Suomi heitti kansalaisensa bussin alle
Ministeri Valtonen, tuo suuri palestiinalaisten ystävä, jätti Suomen kansalaisen bussin alle. Toukokuussa 2025 avustustyöntekijä(!) Roope Mustonen törmäsi autollaan Harkovan ja Pultavan välisellä tiellä autoaan ajoradalla tutkineeseen mieheen. Mies, Ukrainan tiedustelupalvelun upseeri kuoli myöhemmin saamiinsa vammoihin. Roope Mustonen on siitä lähtien virunut murhaajien sellissä odottamassa oikeudenkäyntiä. Joutunut jo sellitovereidensa hyökkäyksen kohteeksi (lue: tilattuja pahoinpitelyitä). Mikä tahansa yli 4 miljardilla maata avustanut ja avustava maa olisi saanut kansalaisensa oikeudet toteutumaan, Suomi ei. Muistakaa tämä kun turvaatte maahamme, olette tykinruokaa ilman tukea.
Kommentit (3)
Mitäs ajelee ihmisten päälle sillä romullaan.
Olin itse 80-luvulla ulkoministeriön välittämällä ja luvittamalla työpaikalla arabimaassa. Kun jouduin aiheettomasti pidätetyksi ja vangituksi, niin Suomen apua ei saanutkaan mistään, eivät edes myöntäneet, että olen Suomen kansalainen. Olen siis kantasuomalainen. Maamme ei seiso sinun takanasi kriisitilanteessa. Mieti vielä kerran, että kuinka paljon panostat maamme puolustamiseen tai esim. veroihin.
Ei heittänyt.