Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ellinoora, voi yökötys!

Vierailija
31.07.2016 |

Sannissa ja Jannassa ihan tarpeeksi tekotaiteellista keskinkertaista paskaa, mutta sitten näyttämölle asteli Ellinoora. Mä en tahdo olla enää Carrie, voi jessus. Oonko yksin vihani kanssa?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli leijonakuningas ja nyt on elevantti,seuraavaksi varmaan gameli.

Vierailija
22/82 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta muutenkin siinä Carrie-biisissä ihmetyttää että hädin tuskin 20 vee likka laulaa "Mä en tahdo olla enää Carrie, huutaa marrie me joka hiton nurkalla". Pari vuotta vasta ollu ikää käydä baareissa ja nyt ollaan niin elämää kokeneita.

Mä en tahdo olla enää Carrie, huutaa marrie me joka hiton nurkalla.

Olen kuullut biisin väärillä sanoilla. Ihmettelinkin miksi se huutaa Marilyn joka hiton nurkalla.

En arvosta kappaleita joissa kiroillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä eeeen tääääähdööööö ööölllää enääää kärieeeee hyytääää märiliiiiin jökä hitön nyrkällääääääääää

joo muaki ärsyttää tuo vääntäminen :D

Vierailija
24/82 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko täällä joku yks ihminen kirjottamassa näitä kommentteja? Ootko joku Ellinooran ala-asteen luokkakaveri joka makaa masennuksissaan perse homeessa sohvalla kakskytviis tuntia vuorokaudessa? En tajua miksi näitä haukkumisketjuja pitää väkisin pystyttää ja pitää pinnala. Siis jos joku ei nappaa, niin älä kuuntele. Miksi pitää vihata ja dissata niin, että kaikki varmasti tietävät että SINÄ et tykkää asiasta X tai Y? Juu, kyseessä on keskustelupalsta, mutta musta on surullista miten paljon täällä on näitä dissausketjuja eri henkilöistä.

Vierailija
25/82 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaaat, onko toi vasta 22-vuotias?? Jostain syystä oon olettanut että olis joku kolmekymppinen.. Hmph, no, joka päivä oppii jotain uutta.

Vierailija
26/82 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Ellinoora on tosi jees parikymppiseksi nuoreksi neidoksi. Sanotukset vähän naiiveja, mutta tyylistä tykkään. Ja peukku itsevarmuudesta, eiköhän tässä olla jo tarpeeks mietitty sitä, mitä muut ajattelee.

Olen samaa mieltä. Minusta Ellinooran "tänään ihmisen puolikas on huomenna leijonakuningas" on paljon terveempi sanoma nuorille faneille, kuin vaikkapa Sannin Vahinko-biisin "haluun dyykata ikkunasta". En tiedä, tulisiko Ellinooraa kuunneltua koko levyllistä mutta asenne on huomattavasti vetoavampi kuin monilla muilla saman genren naisartisteilla.

Vierailija
27/82 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesalaa ei haukuta! Ihmisenä aivan ihana eikä todellakaan veemäinen, tunnen hänet! Onhan siitä isästä puhuttu joo, mutta ymmärrän kyllä Paulaa kun hänellä ei ole ikinä ollut omaa isää. Paula on super lahjakas ja todellakin paljon parempi kuin joku Ellinoora. Go Vesala! <3

Vierailija
28/82 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on vielä Nelli Matula, joka yrittää myös kuulostaa Sannilta...

Vierailija
29/82 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whaaat, onko toi vasta 22-vuotias?? Jostain syystä oon olettanut että olis joku kolmekymppinen.. Hmph, no, joka päivä oppii jotain uutta.

Täh??? Vai 22-vuotias. :D :D Siinä onkin sitten monta vuotta jo ehtiny rakkautta etsiä ja leikkiä Carrieta.

