Miksihän kaikki eivät käy salilla?
Olin kyllä itsekin negatiivinen kuntosalin ja niitä käyttävien ihmisten vihaaja ja joo, vasemmistonkin äänestäjä aiemmin. Sitten kokeilin käydä vähän salilla ja se olikin kivaa. Paransi masennuksenikin ja nyt olen kallistumassa Kokoomuksen äänestäjäksi. Elämä hymyilee taas, kymmenen vuoden tauon jälkeen!
Kommentit (35)
Kokoomuksen äänestäminen ihmiselle jolla on alle 1000 alaista on oman oksansa sahaamista. Olet haistellut salilla muiden hikisiä kainaloita? kropan kannalta olet oikeassa :)
Kävit salilla ja sinusta tuli kokoomuslainen?
Kaikkia ei kiinnosta, urheilulajeja löytyy åkymmeniä ja kymmeniä muitakin. Ja puolueitakin muita kuin Kokoomus 😂
Ei ole varaa käydä. Mielelläni kyllä kävisin mutta täytyy vain tyytyä lenkkipolkuihin ja kotijumppaan.
My body is my gym! En maksa itseäni kipeäksi hienhajuisesta salista kun voin mennä tuonne puiden oksille kirmaamaan.
Ehdota mulle saliohjelmaa aloittelijalle. Mielellään laitteilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa käydä. Mielelläni kyllä kävisin mutta täytyy vain tyytyä lenkkipolkuihin ja kotijumppaan.
20 e /kk ei ole kallista
haista paska, laiska läski :D
Minulla 18 ja nyt on vieläkin halvempi tullut kaupunkiin. Kunhan on riittävästi varusteltu vapaapainoalue ja mahdollisuudet leuanvedoille ja dipeille, niin kaikki on kunnossa. On tuolla paljon laitteitakin, mutta en ole niihin koskenut. Olen niin mies.
Mä kokeilin golfia ja purjehdusta. Tosi kivaa. En ymmärrä miksei muut harrasta niitä? Siellä ulkona tunteja raikkaassa ilmassa eikä missään hikisessä salissa. Ei vaivaa muakaan masennus eikä käy oikeasti edes politiikka mielessä liikoja. Munkin elämä hymyilee.
Sali on kakkostasoa. Kaiken tarvittavan lihaskunnon saa kotitreenauksellakin kuitenkin. Kestävyysurheilu on asia, joka teki ihmisestä luomakunnan kuninkaan. Sali on bonusta, mutta ei tarpeellista.
No just tuon takia en uskalla! Monesti harkinnut salille menoa, mutta se Kokoomus pelottaa liikaa :/ t. lenkkeilevä vihervassarisuvakki
Ei vaan jaksa ja hoikkana pysyn muutenkin. En halua olla lihaksikas vaan ihan normaali siro ja siihen riittää lenkkeily :)
Hyi missä salilla muuttuu kokoomuslaiseksi? kerro niin tietää olla menemättä. Treenataanko siellä ilman sukkia nahkakengissä, shortseissa, kauluspaidassa ja liimaletillä? Pikkutakki on jätetty pukuhuoneeseen.
Aika humoristinen avaus! Masennus parani mutta harhaisuus tuli tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Sali on kakkostasoa. Kaiken tarvittavan lihaskunnon saa kotitreenauksellakin kuitenkin. Kestävyysurheilu on asia, joka teki ihmisestä luomakunnan kuninkaan. Sali on bonusta, mutta ei tarpeellista.
Sali on mielenkiintoisempaa, kun siinä on niin objektiivinen kehityksen mittari painojen lisääntyessä. Itse tykkään juuri sen vuoksi salitreenistä. Myös nostotekniikan pähkäily ja liikkuvuuden parantaminen on ollut ainakin minulle mielekästä hommaa.
T: Muutama kk sitten aloittanut mies
Miksi kaikki eivät kuuntele klassista musiikkia? Tekee ihmisistä älykkäämpiä ja auttaa ongelmanratkaisussa. Kokeile ap!
Kokkari antaa salilla muiden tehdä työt ja keskittyy trendikkäissä sporttitrikoissaan omasta itsestään kertomiseen samalla pirteästi twiittaillen ja instaan ryhmäselfieitä postaillen. Jaxuhalit sinne gymiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sali on mielenkiintoisempaa, kun siinä on niin objektiivinen kehityksen mittari painojen lisääntyessä. Itse tykkään juuri sen vuoksi salitreenistä. Myös nostotekniikan pähkäily ja liikkuvuuden parantaminen on ollut ainakin minulle mielekästä hommaa.
Jos tarkoitus on vaan pumppailla eikä olla optimikunnossa, niin sali on ihan kivaa, totta. Fakta se kuitenkin nyt vaan on, että bullit eivät kevättä näkisi jos esim. Australian alkuperäiskansan joukkoon heitettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitus on vaan pumppailla eikä olla optimikunnossa, niin sali on ihan kivaa, totta. Fakta se kuitenkin nyt vaan on, että bullit eivät kevättä näkisi jos esim. Australian alkuperäiskansan joukkoon heitettäisiin.
Joka kerta hämmästyn.
Iso osa ihmisistä on laiskoja paskoja. Mielummin katselevat peilistä itseinhossa sitä pullataikinavartaloa kuin tekisisivät asialle jotain. Hulluin porukka jopa sortuu valehtelemaan, että pitää sen valaan vartalon ulkonäöstä.