Mies, onko sinulla koskaan ollut fantasiaa jossa raiskaat naisen?
Kommentit (134)
On kyllä. Haaveilen välillä siitä, että huumaisin jonkun pikkupillun ja raiskaisin, kun se makaisi tiedottomana tai sitten niin, että kävisin jossakin pimeässä puistossa nuoren, tiukan lenkkeilijätytön päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, enkä fantasioi muutenkaan kenenkään satuttamisesta. Pieni alistaminen seksissä kyllä kiinnostaa ajatuksena, mutta vain yhteisymmärryksessä ja molempien halusta lähtevänä roolileikkinä.
Alistamiseen liittyy mielestäni kovin voimakkaasti toisen näkeminen objektina jonka avulla tyydytetään omat halut. Eli ei välitetä yhtään siitä onko toinen osapuoli hommassa mukana, saako nautintoa. Itse en miehenä osaa sellaista seksiä harrastaa vaan omaan seksuaaliseen mielihyvään kuuluu voimakkaasti kumppanin laukeminen, halut jne.
Mahdoton ajatuskin kun ainut mikä seksissä kiinnostaa on saada nainen ja naisen pillu kiimasta sekaisin. Ihan parasta kun pystyy hallitsemaan naisen ja pillun kiimaa ja sen jälkeinen orgasmilla vapauttaminen. Miehistä vallankäyttöä, missa nainenkin saa täyden tyydytyksen.
En ole fantasioinut raiskaavani naista, mutta
jotenkin kyllä ymmärrän, että joku nainen
voi noinkin haluta, koska kovassa pillun puutteessa tulee mieleen, että olispa oikein
useampi seksikäs nainen,jotka kävis kimppuun
ja vaatis seksiin (pakottais) Mutta sairastaha
se olis. Älkkä vain naiset fantasioiko moista !
Kerran olen ollut oudossa tilanteessa.
Menimme kolmen kaverin kanssa jatkoille erään pariskunnan mökille.
Siellä näin ensimmäisen kerran pano keinun.
Ihmeteltiin sitä ja rouva kysyi haluammeko kokeilla.
No Arvaatte varmaan että halusimmeko.
Nainen oli keinussa,nilkat sidottiin kiinni samoin kädet.
Lantioiden kohdalle tuli sellainen silkki liina minkä avio mies laittoi aika tiukkaan ja sanoi nyt et karkaa.
Ja olipa rouva herkullisen näköinen.
Ensin nuoriin ja aika kivaa ääntä alkoi kuulua.
Ja se nainti,se oli aika rajua ja olin varma että jos rouva olis pystynyt pakenemaan niin takuulla olis karannut mutta keinussa kiinnitettynä pillu oli naitavana ..
Minulle on suoraan ehdotettu, että jos ottaisin väkisin. Tunsin kyseisen tytön, mutta emme olleet olleet yhdynnässä. Minä kuuntelin hämilläni, mutta en toki lähtenyt pois. Tyttö ilmoitti oikein, ettei kertoisi kenellekkään, mutta ei myöskään puhuisi mulle ainakaan vähään aikaan mitään. Ei minusta ketään raiskaamaan ollut.
Kaipaan molemmin puolista esileikkiä ennen yhdyntää. Vaikka näkisin maailman kauneimman pillun, niin en pelkästä näkemisestä saa yleensä sellaista kiihkoa, että olisin kivikova, vaikka kokisin kiihottumistakin.
Ei ole. Sen sijaan kyllä on ollut fantasiana joutua itse naisen raiskaamaksi.
Totta kai, mutta en silti oikeasti tekisi mitään sellaista.
Olen fantasioinut tilanteesta, että minulla on kellarissa naisia. Pakotan heidät seksiin, että he saavat jotain tarpeellista, jos olevat mukana seksissä. Haaveilen myös siitä saan purkautua naisiin niin usein kuin haluan välittämättä seurauksista. Haluaisin sitoa heidät myös eri asentoihin ja tyydyttää heitä vibraattoreilla ja omalla työkalulla. Haaveilen myös suuhun panemisesta, koska kotona tätä ei saa.
Oikeasti en mitään tällaista suunnittele.
Oikeassa elämässä otan naisen huomioon sängyssä ja haluan että nainen nauttii myös. Siksi fantasia, että ettei tarvitse miellyttää toistaa vaan panna, että voi tyydyttää vain omat tarpeet.
En fantasioi ja on kovasti ristiriidassa omaa arvomaailmaa vastaan....
Jos nainen sitä kovasti toivoo, voin kokeilla mutta luultavasti pitäisi harjoitella ennen kuin osaisin tehdä oikein
Vaimon kanssa oli tälläinen raiskausleikki, kun olimme nuoria. Sovimme miten hän pukeutuu ja meikkaa, silloin kun saan "raiskata" hänet.
En. En kykenisi tuohon vaikka nainen sitä toivoisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen fantasioinut tilanteesta, että minulla on kellarissa naisia. Pakotan heidät seksiin, että he saavat jotain tarpeellista, jos olevat mukana seksissä. Haaveilen myös siitä saan purkautua naisiin niin usein kuin haluan välittämättä seurauksista. Haluaisin sitoa heidät myös eri asentoihin ja tyydyttää heitä vibraattoreilla ja omalla työkalulla. Haaveilen myös suuhun panemisesta, koska kotona tätä ei saa.
