Salkkarien kaikkien aikojen paras hahmo?
Minun mielestäni Seppo Taalasmaa on koko sarjan paras hahmo. Hän on reilu ja ystävällinen.
Kuka teidän mielestänne on Salkkarien koko historian paras hahmo?
Kommentit (39)
Siljan teiniänkstit ja hauskat letkautukset.
Salkkarit on super-wt-ohjelma. Hyvä keino karsia jyvät akanoista.
En itse ymmärrä tuon sarjan ideaa lainkaan... Mikä tuossa sarjassa kiinnostaa????? Pidän monista tv-sarjoista, mutta tuon kohdalla ilmeisesti ymmärryksessäni täytyy olla jokin aukko.
Roosa. Tai siis musta se oli tosi kivaa aikaa, kun mukana oli kehitysvammainen hahmo, joka toi realistisuutta sarjaan.
Alkuaikoina Salkkareissa oli oikeasti paljon koskettavia ja omaperäisiä juonenkäänteitä sekä hahmoja.
Alkuperäinen Laitelan perhe. DVD:iltä olen vanhoja jaksoja katsellut, ja kivat jännitteet koko ajan Laiteloiden välillä. :D Harmi, ettei Kallen kaapista tulemista ja pesäpallomailatappeluita pysty katsomaan mistään.
Riippuu millä tavalla. Monica on ainakin sympaattisin.
Alkuperäinen Kalle, myös Aki ja Markus oli hyviä sarjan alkuaikoina. Alkuperäinen Ulla oli myös usein hauska. Mut kyllä Kallella varmaan paras hahmostoori kokonaisuudessaan.
Olen ihan samaa mieltä, että Ulla ja Seppo taalasmaa olivat kaikista parhaimmat hahmot. Olihan se ismokin ihan ok, mutta kyllä Ulla ja Seppo olivat ikimuistoisia hahmoja.
Elina Taalasmaa on ystävällinen ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Roosa. Tai siis musta se oli tosi kivaa aikaa, kun mukana oli kehitysvammainen hahmo, joka toi realistisuutta sarjaan.
Alkuaikoina Salkkareissa oli oikeasti paljon koskettavia ja omaperäisiä juonenkäänteitä sekä hahmoja.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä, että Ulla ja Seppo taalasmaa olivat kaikista parhaimmat hahmot. Olihan se ismokin ihan ok, mutta kyllä Ulla ja Seppo olivat ikimuistoisia hahmoja.
Poistuivatko kokonaan sarjasta viime vuoden tammikuussa? 🤔
Pietari Isomunaeetla Haukkala nam se aina paukutteli kunnolla muijia
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen Laitelan perhe. DVD:iltä olen vanhoja jaksoja katsellut, ja kivat jännitteet koko ajan Laiteloiden välillä. :D Harmi, ettei Kallen kaapista tulemista ja pesäpallomailatappeluita pysty katsomaan mistään.
Ai miksi ei pysty katsomaan mistään? Onko ne sensuroitu?
Joo, ne on kyllä ihan eri planeetoilta.. :)