Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli ensimmäinen olotilasi ja ajatuksesi tänä aamuna herätessäsi?

Vierailija
31.07.2016 |

Mulla oli väsymys, koska eilen oli paljon tohinaa ja lapsi heräsi aikaisin aamulla riekkumaan. "Miksei hiljaisuus olisi voinut kestää vielä vähän aikaa?", ajattelin.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu, huomenna pitää taas mennä töihin... Ei kun ei pidäkään, mullahan on loma.

Vierailija
42/52 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu työpäivä taas! Lomaan vielä kuukausi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusettaa...nukuttaa...kusettaa...nukuttaa...kusettaa...ääh, pakko nousta .

Vierailija
44/52 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ensin että mitenköhän pitkään tuli nukuttua. Lapsilla oli kivat leikit jo menossa ja telkkarista kuului tulevan lastenohjelmia.

Sitten mietin mitä piti tänään muistaa tehdä ja lähdin aamukahville joka tuttuun tapaan odotti valmiina.

Vierailija
45/52 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu, huomenna pitää taas mennä töihin... Ei kun ei pidäkään, mullahan on loma.

Sama juttu :) 2 viikkoon ei tarvitse herätä aikaisin, aion nauttia jokaisesta aamusta nukkumalla pitkään :)

Vierailija
46/52 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin nukku toisen yön peräjälkeen kokonaan läpi, ei siis tarvinnu imettää yöllä. Ihanaa.

Vierailija
47/52 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuli nukuttua alle 5 tuntia. No, mitä siitä. Päivä on yhtä toimelias kuin aiemminkin, enkä tästä hermostu. Kuulun ehkä niihin 5-10 prosenttiin, jotka tulevat toimeen vähillä yöunilla. Harjoitteluaikana eli ollessani totaali-yh ja kun lapsi oli vielä pieni menin usein 4 tunnin yöunien jälkeen  töihin, ja sitä ennen olin pukenut ja vienyt lapsen tarhaan. Tein tämän yksin ilman apua ja tuhansina aamuina. Lapsen murrosiässä valvottivat monet muut asiat. Ja ne eivät olleet todellakaan pieniä.

Älkää ihmiset valittako turhasta!

Sinähän tässä valitat, turhasta, koska et voi tietää, miltä väsymys tuntuu muista. Jos sinua ei väsytä, jotakuta voi väsyttää.

Älä siis valita, äläkä asetu muitten yläpuolelle.

Jos yksinhuoltajuuteen johtuu avioerosta, en yhtään ihmettele, yli-ihmisen janssa ei jaksa elää.

Vierailija
48/52 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, joko vauva heräsi. Imetysrumba jatkui. Olo väsynyt. Näin miehen naaman ja se nukkui, joten sen naama vitu*ti.

Vierailija
49/52 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana missä mä oon? Olin pyörinyt yöllä omassa sängyssä jalkopäähän nukkumaan. Kauhea herätys 😈

Vierailija
50/52 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtynyt! Ärsytti miehen ekat repliikit ja ärsytti kaikki siitä lähtien. Nyt alkaa helpottaa.

Vierailija
51/52 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tulipa nukuttua hyvin koko yö vaikka mies oli juhlimassa. Vanha viina haisee mut voi itku, että se näyttää syötävän hyvältä.

Vierailija
52/52 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luojan kiitos vieraat lähtee tänään."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi