Mikä oli ensimmäinen olotilasi ja ajatuksesi tänä aamuna herätessäsi?
Mulla oli väsymys, koska eilen oli paljon tohinaa ja lapsi heräsi aikaisin aamulla riekkumaan. "Miksei hiljaisuus olisi voinut kestää vielä vähän aikaa?", ajattelin.
Kommentit (52)
Ei vittu työpäivä taas! Lomaan vielä kuukausi :(
kusettaa...nukuttaa...kusettaa...nukuttaa...kusettaa...ääh, pakko nousta .
Mietin ensin että mitenköhän pitkään tuli nukuttua. Lapsilla oli kivat leikit jo menossa ja telkkarista kuului tulevan lastenohjelmia.
Sitten mietin mitä piti tänään muistaa tehdä ja lähdin aamukahville joka tuttuun tapaan odotti valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Ei vittu, huomenna pitää taas mennä töihin... Ei kun ei pidäkään, mullahan on loma.
Sama juttu :) 2 viikkoon ei tarvitse herätä aikaisin, aion nauttia jokaisesta aamusta nukkumalla pitkään :)
Nuorin nukku toisen yön peräjälkeen kokonaan läpi, ei siis tarvinnu imettää yöllä. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli nukuttua alle 5 tuntia. No, mitä siitä. Päivä on yhtä toimelias kuin aiemminkin, enkä tästä hermostu. Kuulun ehkä niihin 5-10 prosenttiin, jotka tulevat toimeen vähillä yöunilla. Harjoitteluaikana eli ollessani totaali-yh ja kun lapsi oli vielä pieni menin usein 4 tunnin yöunien jälkeen töihin, ja sitä ennen olin pukenut ja vienyt lapsen tarhaan. Tein tämän yksin ilman apua ja tuhansina aamuina. Lapsen murrosiässä valvottivat monet muut asiat. Ja ne eivät olleet todellakaan pieniä.
Älkää ihmiset valittako turhasta!
Sinähän tässä valitat, turhasta, koska et voi tietää, miltä väsymys tuntuu muista. Jos sinua ei väsytä, jotakuta voi väsyttää.
Älä siis valita, äläkä asetu muitten yläpuolelle.
Jos yksinhuoltajuuteen johtuu avioerosta, en yhtään ihmettele, yli-ihmisen janssa ei jaksa elää.
Äh, joko vauva heräsi. Imetysrumba jatkui. Olo väsynyt. Näin miehen naaman ja se nukkui, joten sen naama vitu*ti.
Ei saatana missä mä oon? Olin pyörinyt yöllä omassa sängyssä jalkopäähän nukkumaan. Kauhea herätys 😈
Ärtynyt! Ärsytti miehen ekat repliikit ja ärsytti kaikki siitä lähtien. Nyt alkaa helpottaa.
Oho tulipa nukuttua hyvin koko yö vaikka mies oli juhlimassa. Vanha viina haisee mut voi itku, että se näyttää syötävän hyvältä.
"Luojan kiitos vieraat lähtee tänään."
Ei vittu, huomenna pitää taas mennä töihin... Ei kun ei pidäkään, mullahan on loma.