Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko sinulla koskaan ollut fantasiaa jossa raiskaat naisen?

Vierailija
29.07.2016 |

Vastatkaa rehellisesti.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei todellakaan. En halua satuttaa tai ahdistaa ketään puhumattakaan siitä, että ottaisin jonkun vasten tahtoaan. Sekoitan seksin positiivisiin tunteisiin ja niissä ei ole tilaa väkivallalle.

Vierailija
22/134 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koskaan.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai fantasioin alistavani ja raiskaavani naisia.. Erittäin brutaalisti vieläpä..

Ja sairastahan tämä olisi siinä vaiheessa, jos alkaisin toteuttamaan

Sama homma.

Välillä huvittaa kun vaimo, jonka omat fantasiat ovat jotain ihanaa pukudraamaa, yrittää puristaa minusta jotain fantasioitani puheenaiheeksi.

Vierailija
24/134 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistaminen leikkinä ja raiskaus ovat eri asioita. Ikinä en raiskaisi, vaikka osaan alistaa turvasanan kanssa. En myöskään pidä kivun tuottamisesta vaan naiselle fantasian tuottamisesta. Raiskaajat hoitoon tai kastraatioon.

Vierailija
25/134 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistaminen leikkinä ja raiskaus ovat eri asioita.

Juu, ja niin on raiskaus fantasiana ja raiskaus leikkinä myös.

Ketju taisi käsitellä nyt kuitenkin tuota fantasiointia, eikä toteutusta.

Vierailija
26/134 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä ap sama aloitus arabiaksi, verrataan poikkeaako vastaukset.

Vierailija
27/134 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla kivaa kun päätyisin jonkinlaiseen keskiaikaiseen maailmaan ja huomaisin että minulla olisi iso pussillinen kultarahoja. menisin huutokauppaan josta ostaisin haltian, jolla olisi kaulassaan rautainen panta. kun oltaisiin päästy majatalossa huoneeseeni, niin laittaisin haltian tekemään erilaisia juttuja.

Vierailija
28/134 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei missään nimessä tuo ole fantasia, sairasta pikemminkin

Vierailija
29/134 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus ollut ja toisinpäin myös, eli nainen raiskaa minut. Mutta omissa fantasioissani kaikki tällaiset jutut ovat aina jotain ennalta sovittua roolileikkiä kahden toisiinsa täysin luottavan henkilön kesken.

Vierailija
30/134 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tälläistä, mutta olen nähnyt useasti saman toistuvan unen, jossa nainen ottaa minulta suihin puoliväkisin, vaikka yritän unessa kovasti estellä. Lopulta joudun tyytymään kohtalooni ja laukeamaan hänen suuhun.

Vierailija
31/134 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta valkoritaroida - hyvin voin myöntää että erittäin raakoja ja väkivaltaisia fantasioita on paljonkin.

Mitä ap haet tällä aloituksella? Kun pään sisäinen fantasiamaailma pysyy siellä kupolissa, eikä pursu reaalimaailman puolelle niin eihän se vaikuta mitään mihinkään.

Vierailija
32/134 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ja on edelleen. Muutama kumppani elämän varrella löytynyt saman fantasian kanssa ja meno on ollut todella kuumaa heidän kanssaan. Todella ihana tilanne kun tietää että nainen on aina käytettävissä.

Exä jopa sanoi että mua saat nussia aina. Jos mua ei huvita ja pistän hanttiin niin ota kovemmin ja väkisin niin kohta oon jo märkä ja haluava 🥰

Vierailija
33/134 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap haet tällä aloituksella?

Voi olla, että hän ei enää ole täällä. Joku nosti 29.7.2016 aloitetun ketjun.

Vierailija
34/134 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole mikään elukka

Vierailija
35/134 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helevetti, ei.

Vierailija
36/134 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tälläkin hetkellä fantasioin yhestä veerasta jonka pakottaisin rajuun seksiin.

Olls ihana nussia sit lujaa takaapäin samalla kun yrittää rimpuilla pois.

Nussisin perseeseen ja suuhun sen jälkeen ku oon nussinu spermat sen nireesden pilluun.

Vierailija
37/134 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
38/134 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut niin, että naisella on ollut fantasia raiskatuksi tulemisesta, jonka olen sitten sovitusti toteuttanut niin, että aikaväli on ollut sovittu, mutta ajankohta on ollut naisen kannalta hieman yllättävä. Tosielämässä vastaava olisi käytännössä mahdotonta, siihen kun vaadittaisiin niin suuri molemminpuolinen luottamus ja turvallisuuden varmistaminen.

Olen myös joskus fantasioinut siitä, että joku nainen raiskaisi minut sovitusti, mutta kannaltani hieman yllättävänä ajankohtana.

Vierailija
39/134 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla, mutta tunsin aikoinaan naisen jolla oli raiskatuksi tulemisen fantasia. Hän alkoi varovasti tekstareilla ehdottaa että minä "raiskaisin" hänet, en vain pystynyt.

Vierailija
40/134 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos fantasialla tarkoitetaan jotain mitä ajattelen itsekseen masturboidessa niin joo, kyllä on paljonkin raiskausfantasioita.

Jos tarkoitetaan jotain mitä fantasioin oikeassa elämässä toteuttavani niin ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan