Piiskaa
Kommentit (32)
Olihan viikonvaihde. oli rakastelua ja bdsm:ää, en tiedä milloin seuraavaksi. Kunnon seksi käy ihan työstä, olen tai olemme väsyneitä ja arkoja joistain paikoin. Mikään pikaseksi ei voita kunnon naintia ja kuritusta ja pitkää sellaistaM50+.
Vierailija kirjoitti:
Kun saiskin...
Siis piiskaa vai. Mikä on esteenä ettet piiskaa saaM50+.
Meillä virvon vaimoa useinkin pikku piiskalla rakastellessa ennen yhdyntää. Ei mitenkään lujasti, mutta kiihottaa näköjään tosi kovasti vähempikin. Se osuu pepun lisäksi "sinnekin" vähän, riippuen miten hän avaa jalkojaan ja haluaa. Se alkoi joskus sattumalta koivun vitsoilla kauan sitten ja nyt pieni kevyt nahkavitsa on käytössä. Joskus virvon häntä, kun hän on päälläni yhdynnässä.
Hänkin virpoo minuakin lievästi pepulle joskus kun olen hänen päällään. Tekee muuten tosi hyvää, kun se menee kiveksiinkin vähän....Suosittelen kokeilemaan.
Ei sen siis tarvitse olla mitään ruoskintaa, kun jo kiihottaa ihanasti eikä sen voimakkuutta ole tarvinnut lisätä vuosien aikana yhtään.
Onko kenelläkään tällaisia kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään saada piiskaa niin kovaa, että perseeseen koskee monta päivää. Olisi ihanaa imeä kalua kunnon käsittelyn jälkeen kun perse on hakattu verille... -N21
En oikein usko. Vai saatko rangaistuksen jostain töppäilystä?. Saatko kullia sitten ollenkaan?. Miksi et saa imeä kalua tuollaisen hakkaamisen jälkeen?. Harrastamme kyllä bdsm:ää vaimon kanssa, mutta punainen hän kyllä on käsittelyn jälkeen ei verillä. Muutaman kerran on nänneistä tullut vähän verta, mutta ei ole valittanut sen jälkeen. Sopiikaa hyvänenaika jotkut säännöt jos et saa edes kalua imeäM50+.
Ruoskin tänään remmillä erään parikymppisen tytön pyllyn sinisen punaisen kirjavaksi.
Olimme aloittaneet asiasta keskustelin eräällä ilmaisella treffipalstalla ja vihdoin sovimme livetapaamisesta.
Uskon, että häntä jännitti kotona odottelu yhtä paljon kuin minuakin, joka toimin Masterin roolissa.
Mutta hyvin se meni. Toisin sanoen kyllä tällaista tapahtuu oikeestikin, ei pelkästään fantasiamaailmassa.
Mitä piiskaamisvälineitä teillä on? meillä on ratsastuspiiska, vyö, nahkanen kärpäslätkä, hapsupiiska. Eukko valitsee aina millä haluaa minun piiskattavan ja suht kovaa. Eukko saa orkun ja sen jälkeen todella rajua panoa, ja mulla on suht iso kalu.
Nahka vyö ja rukkaset millä ruoskitaan persiille. Naisella nahkarukkaset kädessä kun ottaa piiskaa vastaan, sitten ottaa kakusta kiinni kun riittää.
Minkähälainen prosenttiluku piiskattavissa on? veikkaan 10% itse olen piiskanantaja. Miksiköhän toiset naiset haluavat piiskaa, myöntää täytyy että mulla kyllä stondaa kun annan piiskaa.
Piiska piiskana on vähän ongelmallinen. Ihoni ei saisi mennä rikki. Mutta kunnolla kämmentä takamukseen rikkeistä, ah ihanaa. Jos on kiire, niin muutama läjäys vaikka eteisessä ennne ovesta ulosmenoa. Vaikkapa runsas kiroilu, joka siis on ennalta kielletty. Jokin rästihomma pysyy rästissä, siitä vähän aikaa polvien päällä poikittain nauttien ojentavasta kädestä hetken. Kyllä taas pyykkikasa pienenee ja pölyt tulee pyyhittyä, kun ei mielellään istu koneella koko päivävää laiskottelemassa, jää nimittäin joksikin aika iholle "muistijälki".
Seksit eivät tähän liity suoranaisesti, eli ei koskaan pääty sellaiseen. Mutta muutoin sitten petipuuhissa on jotain uutta kipinää. Katsokaas elämä on saatu järjestykseen ja kummallakin hyvä mieli. On saatu isäntä taloon, emännällä paljon myös valtaa, mutta sellainen sopiva kontrolli ja rajat. Hölmöilyistä ei riidellä, ne sovitellaan tehokkaalla toimenpiteellä pois kiusaamasta. Ihanan rentoa elämää jo vuoden ajan. En vaihtaisi pois.
Kyllä "piiska" on kiva juttu!
No kuka naispuolinen haluis kokeilla saada piiskaa ;)