelma sinusta ihmisenä on myönteinen. Olet kaunis ja muutenkin kivan näköinen ihminen. Olet varmaan nokkela ja hauskaa seuraa.
Voisin kuvitella taustallesi sellaisen tarinan, että olet aina ollut hyvällä tavalla vähän erikoinen ja lapsena erottunut muista ehkä ulkonäkösi, mutta vielä enemmän persoonasi ansiosta. Kaikkia tämä ei ole miellyttänyt. Olet kuitenkin saanut jostain itsevarmuutta ja uskallat ja haluatkin sen vuoksi olla esillä ja sanoa, mitä ajattelet. Joskus sanot ehkä vähän liikaakin, ja sinut ymmärretään helposti väärin.
Ap
Nimimerkkisi on N17, 135kg. Joten veikkaan 17 vuotta ja ...
Näytät suunnilleen ikäiseltäni, eli 24-28v.
Kuvan ja tyylin perusteella vaikutat mukavalta ja kiltiltä, mutta tylsältä ihmiseltä.
Sellaiselta, jonka kanssa käydään kerran vuodessa hymyt huulilla jossain tylsässä kuppilassa (esim. Roberts Coffee) vaihtamassa työ- ja opintokuulumiset, ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on btw ihana iho.
Mulla on kuiva iho, ja jostain syystä se on kääntynyt mun onneksi niin päin, ettei mulle tule juurikaan finnejä. En edes hoida ihoa mitenkään aktiivisesti. Ehkä tämä kostautuu mulle myöhemmällä iällä. :) Kuvassa ei ole filtteriä, mutta luonnonvaloa ja BB-voidetta olen käyttänyt hyödyksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A. Arvaa ikäni
B. Millaisia mielikuvia sinulle herää kuvan perusteella luonteestani/persoonastani?Ja tutut ei sitten paljasta. :)
Näytät 35 vuotiaalta venäläiseltä. Luonteesta kertoo kaiken tarvittavan tällainen aloitus.
Aika hyvä. Mulla, kuten toki monella muullakin, on sukujuuret Karjalassa. Ehkä olen perinyt sieltä nuo itäslaavilaiset piirteeni. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on btw ihana iho.
Mulla on kuiva iho, ja jostain syystä se on kääntynyt mun onneksi niin päin, ettei mulle tule juurikaan finnejä. En edes hoida ihoa mitenkään aktiivisesti. Ehkä tämä kostautuu mulle myöhemmällä iällä. :) Kuvassa ei ole filtteriä, mutta luonnonvaloa ja BB-voidetta olen käyttänyt hyödyksi.
Ap
Joissain puhelimissa on automaattinen filtteri ainakin etukamerassa...
Vierailija kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Ap vastaa must samoihi kyssäreihi?Tämähän onkin vaikeaa. Kahdessa ekassa kuvassa sanoisin 17-19. Kolmannessa kuvassa jo 20-21 menisi (nuttura ja lasit tekee vanhemman näköiseksi).
Vaikutelma sinusta ihmisenä on myönteinen. Olet kaunis ja muutenkin kivan näköinen ihminen. Olet varmaan nokkela ja hauskaa seuraa.
Voisin kuvitella taustallesi sellaisen tarinan, että olet aina ollut hyvällä tavalla vähän erikoinen ja lapsena erottunut muista ehkä ulkonäkösi, mutta vielä enemmän persoonasi ansiosta. Kaikkia tämä ei ole miellyttänyt. Olet kuitenkin saanut jostain itsevarmuutta ja uskallat ja haluatkin sen vuoksi olla esillä ja sanoa, mitä ajattelet. Joskus sanot ehkä vähän liikaakin, ja sinut ymmärretään helposti väärin.
Ap
Oikeesti ylemmät kuvat on 2014, olin 15, täytin 16 ja alempi 2013, olin 14, täytin 15 :D
Kiitti 😊 joo oon omastaki mielestä hauska ja nokkela 😂 joo erotuin lapsena ulkonäön takii ku en oo iha suomalaisen näköne. En pysty sanoo oonko erikoine, maybe 😀 joo oon itsevarma ja tykkään olla esillä ja sanon suoraa mitä ajattelen. Sä oot kans tosi kaunis ap :)
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkkisi on N17, 135kg. Joten veikkaan 17 vuotta ja ...
Joo mut noi kuvat 2013-14 vuosilta
Huomionkipeä 16-vuotias, joka yrittää näyttää ikäistään vanhemmalta.