ÄÖ 113
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
136 on mulla äö
Onnea.
No se keskiarvohan on se 100. Mensan raja on joku 135.
Eri maiden luvut ei yleensä muuten oo keskenään verrannollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se ihan ok. Ei mikään ihmeellinen tosin
Suomalaisten ÄO on siinä satasen pintaan, karvan verran alle. Eli hyvä tuloshan tuo on.
Tuo on niin suhteellista.
Yliopistossa keskiarvo on n. 120 (opiskelijoilla), lääkiksessä (USA) n. 130.
Tämä nyt ei todellakaan pidä paikkaansa. Ehkä joskus 50 - 60 vuotta sitten saattoi ollakin näin, mutta ei enää nykyään. Vaatimustaso laskee koko ajan.
Suomalaisten keskimääräinen ÄO on 103,6, joka on Euroopan kolmanneksi korkein ja maailmanlaajuisestikin kymmenen kärjessä.
Toki joka toinen palstalle kirjoittava kuvittelee, että hänen ÄO:nsa on vähintään 125.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se ihan ok. Ei mikään ihmeellinen tosin
Suomalaisten ÄO on siinä satasen pintaan, karvan verran alle. Eli hyvä tuloshan tuo on.
Tuo on niin suhteellista.
Yliopistossa keskiarvo on n. 120 (opiskelijoilla), lääkiksessä (USA) n. 130.Tämä nyt ei todellakaan pidä paikkaansa. Ehkä joskus 50 - 60 vuotta sitten saattoi ollakin näin, mutta ei enää nykyään. Vaatimustaso laskee koko ajan.
Suomalaisten keskimääräinen ÄO on 103,6, joka on Euroopan kolmanneksi korkein ja maailmanlaajuisestikin kymmenen kärjessä.
Toki joka toinen palstalle kirjoittava kuvittelee, että hänen ÄO:nsa on vähintään 125.
Liittyykö pohjoiseen ilmastoon joka on edellyttänyt kekseliäisyyttä jotta täällä on selvinnyt?
Jos teit nettitestin, niin se on oikeastaan aika huono tulos siinä. Kaikki tuntemani kaverit (+ minä), jotka tekivät sen Mensan testin (Norja-versio) netissä, niin saivat 130+. Toki se oikea testi on sitten vaikeampi.
"Liittyykö pohjoiseen ilmastoon joka on edellyttänyt kekseliäisyyttä jotta täällä on selvinnyt?"
Tämähän se teoria taitaa olla. Kekseliäisyys, sinnikkyys, ahkeruus, taito tulla toimeen muiden kanssa ja tehdä yhteistyötä. Ilman noita on hyvin äkkiä kohdannut kuoleman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "ÄÖ"?
Missäs se muka luki? Taidat olla imbesilli.
Mitä sinun mielestäsi lukee tämän viestiketjun otsikossa?
Myyntimiehen ÄO
Riittaa 6000 euron kk-liksaan
136 on mulla äö