Jotenkin liian katkeroitunutta menoa omaan makuuni. Ei kaikki ongelmat aina johdu vain muista ihmisistä, itse vain voi vaikuttaa omaan elämäänsä ja ajatusmaailmaansa. Ymmärrän että katkeroittaahan se jos on saanut koko elämänsä kuunnella vain vittuilua, mutta siitäkin pääsee yli jos haluaa ja tajuaa ettei niillä muiden mielipiteillä ole oikeasti merkitystä. Kaikkea hyvää Ellinooralle ja ilmiselvästi hänen biiseissään on jotain joka ihmisiä koskettaa kun on niin suosittu. :)

Vierailija
30/82 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jo se että joka nurkalla tosiaan huutaa jokuu Janna, Nanna, Sanni, Minna tai Unnajunna etunimiartisti, ja kaikilla sama katkera tyyli ja sorrettuna olemisen stoori.

Miksei kukaan tee lauluja jostain muusta kuin ainaisista saavuttamattomista panoista. Ollaan niin voimakkaita naisia mutta silti ei osata laulaa kuin miehistä.

Missä Juice Leskisen ja Rauli Baddingin -tyyliset elämänilmiöistä laulavat?? Esim. Kaksi vanhaa pierua, Bensaa suonissa, Laivat. On muutakin olemassa kuin ihmissuhteiden vatvominen!! Minä ainakin kaipaan jotain huumoria välillä. Petri Nygårdin pimppihuumoria ei lasketa.

Vierailija
31/82 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"puhukaa vaan pahaa pizzerioissa

samaan aikaan rustaan näit lauluja

joita ens kesänä sä hoilaat mukana"

Joo-o, nöyrää ja silleen :D

Ja sinunko mielestäsi kiusaajia tulisi vielä nöyristellä? Kertoo aika paljon teidän mielenmaisemasta, jotka olette tätä kommenttia puoltaneet. Kiusaajia taidatte olla itsekin.

Vierailija
32/82 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi joku, joka tuntee Ellinooran, kommentoi täällä kilpaa itsensä kanssa ja on niin kateellinen ettei mitään rajaa.

Mun mielestä Ellinooralla on kiva ääni ja laulutyyli. Sanoitukset ovat just hyviä, esim. Leijonakuningas. Tais osua ja upota kun niin kismittää eräitä.

Vierailija
33/82 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on taiteellisella ja tekotaiteellisella?

Vierailija
34/82 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannissa ja Jannassa ihan tarpeeksi tekotaiteellista keskinkertaista paskaa, mutta sitten näyttämölle asteli Ellinoora. Mä en tahdo olla enää Carrie, voi jessus. Oonko yksin vihani kanssa?

Mahtaa niitä raivostuttaa, kun tulee joku Alma takahikiältä ja valloittaa maailmaa.

Vierailija
35/82 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että tämä haukkumisketju keskittyy vaan naislaulajiin. Onko kaikki mieslaulajat sit hyviä?

Vierailija
36/82 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva et on tullu taas yks määkijä joukkoon :D

MÄÄÄÄ en taahdoo ollaa enää käriiii!

Vierailija
37/82 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollainen viha kumpuaa? Ei voi olla että joku kokee vihaa, siis VIHAA jotakin artistia kohtaan sen perusteella että sen laulujen sanat on, arvostelijan mielestä (tai vaikka kaikkien maapallon ihmisten mielestä), "tekotaiteellista keskinkertaista paskaa".

Minusta Ellinoora pyrkii sanoituksissaan nimenomaan niin mahdollisimman kauas "Vesala" tyyppisestä taiteesta kuin mahdollista eli tekotaiteellisuudesta ei ole kysymys. Aika lailla tunteista ja niistäkin ihan vaan tajunnanvirtana laulaa, siltä miltä itsestä tuntuu.

Mutta puhukaa te vaan pahaa pizzerioissa, ainakin tämän keskusteluketjun perusteella Ellinoora on saanut teidät arvostelijat ajattelemaan enemmän kuin lempiartistinne koskaan.

Vierailija
38/82 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osais edes laulaa mutta kun ei.

Vierailija
39/82 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa laulaa ja hyvin osaakin!

Vierailija
40/82 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että tämä haukkumisketju keskittyy vaan naislaulajiin. Onko kaikki mieslaulajat sit hyviä?

Ei tod