Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua kihloihin... VIELÄ

Epätoivoinen
28.07.2016 |

Ollaan seurusteltu 7-vuotta. Mies ei halua kihloihin koska emme elä hänen mielestään oikeaa aikuisten elämää. Olemme kolmekymppisiä molemmat. Omasta mielestäni elämämme on normaalia, itselläni ei ole epärealistisia olettamuksia että kihloissa olevat parit eivät koskaan esim riitele. Tämä on siis yksi miehen seikka siihen että ei voi mennä kihloihin. Olen lopen uupunut tähän tilanteeseen. Sanoinkin että pitäisikö sitten erota, Mies sanoi tähän että ei tämä nyt niin iso ongelma ole että pitäisi erota.

Mutta kyllä tämä tilanne painaamieltäni. Haluaisin edetä elämässäni seuraavaan vaiheeseen.

Samassa tilanteessa olevia tovereita? Tai hyviä neuvoja otetaan vastaan.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä meni toisin päin. En ole halunnut koskaan naimisiin. Nykyinen mieheni sanoi suhteen alkuvaiheessa, että jos yhdessä ollaan, hän tahtoo että mennään naimisiin jossain vaiheessa. Yhteinen elämä oli lopulta minulle tärkeämpää, kuin periaatteeni olla menemättä naimisiin.

sitoutumiskammoni on lähtöisin lähipiirin tapahtumista. En ole uskonut avioliittoon ja sen vaatimiin lupauksiin. Sitoutunut voi olla ilman sormusta, eikä sormus takaa sitoutumista.

Vierailija
42/42 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet  jo 7v olut sen kanssa ei  se ole ilmaissut tahtovasi kanssasi naimisiin, ei se edes halua.  Kihlat = avioliiton solmimisesta päätetty.

Mies odottaa jotakuta  parempaa.Sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän