Kaksi siideriä ja vatsakipu
Mikähän on etten nykyään voi alkoholia enempää juoda kun iskee vatsakipu.
Ei sillä että tarvitsisikaan enempää mutta nyt olen muutamana kertana huomannut tämän.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
voi olla esim haimatulehdus, mene lääkäriin!
No hui hemmetti!
Kai se nyt oireilisi muutenkin kuin siideriä juodessa (1-2 x kuukaudessa)
Ap
Tämä ei varmasti ole sama juttu, mutta minulla on pari kertaa käynyt niin, että kun olen juonut ison lasillisen siideriä tyhjään vatsaan, olen saanut järkyttävän vatsakivun ja muutenkin huonon olon. Olin molemmilla kerroilla ulkona juhlimassa ja oli jopa hankalaa selviytyä kaupungilta kotiin. Löysin kyllä selityksen noille vatsakivuille, mutta olen unohtanut sen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei varmasti ole sama juttu, mutta minulla on pari kertaa käynyt niin, että kun olen juonut ison lasillisen siideriä tyhjään vatsaan, olen saanut järkyttävän vatsakivun ja muutenkin huonon olon. Olin molemmilla kerroilla ulkona juhlimassa ja oli jopa hankalaa selviytyä kaupungilta kotiin. Löysin kyllä selityksen noille vatsakivuille, mutta olen unohtanut sen.
Hmm.. tosiaan, eilen join tyhjään vatsaan yhden pullon. Sitten söin ja ruoan kanssa toinen pullo.
Ap
Siiderissä on jotain happoa joka ärsyttää.
Onko käyttämäsi siideri light versiota? Jos on kyse makeutusaineesta? Nautitko muita alkoholituotteita? Tuleeko niistä vatsakipeäksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko käyttämäsi siideri light versiota? Jos on kyse makeutusaineesta? Nautitko muita alkoholituotteita? Tuleeko niistä vatsakipeäksi?
Yleensä siideriä, joskus lonkeroa ja olutta. En muista tuleeko niistä vatsa kipeäksi. Pitänee testata!
Ap
Mulle tuli ainakin eilen jumalaton närästys s-kaupan siidereistä... Ja siis vatsakipu
voi olla esim haimatulehdus, mene lääkäriin!