Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa ikäni!

Vierailija
02.08.2016 |

Kysymys on kaksiosainen, vastaa ainakin toiseen:

A. Arvaa ikäni
B. Millaisia mielikuvia sinulle herää kuvan perusteella luonteestani/persoonastani?

Ja tutut ei sitten paljasta. :)

http://aijaa.com/hsqA2r

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät suunnilleen ikäiseltäni, eli 24-28v.

Kuvan ja tyylin perusteella vaikutat mukavalta ja kiltiltä, mutta tylsältä ihmiseltä.

Sellaiselta, jonka kanssa käydään kerran vuodessa hymyt huulilla jossain tylsässä kuppilassa (esim. Roberts Coffee) vaihtamassa työ- ja opintokuulumiset, ja siinä se.

Ymmärrän tulkintasi! Mulla ei onneksi ole tollaisia tuttavuuksia, sillä olen lopettanut yhteydenpidon kaikkiin sellaisiin ihmisiin, joiden kanssa ei ole enää mitään puhuttavaa. Toki moikkaan, jos törmätään kadulla. Robert's Coffeessa käyn usein silloin, kun menen leffaan, sillä kahvila on teatterissa. Mut aika hyvä. :D

Ap

Vierailija
22/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan pikkulissut taas huomioh*oraamassa :D ootte ihQja joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23v. Oot kiltti ja hieman ujo. Kavereiden keskuudessa persoonallisuutesi loistaa positiivisesti.

Sulla on btw ihana iho.

Kännykässä taitaa olla joku filtteri päällä...

Mulla on kuiva iho, ja jostain syystä se on kääntynyt mun onneksi niin päin, ettei mulle tule juurikaan finnejä. En edes hoida ihoa mitenkään aktiivisesti. Ehkä tämä kostautuu mulle myöhemmällä iällä. :) Kuvassa ei ole filtteriä, mutta luonnonvaloa ja BB-voidetta olen käyttänyt hyödyksi.

Ap

Joissain puhelimissa on automaattinen filtteri ainakin etukamerassa...

Okei! Tässä mun puhelimessa ei tietääkseni ole (etukameralla tulee sen verran raadollisia kuvia yleensä) mutta voin olla väärässä. :)

Ap

Vierailija
24/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap :)

Mulle tuli susta heti mieleen Blair Waldorf  (Gossip Girl). Olet kaunis :)

Vierailija
25/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

http://aijaa.com/qko4eR

Ap vastaa must samoihi kyssäreihi?

Tämähän onkin vaikeaa. Kahdessa ekassa kuvassa sanoisin 17-19. Kolmannessa kuvassa jo 20-21 menisi (nuttura ja lasit tekee vanhemman näköiseksi).

Vaikutelma sinusta ihmisenä on myönteinen. Olet kaunis ja muutenkin kivan näköinen ihminen. Olet varmaan nokkela ja hauskaa seuraa.

Voisin kuvitella taustallesi sellaisen tarinan, että olet aina ollut hyvällä tavalla vähän erikoinen ja lapsena erottunut muista ehkä ulkonäkösi, mutta vielä enemmän persoonasi ansiosta. Kaikkia tämä ei ole miellyttänyt. Olet kuitenkin saanut jostain itsevarmuutta ja uskallat ja haluatkin sen vuoksi olla esillä ja sanoa, mitä ajattelet. Joskus sanot ehkä vähän liikaakin, ja sinut ymmärretään helposti väärin.

Ap

Oikeesti ylemmät kuvat on 2014, olin 15, täytin 16 ja alempi 2013, olin 14, täytin 15 :D

Kiitti 😊 joo oon omastaki mielestä hauska ja nokkela 😂 joo erotuin lapsena ulkonäön takii ku en oo iha suomalaisen näköne. En pysty sanoo oonko erikoine, maybe 😀 joo oon itsevarma ja tykkään olla esillä ja sanon suoraa mitä ajattelen. Sä oot kans tosi kaunis ap :)

Kiitos. :) Ei nyt ihan mennyt iän puolesta veikkaukset nappiin. :D

Vierailija
26/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v ja älykkyys ameeban tasoa.

Vierailija
27/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap :)

Mulle tuli susta heti mieleen Blair Waldorf  (Gossip Girl). Olet kaunis :)

Hei itsellesi ja kiitos! Olen kuullut tuon ennenkin, mutta itse en näe yhtäläisyyttä. Otan kuitenkin kohteliaisuutena, Leighton Meester on kaunis nainen. :)

Ap

Vierailija
28/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä hävetä laittaa kuvianne ja tällaisia kyselyitä anonyymille, julkiselle ja erittäin suositulle palstalle?

Vierailija
29/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta, jos jotakin kiinnostaa, osuiko oma veikkaus oikeaan (ei kiinnosta tietenkään, I know), palaan myöhemmin kertomaan oikeat vastaukset. Nyt lähden töihin.

Kiitos kaikille vastaajille, kriittisillekin. :)

Ap

Vierailija
30/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap 22v ja toi 17v näyttää 28v ellei enemmänkin.

Vierailija
31/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin nätti tyttö niin ei tarvi hävetä :)

Vierailija
32/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on kaksiosainen, vastaa ainakin toiseen:

A. Arvaa ikäni

B. Millaisia mielikuvia sinulle herää kuvan perusteella luonteestani/persoonastani?

Ja tutut ei sitten paljasta. :)

http://aijaa.com/hsqA2r

Ihanat pusuhuulet ja simmut oijoi.

Mitähän veikkaisi iäksi, vaikeaa ehkä 21v.

Vierailija
33/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä hävetä laittaa kuvianne ja tällaisia kyselyitä anonyymille, julkiselle ja erittäin suositulle palstalle?

Vastaan vielä tähän ennen kuin lähden: ei hävetä. Jos joku tuttu saa tietää, paheksuu ja päivittelee sitä muille tutuille, niin mitä sitten. Tai jos joku täällä pitää mua huomionhakuisena 16-vuotiaana teininä, niin mitä sitten. Itsetuntoni kyllä kestää, eikä sekään ole mikään salaisuus, että pyörin täällä palstalla.

Ap

Vierailija
34/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet noin 25-30-vuotias, joka iästään huolimatta kenties näyttää hieman nuoremmalta. Olet huomionkipeä etkä ole käynyt ammattikoulua korkeammalla opiskeluasteella, työskentelet kenties siivoajana tai Tokmannin kassalla. Tästä kaikesta huolimatta ihan hyvä tyyppi ja ystäviesi kesken varmaan ihan pidetty.

Vierailija
35/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Tämähän onkin vaikeaa. Kahdessa ekassa kuvassa sanoisin 17-19. Kolmannessa kuvassa jo 20-21 menisi (nuttura ja lasit tekee vanhemman näköiseksi).

Vaikutelma sinusta ihmisenä on myönteinen. Olet kaunis ja muutenkin kivan näköinen ihminen. Olet varmaan nokkela ja hauskaa seuraa.

Voisin kuvitella taustallesi sellaisen tarinan, että olet aina ollut hyvällä tavalla vähän erikoinen ja lapsena erottunut muista ehkä ulkonäkösi, mutta vielä enemmän persoonasi ansiosta. Kaikkia tämä ei ole miellyttänyt. Olet kuitenkin saanut jostain itsevarmuutta ja uskallat ja haluatkin sen vuoksi olla esillä ja sanoa, mitä ajattelet. Joskus sanot ehkä vähän liikaakin, ja sinut ymmärretään helposti väärin.

Ap

Oikeesti ylemmät kuvat on 2014, olin 15, täytin 16 ja alempi 2013, olin 14, täytin 15 :D

Kiitti 😊 joo oon omastaki mielestä hauska ja nokkela 😂 joo erotuin lapsena ulkonäön takii ku en oo iha suomalaisen näköne. En pysty sanoo oonko erikoine, maybe 😀 joo oon itsevarma ja tykkään olla esillä ja sanon suoraa mitä ajattelen. Sä oot kans tosi kaunis ap :)

Oon laittanu noi kuvat ennenki av:lle ja sillo yleisimmät arvaukset oli 13-14v ja 17v et ei toi nyt nii kaukan ollu :D ooks ap siis iha suomalainen? :)

Vierailija
36/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Ap

Oon laittanu noi kuvat ennenki av:lle ja sillo yleisimmät arvaukset oli 13-14v ja 17v et ei toi nyt nii kaukan ollu :D ooks ap siis iha suomalainen? :)

Juu, olen. Mun isällä on suomalaiseksi tosi tummat piirteet: ruskeat silmät ja luonnostaan musta tukka. Ja hänen sukunsa on siis Karjalasta. Äiti on taas ihan vaalea ja sinisilmäinen, niin musta on tullut tällainen välimuoto. :)

Vierailija
37/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot 23, vähän semmonen hissukka ja harrastat lukemista. Soitat kans jotain soitinta, perus piano.

Vierailija
38/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kukaa ei oo ilmiantanu tätä mut mun ikäarvausketjut ain ilmiannetaa? Kui epäreiluu!!

Vierailija
39/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuvissahan on kaksi eri ihmistä. Ekan linkin näyttää venakolta, tokan enempi keski-Aasian suunnalta. Eka reilusti päälle 20, toka noin 20.

Vierailija
40/47 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuvissahan on kaksi eri ihmistä. Ekan linkin näyttää venakolta, tokan enempi keski-Aasian suunnalta. Eka reilusti päälle 20, toka noin 20.

Niin, kenellekään ei pitäisi olla epäselvää että N17 ei ole ap. Toka on algerialaissuomalainen, kuvissa 15-16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi