Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksihän kaikki eivät käy salilla?

Vierailija
29.07.2016 |

Olin kyllä itsekin negatiivinen kuntosalin ja niitä käyttävien ihmisten vihaaja ja joo, vasemmistonkin äänestäjä aiemmin. Sitten kokeilin käydä vähän salilla ja se olikin kivaa. Paransi masennuksenikin ja nyt olen kallistumassa Kokoomuksen äänestäjäksi. Elämä hymyilee taas, kymmenen vuoden tauon jälkeen!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sali on kakkostasoa. Kaiken tarvittavan lihaskunnon saa kotitreenauksellakin kuitenkin. Kestävyysurheilu on asia, joka teki ihmisestä luomakunnan kuninkaan. Sali on bonusta, mutta ei tarpeellista.

Sali on mielenkiintoisempaa, kun siinä on niin objektiivinen kehityksen mittari painojen lisääntyessä. Itse tykkään juuri sen vuoksi salitreenistä. Myös nostotekniikan pähkäily ja liikkuvuuden parantaminen on ollut ainakin minulle mielekästä hommaa.

T: Muutama kk sitten aloittanut mies

Jos tarkoitus on vaan pumppailla eikä olla optimikunnossa, niin sali on ihan kivaa, totta. Fakta se kuitenkin nyt vaan on, että bullit eivät kevättä näkisi jos esim. Australian alkuperäiskansan joukkoon heitettäisiin.

Kuinkahan moni ammattiurheilija tekee kotona jotain vartalonpainokyykkyjä x 1500? Kyllä se optimikunto salilla tulee.

Vierailija
22/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sali on kakkostasoa. Kaiken tarvittavan lihaskunnon saa kotitreenauksellakin kuitenkin. Kestävyysurheilu on asia, joka teki ihmisestä luomakunnan kuninkaan. Sali on bonusta, mutta ei tarpeellista.

Sali on mielenkiintoisempaa, kun siinä on niin objektiivinen kehityksen mittari painojen lisääntyessä. Itse tykkään juuri sen vuoksi salitreenistä. Myös nostotekniikan pähkäily ja liikkuvuuden parantaminen on ollut ainakin minulle mielekästä hommaa.

Jos tarkoitus on vaan pumppailla eikä olla optimikunnossa, niin sali on ihan kivaa, totta. Fakta se kuitenkin nyt vaan on, että bullit eivät kevättä näkisi jos esim. Australian alkuperäiskansan joukkoon heitettäisiin.

Joka kerta hämmästyn.

Sille on ihan syynsä, miksi korkeastikoulutetut nimenomaan harrastavat kestävyyslajeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait nyt kukaan top tier kondista tavoitteleva tee vaan joko tai? Itse ainakin bodaan vapailla painoilla ja sen lisäksi joka viikko aerobista myös. Kymppi menee 55minsaan ja puolikas ehkä tuurilla alle kahden tunnin. Ei mitään hyviä tuloksia, mutta pesevät 90% näistä kuntosalin morkkaajista. Ennen salin aloittamista olin sami-siima, nykyään muistutan jotain voimakasta mutta vähärasvaista painijaa tms. Ei sitä lihasta ilman rohtoja mitenkään älyttömästi tule.

Vierailija
24/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käy salilla ja minä käyn joogassa

Vierailija
25/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole mieslapsi

Vierailija
26/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni ammattiurheilija tekee kotona jotain vartalonpainokyykkyjä x 1500? Kyllä se optimikunto salilla tulee.

Ammattiurheilu on luonnotonta eikä läheskään optimia. Fakta nyt vain on se, että salilla pööpöily ei ole tarpeellista jos haluaa olla optimi ihminen.

Vierailija
27/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi missä salilla muuttuu kokoomuslaiseksi? kerro niin tietää olla menemättä. Treenataanko siellä ilman sukkia nahkakengissä, shortseissa, kauluspaidassa ja liimaletillä? Pikkutakki on jätetty pukuhuoneeseen.

Joo, mutta ne voi ostaa osamaksulla. Tärkeintä on, että brändää itsensä, eli pitää näyttää menestyjältä ulospäin muille. Menestyjä tarkoittaa sitä, että on asuntolaina eli omakotitalo, että ostaa shampanjaa sairaanhoitajan palkalla, panostaa itseensä eli värjää hiukset astetta normaalia vaaleammaksi ja ostaa vuodessa yhden laatuvaatteen koska ei ole varaa enempään. Näin sairaanhoitajakin voi olla kokoomuslainen menestyjä! Ei haittaa, vaikka ne leikkaa julkiselta sektorilta, kun ne näyttää bisnesmiehiltä, kyllä ne silloin tietää mitä ne tekee. Stubbikin esiintyy niin hienosti, että menee jalat alta, sen puheiden on vain pakko olla suurta totuutta!

Vierailija
28/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan kesän upeilla säillä olla mieluummin ulkona liikkumassa kuin salilla. Ehdin sisätiloissa treenata ihan tarpeeksi pimeillä räntäsateisilla säillä sitten.

Vierailija
29/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla on ilmastointilaite niin kylmällä ja täysillä, että olen kahdesti saanut sieltä keuhkoputkentulehduksen, kun palellutin itseni niin pahasti. En halua riskeerata terveyttäni enää.

Vierailija
30/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan kesän upeilla säillä olla mieluummin ulkona liikkumassa kuin salilla. Ehdin sisätiloissa treenata ihan tarpeeksi pimeillä räntäsateisilla säillä sitten.

Näin on. Itse käyn 3x viikossa 50minsaa salilla, niin eipä ehdi tosiaan sitä päivänvaloa oikein näkemäänkään. Kaikki aika menee punttikellarissa.

Vierailija
31/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pyörätuolissa, mutta mullakin on oma liikuntaohjelma. Lähinnä yläruumiille. Alaosasto ei toimi. Voin tehdä treenini kotisohvalta käsin, joten turhaa maksaisin salikortista.

En ole laiska enkä paska. Kattelen itseäni useinkin peilistä, mutta vielä ei oo pullataikina kurkannu takas ;-)

Vierailija
32/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu peleissä kyse on tästä: Onko kunnostaan huolehtiminen vain "kunnostaan huolehtimista" jos siitä ei tarvitse kenellekään maksaa.

Vierailija
33/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta mitään urheilua, eikä olisi aikaakaan. Silti mulla on sopivan lihaksikas hoikka vartalo. Terkkuja maalta, paljon kokonaisvaltaisemman treenin saa peltoa kitkiessä, kakkaa lapioidessa jne. Eikä tarvii hikisellä salilla odotella vuoroa laitteisiin.

Vierailija
34/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina oletetaan, että kunnon voimaharjoittelua voi tehdä ainoastaan salilla? Kehittyä voi kotonakin; on vapaapainoja, kahvakuulia, säkkejä... Ajankäytön kannalta parempaakin; ei tarvitse kulkea salille, jonottaa, pällistellä, hengittää muiden hikeä jne. Kotitreenin voi aloittaa parin minuutin vaatteiden vaihdon ja tilanraivauksen jälkeen.

Vierailija
35/35 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikkia ei kiinnosta?