"Ugh, olen puhunut" sekä muut kommentit ja tokaisut joista sietäisi joutua linnaan
Kieleemme on kasvaimen lailla tunkenut helevatan karmeita kommentteja ja tokaisuja joista pitäisi automaattisesti joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen. Kirjoitin otsikkoon sen joka nyppii minua kaikista eniten. Mitkäs teitä ärsyttää?
ps jos keksit hyvän rangaistuksen kunkin kommentin käyttäjälle kirjoita sekin kommenttiisi
Kommentit (401)
Ugh- loppukaneetti vie kaiken terän viestiltä kuin viestiltä. Ei voi suhtautua asiaan enää vakavasti. Lyhyesti, lopettakaa ugh:n käyttö.
Mulle tuli jo tarhassa harmaita hiuksia kun joku sanoi: anteeks, luulin teitä vanteeks.
mistä toi ugh tulee? mahtava aion käyttää sitä tästä lähtien!
"Aivan hyvä" "aivan jämerä" "aivan rakas"
"Feminismi ajaa molempien sukupuolien tasa-arvoa."
Jopa Yle tuottaa todenmukaisempia tekstejä.
Näin se nyt vaan on.
Tämä on omassa sarjassaan klassikko. Asia nyt vain on näin ja that's it. Selvä :D
"Se on hiinä ja hiinä" (siinä ja siinä)
Ei kiinnosta sun mielipitees. Ugh.
Vierailija kirjoitti:
"
17. Sanoivatko intiaanit "ugh"?
Useissa lännenelokuvissa intiaanit sanoivat jonkun kohdatessaan ugh tai how. Todellisuudessa kyse on samasta sanasta, eikä se ole tervehdys. Ugh ja how ovat kaksi erilaista tapaa kirjoittaa muskogee-intiaanien ilmaus, jota he usein käyttivät puheen alussa – vähän kuin sanoja ”siis” tai ”okei” usein käytetään suomeksi.
Sanaa käytettiin vain etelässä, eikä sitä tunnettu esimerkiksi tasankointiaanien keskuudessa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
17. Sanoivatko intiaanit "ugh"?
Useissa lännenelokuvissa intiaanit sanoivat jonkun kohdatessaan ugh tai how. Todellisuudessa kyse on samasta sanasta, eikä se ole tervehdys. Ugh ja how ovat kaksi erilaista tapaa kirjoittaa muskogee-intiaanien ilmaus, jota he usein käyttivät puheen alussa – vähän kuin sanoja ”siis” tai ”okei” usein käytetään suomeksi.
Sanaa käytettiin vain etelässä, eikä sitä tunnettu esimerkiksi tasankointiaanien keskuudessa."
Ugh on siis inkkarien oma "elikkä siis". :D
Ap:n tokaisun kirjoittaa aina sellainen henkilö, jolla ei ole oikeastaan hirveästi sanottavaa, mutta joka on omasta mielestään saanut hyvän tekstin aikaan ja on sellaisen itsevarman tunnekuohun vallassa. Tiedätte miltä se tuntuu, jos olette joskus itse olleet erityisen tyytyväisiä tuottamaanne tekstiin.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan, jos haluat olla idiootti:)
''Kiitos nam'
Voi jee, tekis mieli repii hiukset ton kuullessani..
Toinen on tää ''niin se vain on''
Ulospäin sä näät vaan mun tekohymyn kameraan,
You know my name not my story
"Sillä sipuli"
Noin sanova pitäisi pakottaa katsomaan putkeen 50 mustavalkoista ranskalaista taide-elokuvaa.