Miksi naisia aina palelee?
Miks naiset tarvii paksun peiton? Ei miehet vaan kulje flanellipyjamissa villasukat jalassa aina kun lämpötila laskee alle 23 astetta celciusta. Mistä johtuu
Kommentit (26)
En mä mitään paksua peittoa halua vaan miehen lämmittämään D:
Että sinä tarjoaisit heille takkisi.
Kun syö tarpeeksi rasvaa, ei palele.
Täh? Onko tuollaisia naisia muka oikeasti? Silloin on kyllä kilpirauhasessa sairaus, jos noin paleltaa.
Kilpirauhasen vajaatoiminta tai huono ääreisverenkierto.
Lihakset tuottaa lämpöä. Keskimäärin naisilla on niitä vähemmän.
Mä hikoilen. Vaikka ei olis peittoa olen tissivakoa myöten hiessä joka yö. En halua että mies tulee minuun kiinni kun nukutaan tai sohvalla, tulee kuuma ja ällö nihkeys.
Miksi sä aina kyselet näitä tyhmiä kysymyksiä täällä? Sulla ei vissiin ole oikein muuta kuin tämä palsta?
Flunssa tulossa? Kilpparissa häikkää? Sydän vetelee viimeisiään?
Mäkin otan mieluummin miehen päälle lämmittämään!! 😜
Miehet ovat kovia ja karkskeita sotureita ja naiset pieniä suloisia kukkia, joita suojellaan. Biologia koittaa kertoa meille tätä monin eri tavoin. Yksi näistä on se, että miehet kestävät äärimmäisiä lämpötiloja ja naiset paleltuvat helposti.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kovia ja karkskeita sotureita ja naiset pieniä suloisia kukkia, joita suojellaan. Biologia koittaa kertoa meille tätä monin eri tavoin. Yksi näistä on se, että miehet kestävät äärimmäisiä lämpötiloja ja naiset paleltuvat helposti.
Juuri näin. Toivottavasti pian mennään takaisin perusteisiin, perustotuuksiin. Metroseksuaalit ym. outoudet kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Alfamiehen uikutuksetkin ovat vähemmän ällöttäviä.
Mulla on aina sormet ja varpaat jääsdä. Siis ihan kuolemankylmät. Miehellä ne ulokkeet on ains lämpimät.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä teksti marsumiehen käsialaa?
Hoikat palelee paljon, ja tupakoitsijat. Hoikissakin on toki poikkeuksia, tunnen yhden, jolla on aina kuuma, mutta ainut tietämäni tapaus.
Ne yrittää esittää söpöä.