Ellinoora, voi yökötys!
Sannissa ja Jannassa ihan tarpeeksi tekotaiteellista keskinkertaista paskaa, mutta sitten näyttämölle asteli Ellinoora. Mä en tahdo olla enää Carrie, voi jessus. Oonko yksin vihani kanssa?
Kommentit (82)
Läskit kunniaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannissa ja Jannassa ihan tarpeeksi tekotaiteellista keskinkertaista paskaa, mutta sitten näyttämölle asteli Ellinoora. Mä en tahdo olla enää Carrie, voi jessus. Oonko yksin vihani kanssa?
Mahtaa niitä raivostuttaa, kun tulee joku Alma takahikiältä ja valloittaa maailmaa.
Ihan Hesasta on että ei kovin takahikiältä. Aalto on Oulusta ja siinä voidaan puhua jo tuppukylän tytöstä. Ellinoorakin Oulusta mutta pitää olla niin kovista ettei hän voi puhua Oulun murretta kun asuu hienosti Hesassa. Aalto vetää komiaa Oulun murretta vaikka asunut kauemmin pois Oulusta kun Ellinoora. Aallossa on se ero näihin kanssasisariinsa että hän on niin aito ja lapsenomainen että hänellä tulee lapsellisia sammakoita suustaan. Mutta se meinaa ettei ole kusi päässä . Aalto ainoa joka antaa aina kuvan ja nimmarin kun pyytää . Samaa ei voi sanoa kaikista laulajista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on taiteellisella ja tekotaiteellisella?
Ei mitään muuta kuin se, että ne ihmiset, ketkä ovat täysin kädettömiä ja lahjattomia taiteellisesti koittavat mitätöidä taiteen arvon sanomalla sitä tekotaiteelliseksi. Eli heidän mielestään tekemällä tehtyä taidetta, joka ei sitten olisi oikeaa taidetta ollenkaan. Tuon "tekotaiteellista paskaa" käyttäminen paljastaa sanojan kateuden ja lahjattomuuden muille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Minusta muutenkin siinä Carrie-biisissä ihmetyttää että hädin tuskin 20 vee likka laulaa "Mä en tahdo olla enää Carrie, huutaa marrie me joka hiton nurkalla". Pari vuotta vasta ollu ikää käydä baareissa ja nyt ollaan niin elämää kokeneita.
VOI APUA! oon ihan tyytyväisenä laulanut että mä en tahdo olla enää Carrie huutaa Marilyn joka hiton nurkalla :DDDD oon vaan ihmetellyt että onpa oudot sanat :D
No mikä on sitten hyvää musiikkia? Tehkää itse parempaa kun on varaa arvostella. Kaikki ei tykkää kaikesta.
Itseäni ihmetyttää kaikista eniten se, että miten ihmeessä kukaan, siis KUKAAN EDES miettii mitä muut puhuu ollessaan pizzerioissa? Siis mitä väliä mitä muut puhuu? Ja miksi pizzerioissa? Siis mistä moinen ajatus? Häiritseekö ellinooraa mitä muut puhuvat pizzerioissa, vai onko tuo joku vaan heitetty "riimi" sekaan kun ei muuta keksinyt?
Miksi pizzeria? :D Hä!? xD
En kyllä muista mitä puhuin viimeksi pizzeriassa, mutta pahaa saa puhua minustakin. Ei se totuutta muuta!
Pizzeria!? Pahaa pizzerioissa? x_X
miksipizzerioissa kirjoitti:
Itseäni ihmetyttää kaikista eniten se, että miten ihmeessä kukaan, siis KUKAAN EDES miettii mitä muut puhuu ollessaan pizzerioissa? Siis mitä väliä mitä muut puhuu? Ja miksi pizzerioissa? Siis mistä moinen ajatus? Häiritseekö ellinooraa mitä muut puhuvat pizzerioissa, vai onko tuo joku vaan heitetty "riimi" sekaan kun ei muuta keksinyt?
Miksi pizzeria? :D Hä!? xD
En kyllä muista mitä puhuin viimeksi pizzeriassa, mutta pahaa saa puhua minustakin. Ei se totuutta muuta!
Pizzeria!? Pahaa pizzerioissa? x_X
Niinpä! Miksei vaikka terraarioissa!? Tästä pitäisi luoda joku ihan oma keskustelu. "Pahan puhuminen pizzerioissa" jotta pääsisi johonkin ymmärrykseen...
Esiintyvän "taiteilijan" kannattais laitattaa hammas sinne vasemmalle ylös kun näkyy ikävästi tyhjä paikka....ei se "musiikki" siitä parane mutta ei näyttäis niin pahalta.
Nyt meni kyllä sika pahasti pieleen, Aalto on itseasiassa epämiellyttävä ja ylimielinen sekä epäaito. Kovin vakuuttavasti osaa näytellä miellyttävää... ja siis näin vierestä hänen uraansa seuranneena asiasta puhun.
Minä näen Ellinooran TODELLA VÄÄRIN YMMÄRRETTYNÄ TAITELIJANA kun puhutte tollaisia sen selän takana! Ellinoora on nuori ja rohkea (ja kaunis) artisti. En näe mitään pahaa hänessä (tai hänen biiseissä/albumeissa). Mitä te oikein kuvittelette olevanne?? Teilläkö on paras musamaku? Ootte itse ihan idiootteja.
P.s. Ellinoora julkaisee uuden albumin tänävuonna (2018)! Voitte sitten kuunnella niitä biisejä radiosta :]
P.s.s. Tosta Vesala-jutusta sen verran, että sekin on hyvä laulaja, nuori ja rohkea. Ja mitä oikein kuvittelette kun lapatte Sanninkin päälle paskaa?
Näin aikuisen naisen korvaan ei vaan lespaava sössötys tai Sannin naukuva honotus oikein musiikkina soi. Osaavat ehkä laulaa, mutta ääntämistä pitäisi opetella.
Huolestunut että olette mielisairaita kirjoitti:
Minä näen Ellinooran TODELLA VÄÄRIN YMMÄRRETTYNÄ TAITELIJANA kun puhutte tollaisia sen selän takana! Ellinoora on nuori ja rohkea (ja kaunis) artisti. En näe mitään pahaa hänessä (tai hänen biiseissä/albumeissa). Mitä te oikein kuvittelette olevanne?? Teilläkö on paras musamaku? Ootte itse ihan idiootteja.
P.s. Ellinoora julkaisee uuden albumin tänävuonna (2018)! Voitte sitten kuunnella niitä biisejä radiosta :]
P.s.s. Tosta Vesala-jutusta sen verran, että sekin on hyvä laulaja, nuori ja rohkea. Ja mitä oikein kuvittelette kun lapatte Sanninkin päälle paskaa?
Olet ilmeisesti 12-13 vuotias pissaliisa? Mitä hvettiä tänne tulet toisia haukkumaan? Ja Vesala on 36-vuotias eikä tosiaankaan mikään "nuori ja rohkea", laulajanakin aivan järkyttävän surkea.
Ohimennen sanoen, läheskään kaikki oululaiset eivät puhu voimakasta oulun murretta oulussa. T. Syntyperäinen oululainen
Mieluummin minä Ellinooraa kuuntelen kuin Saara Aaltoa tai Haloo Helsinkiä (Elli Haloo, sillä kannattaa varoa ettei silmät pullistu ulos päästä)..
Vierailija kirjoitti:
Siis onko täällä joku yks ihminen kirjottamassa näitä kommentteja? Ootko joku Ellinooran ala-asteen luokkakaveri joka makaa masennuksissaan perse homeessa sohvalla kakskytviis tuntia vuorokaudessa? En tajua miksi näitä haukkumisketjuja pitää väkisin pystyttää ja pitää pinnala. Siis jos joku ei nappaa, niin älä kuuntele. Miksi pitää vihata ja dissata niin, että kaikki varmasti tietävät että SINÄ et tykkää asiasta X tai Y? Juu, kyseessä on keskustelupalsta, mutta musta on surullista miten paljon täällä on näitä dissausketjuja eri henkilöistä.
Vedä jo henkee hei :DDDD
Olin Eltsun keikalla ja se oli tosi positiivinen tyyppi. Lauloi hyvin livenäkin. Tykkäsin!
Onko tämä Ellinoora se jollottaja, joka on nyt pilannut Fazerin Sinisen-tunnarin?
Ihme jodlaaja. Paskaa.
Omituista täälläkin haukkua, pakkokos häntä on sitten kuunnella? Ellinoora on 24 vuotias ja täysin elämän kokemusta omaava nainen. Miettikääpä kaikki nyt hetkinen, millaista nykymusiikki nykyään on? Juuri tällaista, mitä mm. Sanni ja Ellinoora laulavat, ette kai te nyt kaikkia ihmisiä ala sitten haukkumaan? Mikä musiikki teistä on hyvää, keskustelkaa siitä? Jokaisen laulajan oma tyyli, pistäkääpä itse paremmaksi ja laittakaa tähän vauva.fi ryhmään ääninäytteenne, niin katsotaan kumpi on parempi Ellinoora ja Sanni, vai te jotka täällä haukutte heitä! T. Ihminen, joka ei hauku muita :/
Vain elämää kaudella mielipiteesi muuttuu
Oho mitä tunteita herättää... Mulle kylläkin positiivisia - hyvää musaa ja kivanoloinen tyyppi. On niin paljon muita julkkiksia/artisteja joista oikeasti huokuu se kuuluisa kusipäisyys, ja jotenkin en itse koe Ellinooraa siinä kategoriassa... Hmmm
Mitä Tauski-ketjut ovat?