Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs tuttu lääkäri totesi kerran..(tämä teille alapäänne näyttämistä pelkäävät)

Vierailija
30.07.2016 |

"Jos ei ole valmis käymään gynekologilla, ei ole valmis harrastamaan seksiä". Nyrkkisäännöksi teille tämmöinen.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni jännitti, ahdisti, nolotti ja pelotti samaan aikaan, kun kävin ensimmäisen kerran gynellä pillereitä hakiessani teininä, olisinko ollut 16- tai 17-vuotias. Johtui kuitenkin siitä, että kaverit ja ihmiset foorumeilla leivittivät kauhutarinoita, miten se sattuu ihan kauheasti, värkki on sen jälkeen viikon kipeä, et voi istua ainakaan kolmeen päivään ja mitä vielä. Onneksi oli naisgyne, helpotti hiukan jännitystä. Yllätyin positiivisesti, ei tuntunut oikein miltään ja gynekin sanoi, etten edes jännittänyt lihaksia yhtään, oli kyllä helpotus :D Olen ollut myös miesgynellä, enkä koe sitä mitenkään häiritseväksi.

Vierailija
62/75 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä että on ihmisiä jotka jakelee alapäätänsä sinne ja tänne mutta se ei kuulu ainakaan omaan tyyliini.

Ei kauheeta, tämä aiheutti kyllä pientä hymyä. Voitko sä avata tätä ajatusta vähän enemmän? Korreloiko muukin terveytensä hoitaminen ekshibitionististen piirteiden kanssa? Vaikka mammografia? Hirveetä, mä oon ainakin esitellyt alapääni lisäksi lääkäreille myös nilkkaani, silmiäni ja jopa sydäntäni! Olenko nyt ikuisesti kevytkenkäisen naisen maineessa?!

Niinpä! Herrajumala mä olen käynyt keuhkokuvissa ja jouduin oleen tissit paljaana siinä. Olen nyt menettänyt maineeni, paskat siitä keuhkokuumeesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo vieläkään valmis ja kaksi lasta hankittuna.

Olet ollut gynellä jos sinulla on lapsia.

En mä ollut käynyt gynekologilla ennen lasteni saamista.

Vierailija
64/75 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä että on ihmisiä jotka jakelee alapäätänsä sinne ja tänne mutta se ei kuulu ainakaan omaan tyyliini.

Ei kauheeta, tämä aiheutti kyllä pientä hymyä. Voitko sä avata tätä ajatusta vähän enemmän? Korreloiko muukin terveytensä hoitaminen ekshibitionististen piirteiden kanssa? Vaikka mammografia? Hirveetä, mä oon ainakin esitellyt alapääni lisäksi lääkäreille myös nilkkaani, silmiäni ja jopa sydäntäni! Olenko nyt ikuisesti kevytkenkäisen naisen maineessa?!

Niinpä! Herrajumala mä olen käynyt keuhkokuvissa ja jouduin oleen tissit paljaana siinä. Olen nyt menettänyt maineeni, paskat siitä keuhkokuumeesta!

Minäkin muuten olen, kaksi vai kolme kertaa, kun etsittiin syytä sieltä täältä ja tuolta koville selkäkivuille. Ja oli vieläpä yksi mieshoitaja!

Vierailija
65/75 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä lääkärituttu sulla. Noi ei liity mitenkään toisiinsa. Lääkärissä käynti on ihan eri asia kuin hellä hetki.

Vierailija
66/75 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään syytä mennä gynelle, kun minut on steriloitu, joten en tarvitse pillerireseptiä. Huvikseenko sinne pitäisi mennä? Kuuteen vuoteen en ole käynyt.

Mistä tiedät että sinulla ei ole hpv virusta oireettomana?

Vierailija
67/75 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

gggg

Vierailija
68/75 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ennemmin menen lääkärille kuin harrastan seksiä. Vaikka sitten siihen syöpäseulontaan.

Vierailija
69/75 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 2 lasta ja en ole ikinä käynyt gynellä.

Miten gyne ja lapset liittyy toisiinsa?

Vierailija
70/75 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ongelmaa kummankaan kanssa, mutta en kyllä silti ymmärrä, miten nämä toisiinsa liittyvät?

Minä käyn gynellä, täysin vieraalla terveydenhuollon ammatilaisella, vain jonkin lääketieteellisen syyn perusteella. Seksiä taas harrastan huvikseni tutun ihmisen kanssa. En ikimaailmassa menisi ensinnäkään tutulle gynelle, saati huvikseni. Enkä varmasti harrastaisi seksiä mistään muusta syystä, kuin omaksi ilokseni enkä missään nimessä vieraan ihmisen kanssa.

No, seksi toki altistaa kaikenlaisille gynekologisille vaivoille, joten ehkä se järki siinä on, että jos ei ole valmis tarvittsessa terveytensä takia levittämään haarojaan gynelle, ei sitä tulisi tehdä myöskään seksin merkeissä muille? Tämäkin tosin pätisi vain "totaalikieltäytyjiin", koska kyllähän kai pääasiassa suurin osa sinne tarvittaessa menee, joskin vastentahtoisesti.

Vierailija
71/75 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos ei ole valmis käymään gynekologilla, ei ole valmis harrastamaan seksiä"

Niin? En harrasta seksiä, eikä kukaan muukaan kajoa minuun, ei gyne, ei tullivirkailija, ei kukaan. Ei niin kauan kuin olen elossa. Miten muuten muiden elämä häiritsee sinua?

Vierailija
72/75 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gyne on naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri. Vaikea ymmärtää, miten sulle on tehty synnytyksen jälkitarkastus ilman lääkäriä.

Mulla kaksi lasta ja synnytykset hoiti kätilö, mutta jälkitark. teki kyllä lääkäri ja niin se kuuluu ollakin.

T.hoitsu

Vierailija
73/75 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä korvesta nämä kirjoittajat oikein ovat?

Vierailija
74/75 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo

Vierailija
75/75 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gyne on naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri. Vaikea ymmärtää, miten sulle on tehty synnytyksen jälkitarkastus ilman lääkäriä.

Mulla kaksi lasta ja synnytykset hoiti kätilö, mutta jälkitark. teki kyllä lääkäri ja niin se kuuluu ollakin.

T.hoitsu

Jälkitarkastukset on hoitanut neuvolan lääkäri, ei gyne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi