Kysy 16 v. tytöltä mitä huvittaa
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla omanikäisiä kavereita, kun itseä pitää mammapalstalla viihdyttää?
On, oon just nyt kipeenä mökillä D:
Hei täällä on nyt sellainen aito teiniä esittävä pervomies. Huomaa kyllä että Kelakorttityyppi ja N17 ovat oikeitateinejä, kiusaantuvat seksiaiheisista kysymyksistä eivätkä vastaa niihin
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla omanikäisiä kavereita, kun itseä pitää mammapalstalla viihdyttää?
On, oon just nyt kipeenä mökillä D:
baewatch kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Tykkäätkö että vedetään vähän hiuksista?
Mielellään ja kevyt sitominen kelpaa myös 😄
Nyt paljastit itsesi palstapedariksi 😂
Omistatko jopon? Näyttääkö jopo sinusta typerältä?
N17 135 kg kirjoitti:
Meetkö wknd? Lempiartistit?
En, mut blokeille oon menossa !
Miksi sinä ap, eli sinä mies, esität olevasi joku 16v teini? Pitäiskö sun lähteä ulos tapaamaan ihan oikeita ihmisiä livenä?
Montako teiniä tiedät, jotka ovat rikkoneet itse puhelimensa, että ovat saaneet uuden ja hienomman?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ap, eli sinä mies, esität olevasi joku 16v teini? Pitäiskö sun lähteä ulos tapaamaan ihan oikeita ihmisiä livenä?
Eli sitomisjutuidta saa tykätä vaa 50v miehet :( kai mä sit oon pervo-pertti 55
Vierailija kirjoitti:
Montako teiniä tiedät, jotka ovat rikkoneet itse puhelimensa, että ovat saaneet uuden ja hienomman?
Hei cmon mitä järkee tässä nyt on... Jos vanhemmat ei suostu maksaa mee duuniin ?
Vierailija kirjoitti:
Omistatko jopon? Näyttääkö jopo sinusta typerältä?
En koska en oo ikinä oppinut ajamaan pyörällä :D iha hienoi mut mummopyörälläki eteenpäin pääsee
baewatch kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei cmon mitä järkee tässä nyt on... Jos vanhemmat ei suostu maksaa mee duuniin ?
Hei hieno ysärisanonta.. Ei tenit käytä tota cmoon
Vierailija kirjoitti:
baewatch kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei hieno ysärisanonta.. Ei tenit käytä tota cmoon
Joo...
Tuon hiusjutun osaan mutta muut menevät jo liian aikuisten touhuiksi.