Mies, onko sinulla koskaan ollut fantasiaa jossa raiskaat naisen?
Kommentit (134)
Ei ja tämä oli ongelma tyttöystävälle jolla oli voimakas fetissi aiheeseen liittyen. Se halusi että otan sen sidottuna tai muuten koko painolla päällä maaten todella rajusti ja "väkisin".
Minullahan kivikova seisokkikin lerpahti siihen paikkaan kun kun olisi pitänyt ottaa voimalla puolitosissaan vastaan pyristelevä tyttöystävä puhumattakaan siitä että se voihki oikeasta kivusta kun survaisin kalun väkisin anaaliin (mitä se nimenomaan halusi).
Vierailija kirjoitti:
En tiedä liittyykö suoraan otsikkoon mutta aikoinaan naisystävälläni oli raiskausfantasia ja toteutimme sen hänen halustaan.
M 39
Lisäyksenä tuohon että naisytäväni fantasiana että sen totetuttajina toimivat muut miehet kuin minä.
M 39
Toisinpäin on ollut fantasia. Nainen pakottaa riisumaan housuni, sitoo minut tuoliin, jolloin en pysty vastustelemaan kun hän väkisin painaa kaluni pehmeiden huuliensa välistä suuhunsa. Avuttomana tilanteessa en pysty tekemään mitään, kun hän alkaa voimalla painelemaan päätään kohti nivusiani, ja puristaen käsillä pakaroistani. Kun tunnen kynsien uppoavan pakaroihini, minun on pakko nostaa lantiota ylöspäin, samalla kun hän työntää kaluani aina vain syvemmälle ahtaaseen nieluunsa. Lopulta olen voimaton vastustamaan laukeamistani hänen suuhun. Hän ei päästä kaluani suustaan ennen kuin on saanut imettyä viimeisenkin tipan minusta ja nieltyä sen. Vasta tämän jälkeen hän antaa jo pehmenneen kaluni luiskahtaa suustaan voitonriemuinen ilme kasvoillaan.
Ei ole. Voimakas viettini on piiskata ja dominoida naista, mutta siihen tarvitaan suostumus.
Kevyt muka vastustelu ja toruminen vois olla ihan kivaakin mutta vaimolla ei ole mitään mielikuvitusta joten unelmissa vaan.
No pyydettiin vastaamaan rehellisesti niin toki fantasiana ollut.
En minä mutta vaimolla oli halu saada kovempaa käsittelyä .
Sai esimakua siitä kun saimme yhteisestä sopimuksesta houkuteltua kaksi vierasta miestä mökillemme.
Oli nuorilla miehillä tarpeet ja niitä tyydytettiin vaimoon. Huomasin että tietyssä vaiheessa alkoi tulla se hetki että kiima alkoi täyttyä,mutta miehillä oli vielä halua. Kaksi miestä oli sen verran rajua että vaimo kertoi kerrankin tarpeeksi.
Alkoi olla jo väkisin ottamisen makua.
Vierailija kirjoitti:
Sai esimakua siitä kun saimme yhteisestä sopimuksesta houkuteltua kaksi vierasta miestä mökillemme.
Oli nuorilla miehillä tarpeet ja niitä tyydytettiin vaimoon. Huomasin että tietyssä vaiheessa alkoi tulla se hetki että kiima alkoi täyttyä,mutta miehillä oli vielä halua. Kaksi miestä oli sen verran rajua että vaimo kertoi kerrankin tarpeeksi.
Meillä oli hyvin samanlainen kokemus aikoinaan kun toteutimme naiseni fantasian.
No ei todellakaan ole. Ennemmin väkivaltaisesta käytöksestä raiskaajia kohtaan, joita pidän rottiakin alempina otuksina.
Haluton nainen, joka vihaa tai halveksii minua, ei ole kovinkaan kiihottava. Sen sijaan kiihotun naisen halusta. En pysty tästä syystä raiskaamaan. Minulla ei seiso. Maksullisissakin ilmenee jo erektio-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko teillä miehet että vaimosi oli saanut tarpeeksi? Olen itse kohta 40 vuotias nainen ja olen aina halunnut toteuttaa fantasiani tästä useamman nuoremman miehen kanssa mutta en ole vielä uskaltanut.
Koskaan ei ole ollut ongelmia potenssin kanssa, mutta raiskausfantasiat naisella kyllä aiheuttaisivat sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko teillä miehet että vaimosi oli saanut tarpeeksi? Olen itse kohta 40 vuotias nainen ja olen aina halunnut toteuttaa fantasiani tästä useamman nuoremman miehen kanssa mutta en ole vielä uskaltanut.
Suosittelen pitämään asia vain fantasian tasolla.
Ei oo itellä mut vaimolla kyllä. Naisilla kai paljon yleisempää.
"ilmiantaja" fantasio ja jopa yrittäisi muttei onnistu edes fantasiassa
Ei oikeasti, mutta fantasioin kyllä siron asiasta kiihottuvan naisen "leikkiraiskauksesta".
Eli vain silloin, kun nainen oikeasti haluaisi.
Joo mutta niin että sillä naisella olis siinä sama fantasia.
Taitaa olla yleisempää naisilla fantasiana tulla "raiskatuksi" kuin miehillä olla "raiskaajana". Harva nainen haluaa kuitenkaan tulla oikeasti raiskatuksi, joten ajatuksena tämä kiihottaa varmasti enemmän. Miehiä taas voi pelottaa tilanne toimia "raiskaajana" ettei tilanne mene liian todelliseksi ja epävarmuus omaa toimintaa kohtaan lisääntyy, mikä vie taatusti miehen halut kun koko ajan pitää miettiä miten pitkälle voi mennä ja mitä voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla yleisempää naisilla fantasiana tulla "raiskatuksi" kuin miehillä olla "raiskaajana". Harva nainen haluaa kuitenkaan tulla oikeasti raiskatuksi, joten ajatuksena tämä kiihottaa varmasti enemmän. Miehiä taas voi pelottaa tilanne toimia "raiskaajana" ettei tilanne mene liian todelliseksi ja epävarmuus omaa toimintaa kohtaan lisääntyy, mikä vie taatusti miehen halut kun koko ajan pitää miettiä miten pitkälle voi mennä ja mitä voi tehdä.
Eikös arveluiden välttämiseksi ole keksitty turvasana.
En tiedä liittyykö suoraan otsikkoon mutta aikoinaan naisystävälläni oli raiskausfantasia ja toteutimme sen hänen halustaan.
M 39