Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ellinoora, voi yökötys!

Vierailija
31.07.2016 |

Sannissa ja Jannassa ihan tarpeeksi tekotaiteellista keskinkertaista paskaa, mutta sitten näyttämölle asteli Ellinoora. Mä en tahdo olla enää Carrie, voi jessus. Oonko yksin vihani kanssa?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta muutenkin siinä Carrie-biisissä ihmetyttää että hädin tuskin 20 vee likka laulaa "Mä en tahdo olla enää Carrie, huutaa marrie me joka hiton nurkalla". Pari vuotta vasta ollu ikää käydä baareissa ja nyt ollaan niin elämää kokeneita.

Mä en tahdo olla enää Carrie... siis se tyttö jonka päälle tuli verta? Se kirja/leffa?

Vierailija
62/82 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää jo se että joka nurkalla tosiaan huutaa jokuu Janna, Nanna, Sanni, Minna tai Unnajunna etunimiartisti, ja kaikilla sama katkera tyyli ja sorrettuna olemisen stoori.

Miksei kukaan tee lauluja jostain muusta kuin ainaisista saavuttamattomista panoista. Ollaan niin voimakkaita naisia mutta silti ei osata laulaa kuin miehistä.

Missä Juice Leskisen ja Rauli Baddingin -tyyliset elämänilmiöistä laulavat?? Esim. Kaksi vanhaa pierua, Bensaa suonissa, Laivat. On muutakin olemassa kuin ihmissuhteiden vatvominen!! Minä ainakin kaipaan jotain huumoria välillä. Petri Nygårdin pimppihuumoria ei lasketa.

Ymmärryksessäsi on jotain vikaa, jos Ellinoora laulaa sinusta vain "panoista".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta muutenkin siinä Carrie-biisissä ihmetyttää että hädin tuskin 20 vee likka laulaa "Mä en tahdo olla enää Carrie, huutaa marrie me joka hiton nurkalla". Pari vuotta vasta ollu ikää käydä baareissa ja nyt ollaan niin elämää kokeneita.

Mä en tahdo olla enää Carrie... siis se tyttö jonka päälle tuli verta? Se kirja/leffa?

Sinkkuelämän Carrie Bradshaw

Vierailija
64/82 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa ... Tämä ketju on hyvä osoitus siitä miksi ylipäätään kyseinen kappale kuin "Leijonakuningas" on kirjoitettu... Aah.

Vierailija
65/82 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ainut populäärikulttuurin carrie.

Vierailija
66/82 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään Vain elämää -ohjelmasta tehdyn taltioinnin. Siinä lauloi hyvin.

Vierailija
67/82 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

liisalapista kirjoitti:

Läskit kunniaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannissa ja Jannassa ihan tarpeeksi tekotaiteellista keskinkertaista paskaa, mutta sitten näyttämölle asteli Ellinoora. Mä en tahdo olla enää Carrie, voi jessus. Oonko yksin vihani kanssa?

Mahtaa niitä raivostuttaa, kun tulee joku Alma takahikiältä ja valloittaa maailmaa.

Ihan Hesasta on että ei kovin takahikiältä. Aalto on Oulusta ja siinä voidaan puhua jo tuppukylän tytöstä. Ellinoorakin Oulusta mutta pitää olla  niin kovista ettei hän voi puhua Oulun murretta kun asuu hienosti Hesassa. Aalto vetää komiaa Oulun murretta vaikka asunut kauemmin pois Oulusta kun Ellinoora. Aallossa on se ero näihin kanssasisariinsa että hän on niin aito  ja lapsenomainen että hänellä tulee lapsellisia sammakoita suustaan. Mutta se meinaa ettei ole kusi päässä . Aalto ainoa joka  antaa aina kuvan ja  nimmarin kun pyytää . Samaa ei voi sanoa kaikista laulajista. 

Miksi kaikkien oululaisten pitäisi puhua Oulun murretta? 

Vierailija
68/82 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ainut populäärikulttuurin carrie.

No ei, mutta siitä hän kuitenkin laulaa.

Vierailija
69/82 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hyvin Laurin kanssa yhteen. Saisivat lempata omat siippansa ja tehdä neljätoista jälkeläistä keskenään

Vierailija
70/82 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämää katsojat muuttuiko mielipide?

Vierailija
71/82 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä musaa pitää sitten kuunnella? Sannista olen ihan samaa mieltä, mutta minun mielesni Ellinooralla on uskomattoman hieno ääni ja Ellinooran musiikki iskee ainakin minuun täysin!

Vierailija
72/82 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään että miksi on koulukiusausta tai yleensä ihmisvihaa :-D Toivottavasti meillä kaikillä on oikein paha olla tai teillä lynkkaajilla elämä parantuu merkittävästi...pus och kram.

Vierailija
73/82 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhässä vastaus, mutta siksi, kun joka paikassa soi radio ja siellä soitetaan tällaista aivotonta kuraa. Jos ei ole mitään itsekritiikkiä, olisi ehkä syytä vaihtaa alaa. Ainiin, Suomi on täynnä ihmisiä, jotka tykkää aivottomasta ränkytyksestä ja äänen vääntelystä siihen malliim, että kuulostaa kehityshäiriöiseltä lampaalta.

Vierailija
74/82 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän myöhässä vastaus, mutta siksi, kun joka paikassa soi radio ja siellä soitetaan tällaista aivotonta kuraa. Jos ei ole mitään itsekritiikkiä, olisi ehkä syytä vaihtaa alaa. Ainiin, Suomi on täynnä ihmisiä, jotka tykkää aivottomasta ränkytyksestä ja äänen vääntelystä siihen malliim, että kuulostaa kehityshäiriöiseltä lampaalta.

Käypä joskus huviksesi jossain muussa maassa ja kuuntele mitä kaupalliset (eli yleensä kaikki) radiokanavat siellä soittelevat. Ei todellakaan ole yhtään sen parempaa kamaa kuin täällä. 

Vierailija
75/82 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on lihonut aika tavalla?

Vierailija
76/82 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri Ellinooran esityksen Unicefin konsertissa tv:ssä. Eikö tuo vuosien takaisen Adelen ulkonäön ja asujen matkiminen mene jo ihan överiksi? Nyt on jo vaatekokokin sama.

Huvittaa kun Ellinoira laulaa Sinkkuelämän Carriesta ja olen nähnyt sen joskus itsensä neljän tytön porukassa. Silloin jo vaikutti siltä kuin ne olisivat leikkineet Sinkkuelämää.

Vierailija
77/82 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vallalla kuulojaan tyttöjen piippaajalaulajat Ja Huutajat, Haloo Helsinki. Hei haloo!!!

Vierailija
78/82 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten se sinua häiritsee omaa epävarmuuttasiko parannat kommentoimalla muita

Vierailija
79/82 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu näitä vanhoja haukkumisketjuja nostaa? Mode saisi poistaa.

Vierailija
80/82 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, no onko sitä pakko sitten kuunnella. Oikeen topicci pitää pistää pystyyn haukkuakseen muita.

Eihän näitä olis pakko kuunnella, mutta jos radio on auki, kanava kuin kanava, niin joku näistä on sössöttämässä ja honottamassa vähän väliä. Nyt jopa uusissa autoissa ei ole kunnon cd-soitinta, hyvistä kajareista puhumattakaan. Automatkat ovat aika hiljaisia.😈