Oikeasti en mitään tällaista suunnittele.Oikeassa elämässä otan naisen huomioon sängyssä ja haluan että nainen nauttii myös. Siksi fantasia, että ettei tarvitse miellyttää toistaa vaan panna, että voi tyydyttää vain omat tarpeet.
Anteeksi minä en saisi vastata tähän mutta huh huh 😌 Olen nainen ja minun fantasia on ollut jo kauan olla pakotettuna jonkun miehen kellarissa muiden naisten kanssa. Mies kävisi hakemassa aina sen ketä haluaa sillä hetkellä ja panisi miten haluaa tai raiskaisi muiden naisten nähden siellä kellarissa. Joskus pitäisi iltoja kavereiden kanssa ja hakisi minut köysissä olohuoneeseen ja halukkaat saisivat panna ja katsella kun muut panee ja sen jälkeen heitettäisiin takaisin kellariin. Mies toteuttaisi kaikkia fantasioitaan ja naisten olisi toteltava.
Palkinnoksi jos käyttäytyy miehen mielestä hyvin, saisi välillä nukkua vieressä sängyssä ja mies antaisi naiselle orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, enkä fantasioi muutenkaan kenenkään satuttamisesta. Pieni alistaminen seksissä kyllä kiinnostaa ajatuksena, mutta vain yhteisymmärryksessä ja molempien halusta lähtevänä roolileikkinä.
Alistamiseen liittyy mielestäni kovin voimakkaasti toisen näkeminen objektina jonka avulla tyydytetään omat halut. Eli ei välitetä yhtään siitä onko toinen osapuoli hommassa mukana, saako nautintoa. Itse en miehenä osaa sellaista seksiä harrastaa vaan omaan seksuaaliseen mielihyvään kuuluu voimakkaasti kumppanin laukeminen, halut jne.
Mielikuvasi on tietenkin väärä, et ymmärrä alistamista kuten sitä yleensä harrastetaan seksissä, ja siksi et "osaa sellaista harrastaa". EI pitäisi olla niin vankkoja mielipiteitä asiasta, jota ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti en mitään tällaista suunnittele.Oikeassa elämässä otan naisen huomioon sängyssä ja haluan että nainen nauttii myös. Siksi fantasia, että ettei tarvitse miellyttää toistaa vaan panna, että voi tyydyttää vain omat tarpeet.
Anteeksi minä en saisi vastata tähän mutta huh huh 😌 Olen nainen ja minun fantasia on ollut jo kauan olla pakotettuna jonkun miehen kellarissa muiden naisten kanssa. Mies kävisi hakemassa aina sen ketä haluaa sillä hetkellä ja panisi miten haluaa tai raiskaisi muiden naisten nähden siellä kellarissa. Joskus pitäisi iltoja kavereiden kanssa ja hakisi minut köysissä olohuoneeseen ja halukkaat saisivat panna ja katsella kun muut panee ja sen jälkeen heitettäisiin takaisin kellariin. Mies toteuttaisi kaikkia fantasioitaan ja naisten olisi toteltava.
Palkinnoksi jos käyttäytyy miehen mielestä hyvin, saisi välillä nukkua vieressä sängyssä ja mies antaisi naiselle orgasmeja.
No osuipa fantasiat kohdallaan, kellarifantasiamies
Ei. Olen kyllä sanonut häipyväni paikalta, kun nainen on ehdottanut kovia otteita.
En, vaan minulla on jatkuvasti fantasia, jossa voimakas nainen paiskaa minut lattiaan ja nuolettaa pillunsa väkisin. Joskus fantasioin myös siitä, millaiselta tuntuisi, jos isokokoinen nainen panisi minua strap-onilla anukseen.
Mikään ei olisi itselleni enempää turn-off kuin jokin tilanne, jossa nainen pyytäisi/haluaisi yhtään mitään "kovempia otteita".
Anoppini on nuorekas vähän alle 60v, seksikkäät jalat ja muutenkin vartalo houkuttaa näin vähän alle 30v miestä.
Yleensä fantasioin että meillö on seksisuhde, mutta toisinaan taas että otan hänet väkisin ja alistan häntä.
En ole raiskaamisesta koskaan fantasioinut sinänsä, mutta seksiorjista ja seksiorjuudesta kyllä. Fantasioita on vähän laidasta laitaan. Välillä minä olisin siis seksiorja ja välillä minulla olisi seksiorja tai orjia. Jostain syystä tämmöiset valtaleikit ja fantasiat kiihottaa aivan valtavasti. Välillä miettii, että tätäkö on olla ihminen, kiihottua kaikesta tämmöisestä.
M34
Ei oikeaa raiskausfantasiaa. Semmoisia on ollut, että kyselemättä heittäisi naisen sänkyyn tai painaisi keittiön pöytää vasten ja panisi menemään. Kaikkiin noihin liittyy kyllä naisen halukkuus.