Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piiskaa

31.07.2016 |

Kuinka moni nainen haluaisi saada piiskaa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään saada piiskaa niin kovaa, että perseeseen koskee monta päivää. Olisi ihanaa imeä kalua kunnon käsittelyn jälkeen kun perse on hakattu verille... -N21

Vierailija
2/32 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää vähän rajumista leikeistä kuin toiset ;)

Vierailija
4/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kiihottaa, käytännössä enpä tiedä.

Vierailija
5/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa kiihottaa, käytännössä enpä tiedä.

Kokeilemallahan sen parhaiten tietää.

Vierailija
6/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä minä voisin jollekin naispuoliselle pikkusen piiskaa antaa ;)

Vierailija
7/32 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän millä annetaan piiskaa. Paremmalta tuntuu mitä pehmeämpi on väline. Esim nahkarukkanen tuntuu hanurissa hyvälle kun sillä läpsii. Ja se ääni kiihottaa valtavasti

Vierailija
8/32 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on totta. Nahkavyö on myös hyvä .

Vierailija
9/32 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, mutta ei millään rukkasella eikä avokämmenellä (liian leveä). Tykkään ohuemmista, niinkuin vyöstä tai ratsupiiskasta. Tuntuu paremmin ;)

Vierailija
10/32 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään saada piiskaa niin kovaa, että perseeseen koskee monta päivää. Olisi ihanaa imeä kalua kunnon käsittelyn jälkeen kun perse on hakattu verille... -N21

Miksi verille? siinähän on tulehdusriski. Mutta omapahan on asiasi, itse haluan hapsuruoskaa niin että on vaikea istua, mutta haavoja ei tule. Ihanan hella/kipeä montapäivää.

Vierailija
11/32 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus tuntuu houkuttavalta ja kiihottaa. Käytännössä - eipä ole kokeiltu. Tosin vähän rajummat otteet pelittää kyllä. Mies ei ole vielä lämmennyt sitomiseen tms sen suuntaiseen. Odotellaan tässä rauhassa homman etenemistä :D

Vierailija
12/32 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän saavani alapeukkuja. Naida pitää ain kun haluttaa vaikka olis persaukinenkin niin naiminen ei maksa mitään Kysyä naiselta/miheltä voitaisiko kokeilla tämmöistä. Vaimoni halusi aika alkuvaiheessa piiskaa, sitten kun lapset muuttivat tahoillensa, niin sitten alkoi meidän hurjastelu. Ruoska on ollut osa seksielmäämmeM50+.

Vierailija
13/32 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP aloitti jutun hyvin, mutta sitten se pysähtyi kun seinään. Miksi? Tiedän monia naisia jotka sitä haluavat, Esileikissä kun he kuumenee niin he haluavat piiskaa. Meinaan on kokemusta.

Vierailija
14/32 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaleikit on kyllä kivoja, kunhan se on molemmille ok! Minusta molempien tulee nauttia. En tarkoita nyt et mies ja muna.

Vierailija
15/32 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän millä annetaan piiskaa. Paremmalta tuntuu mitä pehmeämpi on väline. Esim nahkarukkanen tuntuu hanurissa hyvälle kun sillä läpsii. Ja se ääni kiihottaa valtavasti

. Meillä mies pitää rukkasen reunasta kiinni ja läpsii pyllylle. Sitten laittaa rukkasen käteensä ja työntää sormea eri reikiin .

Vierailija
16/32 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiska olis kivaa mutta hellämielinen mieheni ei halua satuttaa minua. Sen maailmaan ei mahdu ajatus että joku voisi nauttia piiskaamisesta. Pitää siis unohtaa koko juttu, melkein...

Vierailija
17/32 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se piiskausväline ole juuri se mistä "pitää" ;)

Mut vitsa on kivan hiljainen ja sen voi yhdistää ilta/päivä kävelylenkille :) myös vitsa on kivan hiljainen tietenkin riippuu siitä pepusta mitä piiskataan

Vierailija
18/32 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiska olis kivaa mutta hellämielinen mieheni ei halua satuttaa minua. Sen maailmaan ei mahdu ajatus että joku voisi nauttia piiskaamisesta. Pitää siis unohtaa koko juttu, melkein...

Minä voin joustaa sen verran et saisit piiskaa sen verran kuin haluatkin

Vierailija
19/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piiskakättä pikkusen kutittaa ;)

Vierailija
20/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on piiskausilta ja sauna, vihdalla vihdon vaimoni selän ja perseen. Myös halutessaan rinnatkin, huomenna on juuri sopiva ilta kun ei ole töihinmenoa, ei olla vielä päätetty onko meillä rakastelua vaiko bdsm:mää. Elikkäs vaimoni saa hapsuruoskaa ja lopetan turvasanaan, nuolen litisevän pillun jneM50+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän