Mitä olet oppinut av:lta?
Kommentit (72)
-Kaikki naiset suunnilleen on lihavia ja tietty wt
- Kaikki naiset on lompakkoloisia
- Naiset pihtaa tai on vähintääkin lahnoja
- YH-äidit ja yli kaksikymppiset on jätettä
- Lapsiperheet on kirosana
- Jos et säästä / sijoita olet tyhmä
Kukaan ei voi olla köyhä koska kaali&porkkana ovat halpoja. Kuiva-ainekaapin sisältö lisääntyy keskenään, sinne ei koskaan tarvitse ostaa mitään. Kaikilla on ikkunalauta. Ikkunalaudalla voi kasvattaa ihan ilmaiseksi puolet ruoasta. Jokaisella on kirpputori ja kierrätyskeskus takapihallaan. Edellämainitut paratiisit antavat melkein ilmaiseksi ihan kaiken mitä ihminen tarvitsee, sen kaalin ja porkkanan lisäksi. Ihan mistä tahansa on järkevää mennä poimimaan mustikoita tuhansien eurojen ansiotuloihin asti. Herkkutatit ovat kultaa, sen kun poimit menemään siitä takapihalta ja ostaja on oven takana odottamassa.
Olen oppinut sanat vela, lassukka ja WT sekä Porvoo-sanan toisen merkityksen.
Että naiset ovat aika lailla perseestä ja heille on liian tärkeää varallisuus sekä koulutus. Jättävät myös miehen aika helposti ja ihan ihme syistä. Paneskelevatkin ympäriinsä sinkkuaikanaan tai jopa suhteessa. Ei kiitos tuollaisia minulle. Pysynkin mieluummin sinkkuna, kuin sekaannun yhteenkään naiseen. Kiitos tästä av-palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin koukuttavaa.
Joskus täällä saa nauraa, vaikka se mamuketju.
Sippilä missä talo?
😂😂😂Onko täällä mamuketjujakin... ei niitä pahemmin näe. Outoa?
t
Viime viikolla oli joku 😃
Taisi suomalaiset laittaa parastaan, mutta kuitenkin. Joku voi tietysti ajatella, että pilkkaa sekin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin koukuttavaa.
Joskus täällä saa nauraa, vaikka se mamuketju.
Sippilä missä talo?
😂😂😂Onko täällä mamuketjujakin... ei niitä pahemmin näe. Outoa?
t
Viime viikolla oli joku 😃
Taisi suomalaiset laittaa parastaan, mutta kuitenkin. Joku voi tietysti ajatella, että pilkkaa sekin oli.
t 😉
Jos oma aviomies pettää, on syy aina toisen naisen (joka ei ajatellut vaimoa, lapsia, jos heistä edes tiesi) eikä koskaan sen ihanan oman rakkaan aviomiehen (joka kävi itse omalla peniksellään jyystämässä toista naista).
Myös tämä naisviha tietyiltä miehiltä on järkyttävää. Kaikki naiset on horoja tai pihtareita, lompakkoloisia, joille kelpaa vain varakas tai komea mies.
Av on saanut minut häpeämään naisia ja naisena olemista. Ja nainen olen siis itsekin. En ehkä haluaisi olla enää, kiitos av.
Vierailija kirjoitti:
Että naiset ovat aika lailla perseestä ja heille on liian tärkeää varallisuus sekä koulutus. Jättävät myös miehen aika helposti ja ihan ihme syistä. Paneskelevatkin ympäriinsä sinkkuaikanaan tai jopa suhteessa. Ei kiitos tuollaisia minulle. Pysynkin mieluummin sinkkuna, kuin sekaannun yhteenkään naiseen. Kiitos tästä av-palsta.
Ei tuo ole koko totuus. Ei varallisuus, eikä koulutus. Täällä kärjistyy hyvin moni asia.
Se, että suhteet kestää huonosti ja erotaan tosi helposti on niin pinnalla myöskin. Ei olla valmiita satsaamaan hyvään ja toimivaan vuorovaikutukseen.
Itse olen aviossa, enkä ole harrastanut seksiä kenenkään muun, kuin aviomieheni kanssa 💛
Aviomieheni on minulle rakas ja tärkeä.
Sen olen huomannut,että keskustelunaiheiden taso on laskenut kuin lehmän häntä ja vastaavasti kaikenlaiset vaikeudet viestinlaitossa lisääntyneet( välillä palstalla on "jotain rikki", viesti ei välillä lähde, klo 23.mennyt jo pitkän aika sitten kiinni illalla, viestejä ei ehkä aina julkaista,poistetaan mielivaltaisesti jne.jne.)
En sano tätä 'oppimiseksi', koska tämähän on vain ärsyttävää, asioiden huomaamista ja toteamaan joutumista . Hauskuus,hyöty,apu ja palkitsevuus taitavat olla jossain ihan muualla kuin tällä palstalla.
Täällä menee pääsääntöisesti vain hermot,tulee paha mieli ja masentuu.
Sen olen nyt vihdoin,(kovan kautta ja kaiken uskoni parempaan tulevaisuuteen täällä menettäneenä ),oppinut.
Muchas gracias por eso,sacabo, y ya me tengo lo suficiente
Kuinka paljon vihaa miesasiamiehillä on naisia kohtaan ja kuinka he näkevät aivan tavalliset oman elämänsä vastoinkäymiset naisten tai feministien salaliittona itseään kohtaan.
No, ainakin tolla asenteella kannattaa mennä autuaammille metsästysmaille. :)