Olen komea sinkkumies. Kysyttävää?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisista naisista olet kiinnostunut?
Tietynnäköisistä ja rakastavaisista (siis hyvä sydän). Näin siis lyhyesti yhellä lauseel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö naista, vai käykö miehetkin?
Olen hetero.
Harmi, siis sinun puolestasi. Miesten kanssa elämäsi olisi monin verroin helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä täällä teet? Painu baariin iskemään naisia - tai mistä nyt sitten tykkäätkään.
Noh, nyt on aamu ja Vauva on mielestäni hyvä sivu. Näkee miten muut ajattelee, jne.
Minäkin olen kaunis sinkkunainen, ikää 56 v. Ensimmäinen aviomieheni oli insinööri-juoppo joka kuoli maksakirroosiin. Toisesta miehestä otin eron hänen väkivaltaisuutensa vuoksi, hän on timpuri mutta helevetin komea mies ja naiset kuolaa perään. Tällä hetkellä miehestä kiinnostaa vain lompakon paksuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö naista, vai käykö miehetkin?
Olen hetero.
Harmi, siis sinun puolestasi. Miesten kanssa elämäsi olisi monin verroin helpompaa.
Ehkä jossain asioissa. Mutta kyse ei ole helppoudesta. Jos löydän ja rakastun, kuten hyvien myös pahojen aikojen kanssa selviämme näin muodostaen hyviä muistoja.
Vierailija kirjoitti:
MIssä asut?
HKI.
assik kirjoitti:
Minäkin olen kaunis sinkkunainen, ikää 56 v. Ensimmäinen aviomieheni oli insinööri-juoppo joka kuoli maksakirroosiin. Toisesta miehestä otin eron hänen väkivaltaisuutensa vuoksi, hän on timpuri mutta helevetin komea mies ja naiset kuolaa perään. Tällä hetkellä miehestä kiinnostaa vain lompakon paksuus.
En ole juoppo, enkä väkivaltainen.
assik kirjoitti:
En ole juoppo, enkä väkivaltainen, enkä helvetin komea. Sanoisin peruskomea.
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö suhdetta?
Kyllä. Ihan aitoa sellaista.
Mitä sä täällä teet? Painu baariin iskemään naisia - tai mistä nyt sitten tykkäätkään.