Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin outoa että Pokemon GO on niin suosittu keski-ikäisten naisten keskuudessa? Onko muut huomanneet

Vierailija
28.07.2016 |

Olen itsekin keski-ikäinen nainen ja minua todellakin ihmetyttää. Esiteini-ikäiset poikani pelaavat kyseistä peliä, itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa mikään video peli. Mutta se kyllä ihmetyttää, että miten itseni ikäiset naiset jaksavat sitä pelata? Sori vaan, mutta pakostikin tulee mieleen, että monella vanhemmalla naisella kuka sitä pelaa on taustalla jokin muu syy. Nuoret pojat varmastikin ovat suurin pelaajaryhmä, niin tämähän olisi kelle tahansa "namutädille" oiva tilaisuus tavata nuoria poikia ja ymmärtää heidän maailmaansa. Olenko ihan hakuteillä tämän kanssa? Jotenkin vain puistattaa nämä pokemon go:ta pelaavat namutädit.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ketkä pelaavat, kyttäätkö ihmisiä pokestopeilla vai mitä?

Vierailija
2/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikea tietää ketkä pelaavat kun facebook fiidiä katsoo ja muutenkin pitää vähän silmiään auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopeli?

Jos ei tiedä yhtään mistä puhuu niin varmaan kannattaa olla ihan hiljaa.

Vierailija
4/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v perheen äiti. Vanhimmat lapset 15 ja 17. Me kolme pelaamme pokemon go:ta. Oma syy pelaamiseen on se, että pidän yleensäkin peleistä (ja koukutun herkästi), en pidä ns.turhaan kävelystä. Eli en nauti kävelylle/lenkille lähdöstä huvin ja urheilun vuoksi. Mutta koska ihmisen olisi hyvä liikkua, niin tämä peli tsemppaa minut ulos ja liikkeelle innokaammin kuin ennen.

Vierailija
5/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikea tietää ketkä pelaavat kun facebook fiidiä katsoo ja muutenkin pitää vähän silmiään auki.

Suosittelen lämpimästi, että pyydät poikaasi näyttämään millainen peli on kyseessä ja miten sitä pelataan. Ihan vaan siksi, ettet kuulosta paheksuessasi ihan idiootilta.

Vierailija
6/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä geokätköilen ja näytän usein tuollaiselta pokemetsästäjältä. Nyttemmin ei kyllä kehtaa enää kännykkä kädessä kulkea kaupungilla juuri sinunkaltaisten olettajien vuoksi...

Vierailija
7/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosiis mun äiti innostu pelaamaan mun kanssa.

Vierailija
8/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä pelissä metsästetään poksuja, ei nuoria poikia. Kuulostat itse siltä, että olet jostain tertiäärikaudelta.

Vierailija
9/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelysi kuvaa Ap enemmän kuin mitään muuta omaa vääristynyttä ajatusmaailmaasi.

Vierailija
10/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa on huono mustikkasato tänä vuonna, niin mummot keräävät pulloja ja hiukan nuoremmat pokemoneja, jotta saavat syyn lähteä ulos. Ihan varmasti ne yrittävät kaapata sinun poikakultasi ja myydä orjaksi Afrikkaan. 

Vierailija
11/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1963 syntynyt pomoni juoksi tänään työpaikan kakkoskerroksen portaikkoon ja melkein putosi. Huusi ohi juostessaan että rapussa on Miouth (tai joku sen niminen, tuo on varmaan väärin kirjoitettu).

Vierailija
12/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen miesvaltaisella työpaikalla. Minun lisäkseni peliä työporukassani pelaavat kaikenikäiset miehet. Pokestopeilla on näkynyt kääntymässä myös perheitä ja kaikenikäisiä koiranulkoiluttajia sekä kävelyllä olevia pariskuntia.

Tuskin on keneltäkään pois, mikäli jotkut innostuvat uusista jutuista. Ensi viikolla tai ensi kuussa voi olla ihan muut kuviot, mutta minä taidan vielä tänäkin iltana lähteä Pikachua metsästämään.

Vierailija
13/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Pokemon Go:n pelaaminen tekee kenestäkään namutätiä?

Vierailija
14/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Pokemon Go:n pelaaminen tekee kenestäkään namutätiä?

Ei mitenkään, mutta ap käykin vähän hitaalla. On se kumma kun ihmiset nykyään innostuu kaikesta tyhmästä kuten konmari ja pokemon, vaikka on sitä osattu jo ennenkin ja paremmin ja laa laa.

Vierailija
15/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas aika nostaa Introvertin pokemon -ongelmat keskustelu esille, kun ap:lla on noin hämäriä ajatuksia.

Vierailija
16/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! 

Vierailija
17/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teinit häpeäisivät jos alkaisin pelata sitä.. aivan naurettavaa koko touhu!

Vierailija
18/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa epäilyineen todella oudolta. Erikoinen ajatusmaailma. Miten ihmeessä kelleen tulee edes mieleen ? Epäileekin hän kaikkia naispuolisia lasten harrastusten vetäjiäkin. ja esim opettajia? Sen sijaan pelaaminen keski-ikäisellä on ennemminkin positiivinen kuin negatiivinen asia. Mummoutua ehtii kyllä. Itse en pelaa mutta minusta on kiva kun lapseni pelaavat sitä.

Vierailija
19/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi se on suosittu kommareitten keskuudessa? Kapitalistinen tuote/salajuoni.

Vierailija
20/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi