Mikä oli ensimmäinen olotilasi ja ajatuksesi tänä aamuna herätessäsi?
Mulla oli väsymys, koska eilen oli paljon tohinaa ja lapsi heräsi aikaisin aamulla riekkumaan. "Miksei hiljaisuus olisi voinut kestää vielä vähän aikaa?", ajattelin.
Kommentit (52)
Ukkonen ja sade ropisee ikkunalautoihin. Rauha yhden asian kanssa. Mietin tiettyä ihmistä ja ajattelin, että ollaan tunnettu aiemmassa elämässä.
Väsytti ja vitutti. Heräsin lapsen itkuun, samaan syssyyn muutkin lapset heräsivät. Kadutti yöllinen sekstailu miehen kanssa, kun senkin ajan olisi voinut nukkua.
Että kuka miehen puolen sukulaisista myrkyttää minun mainetta, sillä koko suku tuntuu vihaavan minua :(
Kaverieni mielestä ja omien sukulaisteni mielestä olen kaikkea muuta, miksi nämä miehen sukulaiset minua mollaavat.
En vain ymmärrä. Surettaa, vituttaa ja itkettää. Murehdin taas tuota asiaa koko yön ja nukuin n 4h.
Väsytti, mutta ei kovin pahasti. Ajatukset eräässä ihmisessä, jonka haluan pitää elämässäni.
Suunnaton ahdistus ja melkein sain itku/paniikkikohtauksen ilman syytä. Onneksi teekupposen jälkeen alkoi olo helpottaa ja nyt sitten odotellaan niitä povattuja ukkospuuskia
Oho, ukkonen! Ai niin, mulla on ihan hirveä nuha.
Ihanaa, mun niska ei ole enää kipeä 🙂
Päätä särki, oksetti ja tuntui ettei elämästä tulee yhtään mitään. Aamut on mulla aina vaikeimpia!
Väsynyt. Aamuvirkut lapset pois kotoa, mutta miksi en osaa nukkua aamulla. Ikävä miestä, puhelin heti käteen ja siellä olikin jo häneltä hyvän huomenen toivotukset.😊
Tänään onneksi näen taas kaikki rakkaimpani.💕
Kerrankin näin päin että heräsin ennen lasta. Puoli tuntia ihanaa hiljaisuutta. Olin saanut myös viestin kaukaa että huomenta ja rakastan sinua😌
"Ai siel ei paistakkaan aurinko.. . mitähän kello on... Hitto ei kai mulla ole taas selkä kipeä... Kai mä menen keittämään aamukahvia..."
Nää on näitä aamuja ku ajatus kulkee heti!
Olotila oli vidutush, harmitus, stressi, ylikierros. Ajatukset oli: Voi s** huomenna töihin, aletaanko mua taas kiusaamaan siellä (eräs eläkeikää lähestyvä ikävä ihminen), ja voi hitsi kun on pari päivää tullut syötyä niin huonosti että on kauhee olo. Tänään pitää skarpata, tehdä salaattia ja mennä salille.
"Ei hitsi, kello on vasta kahdeksan, eikä uni enää tule. Nukuin vaan kuus tuntia, huomenna herätys klo 3:45, tulee varmaan olemaan taas niin kivaa töissä väsyneenä."
Taas tuli nukuttua alle 5 tuntia. No, mitä siitä. Päivä on yhtä toimelias kuin aiemminkin, enkä tästä hermostu. Kuulun ehkä niihin 5-10 prosenttiin, jotka tulevat toimeen vähillä yöunilla. Harjoitteluaikana eli ollessani totaali-yh ja kun lapsi oli vielä pieni menin usein 4 tunnin yöunien jälkeen töihin, ja sitä ennen olin pukenut ja vienyt lapsen tarhaan. Tein tämän yksin ilman apua ja tuhansina aamuina. Lapsen murrosiässä valvottivat monet muut asiat. Ja ne eivät olleet todellakaan pieniä.
Älkää ihmiset valittako turhasta!