Arvaa ikäni!
Kysymys on kaksiosainen, vastaa ainakin toiseen:
A. Arvaa ikäni
B. Millaisia mielikuvia sinulle herää kuvan perusteella luonteestani/persoonastani?
Ja tutut ei sitten paljasta. :)
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Sen voin ainakin ap:sta sanoa, että jonkin sortin narsisti hän on. Ei kukaan tunne-elämältään terve linkkaa tänne kuviaan kerta kerran jälkeen, ja aina pyytää arvuuttelemaan ikäänsä.
Tämä on ensimmäinen kerta, kun linkkaan kuvani tänne (toki voin silti olla narsisti). Ketjussa on myös erään toisen henkilön linkkaamia kuvia itsestään: hän ei ole Ap eli minä.
Ap
Suloinen, paljon kavereita, muotitietoinen, ehkä 23v?
Vierailija kirjoitti:
Suloinen, paljon kavereita, muotitietoinen, ehkä 23v?
Tosi nätisti sanottu, kiitos. 😊 Kerron vielä myöhemmin tänään asian todellisen laidan.
Ap
Oli jotenkin huvittavaa, että ensimmäinen kommentoija arvioi minut kuvani perusteella 16-vuotiaaksi, joka yrittää näyttää ikäistään vanhemmalta: oikeastihan olen kymmenen vuotta vanhempi eli 26-vuotias. Täytän joulukuussa 27.
Joku arvioi minut tylsäksi ihmiseksi. Allekirjoitan arvion osittain. Käyn vain harvoin baareissa tai bileissä, en polta enkä juurikaan juo. Vietin "nuorempana" varsin railakasta elämää, mutta nykyisin käytän aikani mieluiten opiskellen, urheillen, touhuten minulle tärkeiden ihmisten kanssa milloin mitäkin, tai kotona laiskotellen.
Yhdessä kommentissa pääteltiin, että olen käynyt korkeintaan ammattikoulun, ja että työskentelen kenties siivoojana tai Tokmannin kassalla. Moni kyseenalaisti älykkyyteni. Oikeasti olen koulutukseltani toimittaja, mutta viestinnän alan heikon työllisyystilanteen ja "itseni löytämisen" yhteisvaikutuksesta päätin uudelleenkouluttautua. Opiskelen yliopistossa yläkoulun ja lukion aineenopettajaksi, ja menestyn opinnoissani erinomaisesti.
Moni ajatteli aloitukseni perusteella, että olen huomionhakuinen. Olen puolueellinen arvioimaan väitteen todenperäisyyttä, mutta ajatus kuvani julkaisemiseen kysymysten kera syntyi kaverini kanssa käymästäni keskustelusta. Päivittelimme ihmisten iän arvioimisen hankaluutta ja omalle ulkonäölle sokeaksi tulemista. Halusin kuulla puolueettomia mielipiteitä ulkonäöstäni ja verrata niitä omiin käsityksiini.
Sitten vielä muutama sana luonteestani. Kuten joku epäili, olen luonteeltani kiltti. En kuitenkaan ole ujo enkä hiljainen, vaan avoin ja puhelias. Tutustun helposti uusiin ihmisiin, ja olen kaveripiirissäni pidetty henkilö. Siitä huolimatta minulla on vain muutama läheinen ystävä, ja monen yllätykseksi viihdynkin parhaiten yksin.
Parisuhteessa olen tulinen ja jossain määrin arvaamaton. Ihmisten ilmoilla käyttäydyn kauniisti ja kohteliaasti, mutta lähipiirini tietää, että kotona kiroilen kuin merimies. Huumorintajuni on ronski ja epäkorrekti, eli olen varmaankin jonkinlainen "akateeminen wt". En seuraa muotia, enkä mene helposti mukaan muotivillityksiin. Olen musikaalinen, mutten soita enkä laula. Harrastan tanssillista ryhmäliikuntaa ja lenkkeilyä.
Kiitos kaikille vastanneille. :)
Ap
Ap ku pyörit tääl palstal nii ooks huomannu mut tääl ja tehny mun kirjotusten perusteel päätelmät mun persoonallisuudesta? :)
N17 135 kg kirjoitti:
Ap ku pyörit tääl palstal nii ooks huomannu mut tääl ja tehny mun kirjotusten perusteel päätelmät mun persoonallisuudesta? :)
Onhan se mahdollista, mutta on voinut myös päätellä vain kuvien perusteella.
Sen voin ainakin ap:sta sanoa, että jonkin sortin narsisti hän on. Ei kukaan tunne-elämältään terve linkkaa tänne kuviaan kerta kerran jälkeen, ja aina pyytää arvuuttelemaan ikäänsä.