Olen komea sinkkumies. Kysyttävää?
Olen kuin avoin kirja.
Kommentit (32)
Kuvalile tarkasti minkä näköinen olet, oletko kuullut olevasi komea vai arvioinut itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Kuvalile tarkasti minkä näköinen olet, oletko kuullut olevasi komea vai arvioinut itsesi?
Molempia. Semilihaksikas vartalo, pitkät ripset, ruskeet silmät, lyhyt tukka. Enpä oikein paremmin osaa.
Koulutus? Oletko mielestäsi vain tyhjäkuori vai löytyykö sisäistä kauneutta ja sivistystä?
Vierailija kirjoitti:
Jorma yli 18cm ?
En oo mitannut ku viimeks yläasteel. Mut oon erittäin tyytyväinen omaan, sanotaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Oletko "playeri"
23v ja en ole. Etsin sitä oikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Koulutus? Oletko mielestäsi vain tyhjäkuori vai löytyykö sisäistä kauneutta ja sivistystä?
Opiskelen insinööriks. En ole tyhjäkuori, yritän parhaani mukaan olla mahdollisimman hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen insinööriks. En ole tyhjäkuori, yritän parhaani mukaan olla mahdollisimman hyvä ihminen.
Lisätään vielä, että teen töitä ohella.
Palstamammat ja pinnallisuus. Ensimmäisenä tivataan koulutus ja sen myötä mahdollinen varallisuus ja status, seuraavana tärkeyslistalla munan koko.
Vierailija kirjoitti:
Peniksesi pituus ja ympärysmitta?
En tiedä. En ole mitannut.
Vierailija kirjoitti:
Saitko eilen / aamuyöstä?
En eikä se ollut tavoitteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insinööriksi opiskelevalle ylivoimainen saavutus mitata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insinööriksi opiskelevalle ylivoimainen saavutus mitata?
Kaikilla ei ole tarvetta mittailla. Montako nyrkkiä omaan ämpäriisi mahtuu kerralla? Etkö ole mitannut?
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö naista, vai käykö miehetkin?
Olen hetero.
Varmaa normi. En ole kokeillut.